نوشته شده توسط : niknam

هتل پانوراما هیل کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Panorama Hill Hotel

هتل پانوراما هیل کوش آداسی (THE PANORAMA HILL) در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس و 73 کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است. فاصله هتل تا ساحل عمومی صفر نبوده و حدود 500 متر فاصله دارد. هتل پانوراما هیل ارائه کننده خدمات ALL INCLUSIVE می‌باشد. هتل‌های ADA CLASS ،PRESTIGE RESIDENCE و RAMADA RESORT در مجاورت این هتل قرار دارند. هتل پانوراما هیل دارای امکانات ورزشی و ماساژ ، استخر روباز و تراس اختصاصی می باشد. اینترنت WIFI و پارکینگ در این هتل رایگان است.... برای مسافران تور کوش آداسی قرار دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره میباشد.

Panorama2.JPG

images.jpg

عکس ها و امکانات هتل پانوراما هیل کوش آداسی

  • استخر روباز,استخر کودکان,حوله ساحل,اینترنت بی‌سیم,اتاق بازی,حمام ترکی,مرکز تناسب اندام,حمام بخار,تنیس روی میز,دارت, بالکن، تهویه مرکزی، تلفن مستقیم، صندوق امانات (شارژ)، تلویزیون، سشوار و اینترنت و...
  • Panorama5.jpg
  • images_1.jpg
  • Panorama4.JPG
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
  •  هتل ماربل کوش آداسی.gif.gif.gif.gifMarbel Kusadasi Hotel

    هتل ماربل کوش آداسی درسال 1990 ساخته شده است در مرکز کوش آداسی واقع شده است، این هتل کمتر از سه کیلومتر از دریای اژه فاصله دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا می باشد و این هتل یک استخر روباز همراه با تراس آفتاب برای مسافران تور کوش آداسی دارد. این هتل بر اساس هنر دکو طراحی و ساخته شده و دارای یک ساختمان هفت طبقه با مفهوم کاملی از مهمