نوشته شده توسط : niknam

 

هتل مری کوری توپکاپی استانبول

هتل مری کوری توپکاپی استانبول، یکی از معروف ترین هتل های استانبول است که در کنار جاذبه تاریخی فوق العاده مشهور بنا شده به طوری که اغلب گردشگران به جای بکار بردن نام اصلی آن از اسم هتل توپکاپی استانبول برای آن استفاده می کنند. این هتل با گرید ۵ ستاره، تا فرودگاه آتاتورک تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد.این هتل به مکان های مهم شهر میدان تکسیم دسترسی مستقیم دارد و همچنین مراکز نمایشگاه و کنگره در کنار هتل مری کوری قرار دارد.

دکوراسیون اتاق های این هتل موغوب بوده به طوری که مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. تهویه مطبوع و مینی بار از ویژگی های امکانات این هتل در استانبول است. اینترنت وای فای رایگان از دیگر سرویس های هتل مری کوری است که هر گردشگران را خوشحال می کند. حمام و دوش، به همراه سشوار، از جمله امکاناتی است که در هتل در اختیار مسافران تور استانبولقرار داده است.

امکانات هتل مری کوری توپکاپی استانبول:

استخر سر پوشیده نیز برای گردشگران همیشه پرآب بوده به طوری که با وجود اینترنت رایگان در اطراف آن، در محوطه ای پر تردد قرار گرفته است.مسافران می توانند از سالن مخصوص به این ورزش، در هتل بهره مند شوند. مرکز ماساژ ،سونا و جکوزی نیز از جمله امکانات دیگر این هتل برای گردشگران می باشد.

رستوران هتل شما می توانید منوهای ترکی و اروپایی را به خوبی در اختیار داشته باشید البته برای صرف صبحانه باید از بوفه خدمات خود را در خواست کنید. می توانید در کافه مستقر در هتل نیز انواع نوشیدنی های بین المللی را سفارش دهید.

هتل هیلتون بسفر استانبول

هتل هیلتون بسفر در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و منظره زیبایی از تنگه بسفر را می توان در هتل مشاهده کرد، این هتل تنها 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله داشته و از ویژگی های بارز آن استخر فضای باز و استخر سرپوشیده، باغ سبز زیبا، حمام سنتی ترکی و 6 رستوران و بار می باشد. ایستگاه متروی تقسیم پیاده 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

هتل هیلتون اتاق های روشن با بالکن مشرف به باغ یا تنگه بسفر را به شما گردشگران تور استانبولارائه می دهد، از ویژگی های بارز اتاق ها طراحی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد. شما در اتاق به آسانی می توانید به تنقلات متنوعی دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران می باشد. خوراک های منطقه ای مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی در تراس رستوران و با منظره بسفر سرو شده و باعث می شود که مسافران تور استانبول لحظات خوشی را سپری کنند.

باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.

 

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد.

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرایکی از هتل های لوکس استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله هتل ریکسوس پرا تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

امکاناتهتل ریکسوس پرا استانبول:

این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند.تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در هتل ریکسوس پرا استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مسجد شاکرین استانبول

 

 

مسجد شاکرین استانبول یکی از زیباترین مساجد استانبول می باشد که حدود 3000 متر مربع مساحت دارد و در سال 2009 ساخته شده است. در معماری این مسجد سبک ایرانی ،اروپایی ،هندی و معماری مدرن به کار رفته است که نظر هر کسی را به خود جلب میکند لازم به ذکر است که معمار تمامی مساجد استانبول به دست مردان می باشد ولی مسجد شاکرین تنها مسجدی است که معمار آن یک زن بوده است. بیشتر مصالح ساخته شده در این مسجد از شیشه می باشد. این مسجد با فضایی عالی و عرفانی خود گردشگران تور استانبول را به آرامشی وصف نشدنی می رساند.

 

 

موزه موزائیک استانبول

 

موزه موزائیک استانبول یکی از بزرگ ترین موزه های شهر استانبول می باشد. این موزه دارای اتلیه بزرگ برای کودکان و بزرگسالان دارد که هریک بطور اختصاصی می باشد و سالن هایی با نماهای زیبا که مکانی آرامش بخش و لذت بخشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. این موزه در جهان در رده دوم قرار گرفته است. موزائیک های موجود در این مجموعه متعلق به دوران بیزانس ،قستنطنیه و...... می باشد که صحنه هایی از این دوران را به نمایش گذاشته است. در حیاط این موزه حدود 80,000,000 موزائیک از جنس آهن و شیشه ساخته شده است.

 

 

 

شهر بازی ویالند استانبول



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل سلطان هان استانبول

SoltanHan-hotel.jpg

SoltanHan-hotel3.jpg

هتل سلطان هان از لحاظ موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل 5 ستاره می باشد. این هتل دارای 40 اتاق باشد که کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد. شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند این هتل در مجاورت مسجد آبی است و به بازار بزرگ خطوط تراموا نزدیک است.این هتل با دارا بودن کادر مجرب بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از شما مسافران تور استانبول می باشند.

SoltanHan-hotel1.jpg

SoltanHan-hotel2.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول

SoltanHan-hotel6.jpg

SoltanHan-hotel5.jpg

سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، اینترنت در لابی، فضای سبز،پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه،ترانسفر رايگان فرودگاه،گیم نت، چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان هان استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

هتل الیت استانبول

هتل الیت 5 ستاره در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر است .این هتل با معماری مدرن و متفاوت و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز آماده پذیرایی از مسافرین تور استانبول می باشد . این هتل دارای 2 سوئیت ، 3 اتاق CONNECT و 3 اتاق مخصوص معلولین می باشد که در مجموع 102 اتاق را با چشم انداز زیبای شهر تحت پوشش قرار می دهد . مناظر پانورامایی که از بالکن کافه ی آن می بینید، فوق العاده جذاب هستند. یک حمام سرامیکی سنتی به همراه استخری با وان آب گرم هم از جمله امکانات آن است.

امکانات هتل الیت استانبول :

سیستم حرارت و برودتی مرکزی ،پرستار کودک ،پارکینگ و 4 سالن کنفرانس می باشد .اتاق های این هتل به اینترنت وای فای مجهز هستند و همگی با رنگ های ملایم تزئین شده اند. در تمامی اتاقها ماهواره، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی وجود دارد. 

 

میهمانان هتل الیت استانبول میتوانند از امکانات کامپیوتری رایگان واقع در اماکن عمومی هتل بهره مند شوند.هتل الیت به منطقه ی خرید استانبول یعنی خیابان استقلال استانبول  بسیار نزدیک است و مرکز کنگره ی استانبول نیز تنها ۱ کیلومتر با آن فاصله دارد. کارکنان هتل حتما در برنامه ی سیاحتی به مقصد منطقه ی سلطان احمد، شما را راهنمایی خواهند نمود.هتل حدودا ۳ کیلومتر با کاخ توپکاپی استانبول ، مسجد کبود و بازار بزرگ شهر فاصله دارد.

 

هتل وو استانبول

هتل وو استانبول هتلی 5 ستاره که در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره افتتاح شده است . از نظر امکانات بسیار ایده آل می باشد.این هتل نزدیک فرودگاه اتاتورک قرار دارد. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است و ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل می باشد. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه , کاخ توپکاپی و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.

اتاق‌های هتل وو استانبول بسیار شیک و مجلل به همراه تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع مجزا با پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق هستند حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌ساز و تخت دونفره یا کینگ‌سایز نیز از سایر امکانات اتاق های برای گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل وو استانبول:

در این هتل کافه، آرایشگاه ، بار و رستوران،یک سالن کنفرانس با اینترنت بی‌سیم پرسرعت (با هزینه‌ی اضافی) نیز برای رفاه میهمانان وجود دارد مهمانان هتل وو استانبول می‌توانند از خدمات خشک‌شویی و سرو غذا در اتاق نیز با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند ، زمین بازی نیز در اختیار کودکان گذاشته می‌شود.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. مسافران تور استانبول می‌توانند از امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده با آب گرم، سونا، حمام ترکی و صندلی‌های حمام آفتاب هتل رایگان، و از بوفه‌ی کنار استخر و خدمات ماساژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند. باشگاه بدنسازی هتل نیز در اختیار علاقه‌مندان به ورزش است. 

مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول که در ترکیه در مرکز استانبول قرار دارد ویکی از شیک ترین و مدرن ترین هتل های استانبول محسوب می شود.این هتل  4 ستاره به میدان تکسیم یا تقسیم نزدیک می باشد که حدود ۴۵۰ متر با آن فاصله دارد. هتل لیون استانبول در فاصله ۲ کیلومتری از دانشگاه قرار دارد و همچنین ۱۵ دقیقه با موزه ایا صوفیه حدود ۵ دقیقه با خیابان استقلال و کمتر از ۲ کیلومتر با قصر دولماباغچه فاصله دارد و برای رفتن به بازار بزرگ شهر ۲ کیلومتر راه را باید پیمود.

امکانات هتل لیون استانبول:

فکس وکپی ،گاوصندوق،آسانسور ،سیستم تهویه هوا، استخر و حمام ترکی ،دارای سوئیت های خانوادگی ،اتاق های با طراحی و چیدمان منحصر به فرد وجذاب ودیدنی میباشد.خشکشویی،لباسشویی،مینی بار ،ماهواره واتوکشی می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی ترکیه و بین المللی سرو می شود .

 هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد .

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیون استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

شهر بازی ویالند استانبول

 

 

حمام خرم سلطان استانبول

 یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی استانبول حمام خرم سلطان است که جزء مکان های تاریخی استانبول به حساب می آید.حمام خرم سلطان استانبول به دستور سلطان سلیمان پادشاه عثمانی ساخته شد. این حمام  در ایاصوفیا نیز جزئ آثار باستانی و آثار دیدنی استانبول به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از انجا دیدن نمایند. خرم سلطان یکی از قدرتمندترین زنان در تاریخ عثمانی و از چهره‌های مشهور در دوران معروف به سلطنت زنان بوده است که نام های مختلفی از جمله گل بهار, روکسلانا, الکساندرا, آناستازیا, لیسوفسکا داشته ولی مشهور ترین نام او الکساندرا و خرم بوده است.  معماری بی نظیر حمام خرم سلطان استانبول توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب کرده است. این حمام در در میدان سلطان احمد قرار دارد و آرامگاه خرم سلطان در مسجد سلیمانیه استانبول می باشد.

 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رنسانس پلت استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه در استانبول از مسجدهای جامع این شهر است که در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷ بنا شده است.این مسجد را معمار بزرگ عثمانی خواجه معمار سنان آغا به‌دستور پادشاه عثمانی سلطان سلیمان اول طرح کرد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر است. این مسجد مجموعه ای از بناها است که شامل مقبره سلیمان و همسرش می باشد. مسجد بارگاهی با ستون هایی از سنگ سماق ، گرانیت و مرمر دارد ، در چهار گوشه آن نیز چهار مناره بزرگ قرار گرفته است که این  مناره ها به نشانه چهارمین حاکم استانبول بودن سلیمان با ده بالکن به نشانه دهمین سلطان عثمانی بودن وی . در داخل مسجد ،اطاق بزرگی وجود دارد،مربع شکل با گنبدی به ارتفاع ۴۷ متر و ضخامتی برابر ۲۷٫۵ متر.نور خورشید به زیبایی از پنجره های رنگ شده دوست داشتنی به درون می تابد . محراب و منبر از مرمر ساخته شده و کتیبه های خطی بسیاری نیز از خطاطان مشهور عثمانی دیده می شود.

نمای داخلی گنبد

سبک معماری آن، مانند دیگر کارهای سنان و معماران عثمانی ترکیبی از سبک معماری بیزانسی و اسلامی است. بر پایهٔ رسم آن دوره این مسجد دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه و حمام و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز قرار گرفته است. این‌گونه ساختمان‌های جنبی را «کلیهٔ مسجد» (به ترکی عثمانی «جامی کولیه‌سی») می‌نامیدند.تمام مسجد با سجاده هایی قرمز رنگی که به سمت جنوب (مکه) قرار دارند ، پوشیده شده است .مقبره سلطان سلیمان با کاشی های بسیار زیبا تزئین شده است.مقبره معمار بزرگ “سینان”نیز در همین مسجد قرار گرفته است . سلیمانیه دومین مسجد بزرگ و البته زیباتر و با شکوه تر از مجموعه مساجد امپراطوری در شهر استانبول است که یکی از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود.معماری مسجد سلیمانیه که سازنده اش “سلیمان” و معمارش “سینان “بسیار دیدنی است که گردشگرانتور استانبول می توانند از این مکان بازدید کنند.

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل زوریخ استانبول

از هتل های 4 ستاره خوب و شیک استانبول هتل زوریخ است که به هتل زوریخ, مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار” بسیار نزدیک است. هتل زوریخ استانبول دارای 126 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی نظیر: ماهواره, اینترنت, چایی ساز, قهوه ساز و ... نیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل دارای سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که برای راحتی مسافران تور استانبول فراهم کرده است. هتل زوریخ استانبول دارای هتل دیگری در داخل خودش است و همچنین در اطراف این هتل انواع مغازه ها و رستوران تا مسافران تور استانبول با کمی قدم زدن از آنجا دیدن نمایند. چایخانه سنتی این هتل بسیار زیبا و دل چسب است و برای اوقات فراعت مسافران تور استانبول بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی مخصوص مسافران تور استانبول، چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد, سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل آزیاده استانبول

 هتل 4 ستاره آزیاده جزو بهترین هتل های استانبول می باشد که نزدیک منطقه سلطان احمد قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 106 اتاق های خوب تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند به آنجا بروند. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل اینترنت پر سرعتی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد. 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت پر سرعت، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل گرند هالیک

هتل گرند هالیک استانبول موقعیت مکانی خوبی در مرکز بی اغلو دارد،در موقعیتی مناسب در شهر استانبول قرار گرفته و ظرف ۱۵ دقیقه پیاده، میتوان به بازار بزرگ و میدان تقسیم دست یافت و پیاده به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی برتر شهر، دسترسی دارد. مرکز پر رفت و آمد Beyoglu نیز که مفرح ترین مرکز تفریحی، تجاری شهر میباشد، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.هتل در مجموع ۱۷۷ اتاق و سوئیت داشته که هریک از امکانات اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. از مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید Demioren AVM نزدیک ترین مرکز خرید به هتل گرند هالیک استانبول است و تا هتل ۱۰ دقیقه فاصله دارد. بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگرانی تور استانبول است.

امکانات هتل گرند هالیک:

اینترنت در تمام محوطه هتل برقرار میباشد. رستوران و تریای هتل گرند هالیک استانبول با سرو خوراکهای ترکی و مدیترانه ای از میهمانان تور استانبولپذیرایی میکنند.گردشگران می توانند از اجرای موسیقی زنده  در رستوران لذت ببرند. پذیرش 24 ساعته، آسانسور، سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و... می باشد.

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل متروپلی استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره متروپلی است که در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته است. هتل متروپلی استانبول فاصله بسیار کمی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای مسافران تور استانبول فوق العاده می باشد ,زیرا در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می توانند از مکان های دیدنی دیدن نمایند. این هتل دارای ۴۰ اتاق خوب می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. در بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.

 

امکانات هتل متروپلی استانبول:

رستوران با انواع غذاهای خوشمزه ایی از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار مخصوص مسافران تور استانبول, وای فای رایگان در هتل, کارکنان و خدمه هتل با چند زبان ,سرویس ۲۴ ساعته, اجاره ماشین و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل متروپلی استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 


کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.


موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، این هتل  ۵ ستاره از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.


هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مسجد سلطان احمد(مسجد آبی) استانبول

 یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی مسجد سلطان احمد استانبول است. این مسجد طی سالهای ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۹ به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و در قدیمی ترین بخش استانبول در چند قدمی کاخ توپکاپی و روبه روی کلیسای ایاصوفیهاستانبول قرار دارد. این دو عمارت آثار تاریخی و معماری بسیار ارزنده‌ای هستند که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این بخش از شهراستانبول داده اند. مسجد سلطان احمد استانبول به مسجد آبی نیز معروف است زیرا در طراحی داخلی آن از کاشی‌های آبی رنگ شفاف استفاده شده است. طراحی و معماری مسجد تقریباً شبیه مکعب است که طول و عرض آن ۵۳ و ۵۱ می باشد و در بالای مکعب مجموعه‌ای از قبه‌ها و شبه قبه‌ها فضا را تسخیر می‌کنند و به سمت قبه اصلی اوج می‌گیرند، قبه اصلی ۳۳ متر قطر و ۴۳ متر ارتفاع دارد. مسجد سلطان احمد استانبول تنها مسجد ترکیه‌است که شش مناره دارد. وقتی تعداد مناره‌ها اعلام شد، عده‌ای از سلطان به علت تقلید از شش مناره مسجد الحرام انتقاد کردند سرانجام وی با پرداخت مبلغی، مناره هفتم مسجد کعبه را ساخت تا این انتقادها را آرام کند.دور تا دور صحن مسجد در پایین‌ترین قسمت توسط ۲۰۰۰۰ کاشی سرامیک دست ساز تزیین شده و بخش بالایی نقاشی شده‌است. بیش از ۲۰۰ پنجره شیشه‌ای، نور را به درون صحن اصلی هدایت می‌کنند و برای نور پردازی مسجد نیز از لوسترهای بزرگ و عظیمی استفاده می شود. صحن اصلی فرش پوش است که هر چند وقت یکبار تعویض می شوند. محراب این مسجد از مرمری با تراش ظریف و کنده کاری ساخته شده و دیوارهای کناری آن از جنس سرامیک می باشد و در سمت راست محراب ، منبر قرار گرفته است. هر مناره دارای سه بالکن است که تا چندی قبل «مؤذن» می‌بایست پنج بار در روز از یک پله مارپیچ باریک عبور می‌کرد تا اذان بگوید اما امروزه از بلندگو برای اذان استفاده می شود و عده زیادی از گردشگران تور استانبول در پارک رو به روی مسجد جمع می شوند و از صدای اذان و نورپردازی زیبای صحن مسجد لذت می برند.

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول :

هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول در 100 متری میدان تقسیم بنا شده است. در مجاورت این هتل تور استانبول مرکز نمایشگاهی استانبول قرار گرفته است. این هتل دارای 3 تریا و 2 رستوران می باشد. فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر از این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد. هتل سیتی سنتر از پارکینگ رایگان نیز برخوردار است.ایستگاه متروی آکسارای در 300 متری این هتل واقع شده است. آثار تاریخی استانبول از جمله کاخ تاپکاپی و مسجد کبود در 3 کیلومتری هتل قرار دارند. همچنین هتل با بازار بزرگ نیم ساعت فاصله دارد.

_سیتی_سنتر_استانبول_1.jpg

_سیتی_سنتر_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس مخصوص میهمانان تور استانبول ، پارکینگ، اینترنت، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، صرافی، لاندری، کافی شاپ، گاوصندوق، پارکینگ، صندوق امانات و...

_سیتی_سنتر_استانبول_3.jpg

_سیتی_سنتر_استانبول_4.jpg

_سیتی_سنتر_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 4 ستاره سیتی وال استانبول :

هتل 4 ستاره سیتی وال استانبول در منطقه توپکاپی بنا شده و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق تشکیل شده است. یکی از امکانات هتل قرار دادن پارکینگ رایگان در اختیار میهمانان تور استانبول می باشد. فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر با این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل کنار دیواره‌های شهر قدیمی روم شرقی، در منطقه‌ی توپکاپیدر استانبول واقع شده است. وسایل حمل و نقل عمومی مانند تراموا، مترو و اتوبوس در چندقدمی هتل وجود دارند.

_سیتی_وال_استانبول_1.jpg

_سیتی_وال_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سیتی وال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، فکس و کپی، اینترنت وایرلس، گاوصندوق و...

_سیتی_وال_استانبول_3.jpg

_سیتی_وال_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

کاخ کوچوک سو استانبول:

نام این کاخ از رودهائی که از اطرافش به داخل تنگه بسفر سرازیر می شود گرفته شده است. این کاخ در اواسط قرن 19 میلادی توسط عبدالمجید اول در استانبول ساخته شد. از این کاخ هم در گذشته در ماههای تابستان استفاده می شده است. (بازدید از این کاخ همه روزه بجز روزهای دوشنبه و پنج شنبه ممکن می باشد(. برای دیدن از این کاخ تاریخی و زیبا با تور استانبول همراه شوید .

 

_گوک_سو_و_یا_کاخ_کوچوک_سو.jpg

 

قلعه ماموره استانبول :

قلعه ماموره از شگفتیهای ترکیه  قلعه «ماموره» از دیدنی های تور استانبول در ۶کیلومتری شرق «آنامور» و ۲۱۶ کیلومتری غرب «مرسین» قرار داشته و تاریخ ساخت آن به امپراطوری ارمنی‌ها، پادشاه «کیلیکیه» است.این قلعه با مساحت ۲۳۵۰۰مترمربعی یکی از بزرگترین و همینطور سالم‌ترین قلعه‌های تاریخی باقیمانده در استانبول ترکیه است و از این رو اهمیت تاریخی بسیاری دارد. شاید علت این امر کاربرد دفاعی قلعه در برابر تهاجم دزدان دریایی…  . این قلعه زیبا یکی از بنا های تاریخی زیبا برای علاقه مندان به گردش در تور استانبول می باشد .

 

_مامور.jpg

 

مسجد شاکرین استانبول :

مسجد شاکرین از بناهای دیدنی استانبول  مسجد شاکرین (که در زبان ترکی Şakirin Camii  نام دارد) مسجدی است که در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این مسجد در طول  ۵ سال از سال  ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹احداث شده است و به عنوان یکی از مساجد مدرن استانبول و جهان اسلام از آن نام برده می‌شود. در تور استانبول سری هم به این بنای تاریخی بزنید.سفارش ساخت مسجد توسط بازماندگان خانم سمیحه شاکرین از خیرین ترکیه داده شده است . مسجد شاکرین از بناهای تاریخی مدرن اسلامی در استانبول می باشد. 

 

_شاکرین_استانبول.jpg

_شاکرین_استانبول_3.jpg

_شاکرین_استانبول_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول بهار 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 


هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.


هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 


کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آلبیناس استانبول 

هتل 4 ستاره آلبیناس استانبولیکی از زیبا ترین هتل های  استانبول می باشد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

موقعیت مکانی هتل:

این هتل واقع در مرکز استانبول است.گامی بیشتر از بازار آراستا و چند دقیقه ای پیاده روی تا مسجد”بلو” دارد. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان تور استانبول عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل احساس در خانه بودن را میکنید.این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.شما مسافران تور استانبول میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.شما میتوانید به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایید و لذت ببرید و اینکه در آنجا به اینترنت وصل شوید و کاری دو جانبه انجام بدهید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه تان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلویزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در هتل آلبیناس یک رستوران و یک کافه شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول میباشد.


هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور استانبول  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور کیش اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4 ستاره سمینال استانبول :

هتل 4 ستاره سمینال استانبول در 350 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است. هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان است و از یک اتاق جلسه مجهز برخوردار می باشد. یک صرافی نیز در این هتل تور استانبول وجود دارد. در این هتل یک کتابخانه نیز در نظر گرفته شده است. هتل سمینال با مراکز تاریخی استانبول 4 کیلومتر فاصله دارد.  

_سمینال_استانبول_1.jpg

_سمینال_استانبول_2.jpg

_سمینال_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سمینال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، اینترنت وای فای، استخر سرپوشیده، کتابخانه، صرافی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری و...

_سمینال_استانبول_4.png

_سمینال_استانبول_5.jpg

_سمینال_استانبول_6.jpg

 

هتل 4 ستاره سناتور استانبول :

هتل 4 ستاره سناتور استانبول در سال 1994 و در منطقه لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. در این هتل خدمات نگهداری از کودکان به میهمانان تور استانبول ارایه می شود. این هتل با شهر قدیم 10 دقیقه فاصله دارد و اماکن تاریخی استانبول در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 35 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

_سناتور_استانبول_1.jpg

_سناتور_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سناتور استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، باغ، صبحانه در اتاق، رافی، اتوکشی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی، فکس و کپی، آرایشگاه، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل و... برای برخورداری از این امکانات با تور لحظه آخری استانبول همراه شوید

_سناتور_استانبول_3.jpg

_سناتور_استانبول_4.jpg

_سناتور_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 4 ستاره سوادیه استانبول :

هتل 4 ستاره سوادیه استانبول در منطقه کادیکوی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 155 اتاق تشکیل شده است. در این هتل تور استانبول یک صرافی هم وجود دارد. اتاق جلسه یکی دیگر از امکانات این هتل می باشد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان نیز ارایه می شود.

_سوادیه_استانبول_1.jpg

_سوادیه_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سوادیه استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، گرمایش، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان، استخر، سونا، ماساژ، مرکز بدنسازی و...برای برخورداری از امکانات خوب این هتل با تور لحظه آخری استانبول همراه شوید

_سوادیه_استانبول_3.jpg

_سوادیه_استانبول_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول فروردین 95

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم باتور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg

 

 

کاخ دلمه باغچه 

این کاخ که در راستای تنگه بسفر قرار دارد، زیبایی و اهمیت تاریخی زیادی دارد. کاخ دلمه باغچه در قرن نوزدهم ساخته شد، و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و کرسی حکومتی استفاده می کردند. معماری داخلی و خارجی این کاخ ترکیبی از طراحی های عربی و اروپایی است که فقط در این تقاطع دو قاره دیده می شود.این کاخ همه روزه بجز دوشنبه ها و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر به روی عموم باز است. برای دیدن از این کاخ عثمانی با تور استانبول همراه شوید.

_دلمه.jpg

 

کاخ ییلدیز استانبول :


این کاخ متشکل از دربارها و یک مسجد می باشد و در قرن 19 میلادی توسط سلطان عبدالمجید دوم د راستانبول ساخته شد. در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهائی که سلاطین در آن اقامت داشته و خوش گذرانده اند به نام ساختمان شاله قرار گرفته است. این ساختمانها در داخل یک پارک با گلهائی که از نقاط مختلف دنیا گردآوری شده، قرار گرفته است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر را تشکیل می دهد که بسیار مورد توجه گردشگران تور استانبول می باشد. به علت بازسازی تنها بازدید از قسمتی از پارک ممکن است. ( این پارک همه روز جز روزهای سه شنبه جهت بازدید عموم باز می باشد. ) برای دیدن از این کاخ زیبا با  تور لحظه آخری استانبول همراه شوید . 

 

_ییلدیز.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول فروردین 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول, بهترین دیدنی های استانبول , مکان های دیدنی استانبول , مکان های دیدنی و خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آلزر استانبول

alzer.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آلزر است که در روبروی مسجد کبود واقع شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه مجهز  تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. در این هتل یک صرافی هم  مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد. 

alzer1.jpg

alzer2.jpg

alzer3.jpg

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و...

alzer4.jpg

 

 

هتل آکرا استانبول

4.JPG

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آکرا می باشد که در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق شیک تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به این هتل برای مسافران تور استانبول نوروز 95 بسیار نزدیک است و با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

2.JPG

.JPG

1.JPG

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور استانبول نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

3.JPG

 

 

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی

پالاس گلدن هورسیز

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره مالزی هتل پالاس گلدن هورسیز است که در منطقه ماینس شهر کولالامپور واقع شده است. در نزدیکی این هتل پوتراجایا واقع شده است. همچنین پوتراجایا 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل پالاس گلدن هورسیز دارای 6 رستوران خوب برای مسافران تور مالزی نوروز 95 می باشد. این هتل دارای 480 اتاق مجلل می باشد. در این هتل 19 اتاق جلسه برای مسافران تور مالزی نوروز 95 در نظر گرفته شده است. فرودگاه این شهر در فاصله 35 دقیقه این از این هتل قرار دارد.مسافران تور مالزی نوروز 95 می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

پالاس گلدن هورسیز1

پالاس گلدن هورسیز2

پالاس گلدن هورسیز4

امکانات هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی شامل:

استخر روباز مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95 ، اسب سواری، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، سرویس اتومبیل کرایه، فکس و کپی، سرویس ایاب و ذهاب، زمین گلف، کرایه دوچرخه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، فروشگاه، بار، باغ، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، ماساژ، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور و... 

پالاس گلدن هورسیز3

 

 

 

هتل اینترکنتیننتال مالزی

هتل اینتر کنتیننتال

مجلل ترین هتل 5 ستاره مالزی هتل اینترکنتیننتال کوآلالامپور است که در قسمت شمالی پورت لوئیس این شهر و مشرف به خلیج بالاک لاوا قرار دارد. این هتل در مجموع 210 اتاق و سوییت مجهز تشکیل شده است. در هتل اینترکنتیننتال 6 کافی شاپ و رستوران برای استفاده مسافران تور مالزی نوروز 95 وجود دارد. فاصله این هتل با برج های دوقلوی پتروناس 10 دقیقه می باشد. مسافران تور مالزی نوروز 95 با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل اینتر کنتیننتال 2

هتل اینتر کنتیننتال 1

هتل اینتر کنتیننتال 4

امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داری، صرافی، خدمات کرایه اتومبیل، آرایشگاه مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، سرویس ایاب و ذهاب رایگان، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، بار و... 

هتل اینتر کنتیننتال 3

 

 

 

هتل لون پاین پنانگ مالزی

_لون_پاین_پنانگ_مالزی0.jpg

هتل لون پاین پنانگ یکی از هتل های مجلل 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. دراین هتل اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز تعبیه شده است. از امتیازات هتل داشتن فروشگاه های متعدد می باشد. سوئیت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل محیا است تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان تور مالزی نوروز 95 به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از مسافران تور مالزی نوروز 95 را به خود جلب می نماید.

_لون_پاین_پنانگ_مالزی22.jpg

_لون_پاین_پنانگ_مالزی11.jpg

 امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی:

مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,, بهترین هتل مالزی , لوکس ترین هتل مالزی , مجلل ترین هتل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آلبیناس استانبول 

هتل 4 ستاره آلبیناس استانبولیکی از زیبا ترین هتل های  استانبول می باشد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

موقعیت مکانی هتل:

این هتل واقع در مرکز استانبول است.گامی بیشتر از بازار آراستا و چند دقیقه ای پیاده روی تا مسجد”بلو” دارد. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان تور استانبول نوروز 95 عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل احساس در خانه بودن را میکنید.این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.شما مسافران تور استانبول نوروز 95 میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.شما میتوانید به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایید و لذت ببرید و اینکه در آنجا به اینترنت وصل شوید و کاری دو جانبه انجام بدهید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه تان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلویزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در هتل آلبیناس یک رستوران و یک کافه شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول نوروز 95 میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 میباشد.

 


هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول نوروز 95 مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل گرند حیات استانبول

هتل 5 ستاره گرند حیات استانبول ، در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.  هتل گرند حیات انتظارات مسافران تور استانبول را از یک تعطیلات به یادماندنی در استانبول به‌خوبی برآورده می‌کند. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته  و همچنین در اطراف این هتل ۵ ستاره می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند .

 

 

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل گرند حیات  دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران تور استانبول ، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان تور استانبول حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌ زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما مسافران تور استانبول  بیرون خواهد کرد .

رستوران هتل گرند حیات استانبول انواع غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه را در بوفه ارائه می کند و همچنین شما مسافران تور استانبول می توانید از دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های مختلف رستوران این هتل نهایت لذت را ببرید.صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی کامل و یا انتخابی سرو می‌شود. درضمن، غذاهای رژیمی و سفارشات مخصوص نیز در صورت درخواست در اختیار مهمانان تور استانبول قرار می‌گیرد. هتل گرند حیات استانبول دوچرخه نیز کرایه می‌دهد. برای مهمانان کاری اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. در سوپرمارکت هتل نیز نیازهای اولیه و سوغاتی‌های متنوعی پیدا خواهید کرد. کودکان هم فراموش نشده‌اند؛ برای آنان کلاب و اتاق بازی و همین‌طور زمین بازی در نظر گرفته شده است. در ضمن، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق و خدمات پزشکی نیز در صورت درخواست در اختیار مهمانان تور استانبول قرار می‌گیرد. برای کسانی که با ماشین سفر می‌کنند پارکینگ رایگان نیز فراهم است.

 

هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول فروردین 95

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل دسیتی استانبول

هتل 4 ستاره دسیتی استانبول در منطقه ینی کاپی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی مسجد کبود و ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار گرفته است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشد. ایستگاه مترو 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور استانبول به شمار می رود. این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. هتل دسیتی با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. 

_دسیتی_استانبول1.jpg

_دسیتی_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دسیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، سالن بدنسازی، اینترنت، جکوزی، سونا، ماساژ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، آرایشگاه، صندوق امانات، گاوصندوق، یخچال، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی و...

_دسیتی_استانبول_3.jpg

_دسیتی_استانبول_4.jpg

_دسیتی_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره دارک هیل استانبول :

هتل 4 ستاره دارک هیل استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در سال 2005 باز سازی شده و در مجموع دارای 107 اتاق می باشد. این هتل 15 دقیقه با بازار بزرگ فاصله دارد. از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول قرار دارد.  منطقه تاریخی سلطان در فاصله 20 دقیقه ای از از این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد. از اماکن تاریخی مانند مسجد کبود چند دقیقه با هتل فاصله است.

_دارک_هیل_استانبول_1.jpg

_دارک_هیل_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دارک هیل استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، فروشگاه، اتاق بازی، اتاق کنفرانس، صرافی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخر سرپوشیده و...

_دارک_هیل_استانبول_3.jpg

_دارک_هیل_استانبول_4.jpg

_دارک_هیل_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 3 ستاره بیربی استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 32 اتاق و 70 تختخواب تشکیل شده است. در 15 کیلومتری این هتل فرودگاه آتاتورک واقع شده است. میدان تقسیم استانبول 4 کیلومتر با این هتل تور استانبول فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. فاصله اماکن تاریخی کاخ توپکاپی 15 دقیقه، موزه سانتا صوفیا 12 دقیقه، مسجد سلطان احمد 13 دقیقه می باشد.

_بیربی_استانبول_2.jpg

 

 

امکانات هتل بیربی استانبول:

پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، مینی بار، تلویزیون، تلفن، حمام و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بیربی_استانبول_4.jpg

_بیربی_استانبول_5.jpg

_بیربی_استانبول1.jpg

 

هتل 3 ستاره پراکپیتال استانبول در منطقه Beyoglu استانبول بنا شده است. این هتل تور استانبول در مجموع از 24 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای شیشه های دوجداره می باشند. در رستوران هتل پراکپیتال انواع غذاها سرو می شود. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. 

_پراکپیتال_استانبول_1.jpg

_پراکپیتال_استانبول_2.jpg

امکانات هتل پراکپیتال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، اتاق های ضد صدا، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق ، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزومند می باشد.

_پراکپیتال_استانبول_3.jpg

_پراکپیتال_استانبول_4.jpg

_پراکپیتال_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آستین استانبول

3.JPG

بهترین هتل 3 ستاره استانبول هتل آستین است که روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.در هتل آستین مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند بهترین روز ها را سپری کنند.

2.JPG

1.JPG

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

هتل آسپن استانبول

_آسپن_استانبول2.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسپن در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی است. این هتل دارای 63 اتاق خوب تشکیل شده است. در 1 کیلومتری این هتلبازار بزرگ استانبول واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل آرامش خوبی را برای مسافران تور استانبول قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند.هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

_آسپن_استانبول.jpg

_آسپن_استانبول1.jpg

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_آسپن_استانبول3.jpg

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل گرند گولسوی استانبول

هتل ۴ ستاره گرند گولسوی استانبول که در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.(حدود ۱۰ کیلومتر کمتر) و فاصله تا مغازه های لباس زنانه خیابان فیضی پاشا ۱۰ دقیقه است  .مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 -گرند-گولسوی1.jpg

-گرند-گولسوی5.jpg

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول

صبحانه ، اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات و.. میباشد.هتل وان بسیار تمیزی دارد .کیفیت و تنوع صبحانه هتل مطلوب است و صبحانه در نیم طبقه اول و دوم سرو می شود. سالن سرو صبحانه، بزرگ و شیک است. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

4هتل-گرند-گولسوی.jpg

-گرند-گولسوی7.jpg

-گرند-گولسوی2.jpg

 


هتل آل سیزن استانبول

هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان میهمانان تور استانبول نوروز 95 اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک دسترسی آسانی دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم اشاره کرد. ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو می شود.

-آل_سیزنl.jpg

امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل و... میتوان اشاره کرد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آل-سیزن2.jpg

-آل-سیزن7.jpg

-آل-سیزن6.jpg

-آل-سیزن4.jpg


هتل آلبیناس استانبول 

هتل 4 ستاره آلبیناس استانبولیکی از زیبا ترین هتل های  استانبول می باشد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

موقعیت مکانی هتل:

این هتل واقع در مرکز استانبول است.گامی بیشتر از بازار آراستا و چند دقیقه ای پیاده روی تا مسجد”بلو” دارد. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان تور استانبول عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل احساس در خانه بودن را میکنید.این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.شما مسافران تور استانبول نوروز 95 میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.شما میتوانید به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایید و لذت ببرید و اینکه در آنجا به اینترنت وصل شوید و کاری دو جانبه انجام بدهید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه تان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلویزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در هتل آلبیناس یک رستوران و یک کافه شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول نوروز 95 میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 میباشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره است که در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.در این هتل هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.مسافران تور استانبول نوروز 95   می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-سور-ملی-استانبول2.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول :

سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سورملی-استانبول6.jpg

-سور-ملی-استانبول4.jpg

-سورملی-استانبول7.jpg


هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

-ریکسوس-پرا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-پرا4.jpg

-ریکسوس-پرا6.jpg

-ریکسوس-پرا5.jpg


هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول یک هتل زیبا و لوکس میباشد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی فرودگاه استانبول ،کلیسای چوره و دیوار قسطنطنیه قرار گرفته است .مسافران تور استانبول نوروز 95   می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-هری-این-مرتر1.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، خدمات دربان ، خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، و کارکنان چند زبانه، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و... را میتوان نام برد.اتاق ها با طراحی رمانتیک میتوانند ماه عسل یا مسافرت شما را جذاب تر کنند. از دیگر امکانات هتل میتوان به تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، رستوران ، منو رژیم غذایی ویژه نیز اشاره کرد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هری-این-مرتر4.jpg

-هری-این-مرتر6.jpg

-هری-این-مرتر5.jpg

-هری-این-مرتر2.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4 ستاره اورینت اکسپرس استانبول در نزددیکی مکان های توریستی استانبول بنا شده است. این هتل در مجوع از 54 اتاق تشکیل شده است. در این هتل تور استانبول یک صرافی وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان وجود دارد. هتل اورینت اکسپرس یک استخر سرپوشیده دارد.

_اورینت_اکسپرس_استانبول.jpg

امکانات هتل اورینت اکسپرس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، استخر سرپوشیده و...

_اورینت_اکسپرس_استانبول_1.jpg

_اورینت_اکسپرس_استانبول_2.jpg

_اورینت_اکسپرس_استانبول_3.jpg

_اورینت_اکسپرس_استانبول_4.jpg

_اورینت_اکسپرس_استانبول_5.jpg

_اورینت_اکسپرس_استانبول_6.jpg

_اورینت_اکسپرس_استانبول_7.jpg

 

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. مسجد ایاصوفیه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل در مجموع از 140 اتاق تشکیل شده است. در مقابل این هتل ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر از این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل ایکبال دلوکس از فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر فاصله دارد.

_ایکبال_دلوکس.jpg

امکانات هتل ایکبال دلوکس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، اینترنت وای فای برای مسافران تور استانبول ، آسانسور، صرافی، سالن بدنسازی، بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس و...

_ایکبال_دلوکس_1.jpg

_ایکبال_دلوکس_2.jpg

_ایکبال_دلوکس_3.jpg

_ایکبال_دلوکس_4.jpg

_ایکبال_دلوکس_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 5 ستاره آک گون استانبول در منطقه توپکاپی بنا شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق تشکیل شده است. مراکز دیدنی استانبول به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

_آک_گون_استانبول.jpg

 

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_آک_گون_استانبول_1.jpg

_آک_گون_استانبول_2.jpg

_آک_گون_استانبول_3.jpg

_آک_گون_استانبول_4.jpg

_آک_گون_استانبول_5.jpg

_آک_گون_استانبول_6.jpg

_آک_گون_استانبول_7.jpg

 

 

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4 ستاره یورو پلازا استانبول در منطقه تپه باشی بنا شده است. این هتل با خیابان تقسیم 370 متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در 25 کیلومتری هتل قرار گرفته است. این هتل در مجموع 117 اتاق، 2 سوییت، 4 اتاق کانکت، 4 اتاق مخصوص معلولین، 2 اتاق خانوادگی و 7 اتاق ویژه دارد. فاصله این هتل با خیابان استقلال 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_یورو_پیلازا_استانبول_1.jpg

_یورو_پلازا_استانبول2.jpg

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز سرپوشیده، سونا، ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، صبحانه در اتاق، تهویه، گرمایش، حمام ترکی و بخار، تلفن، تلویزیون، پزشک و...

_یورو_پلازا_استانبول_3.jpg

_یورو_پلازا_استانبول_4.jpg

_پورو_پلازا_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل یوروپلازا استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد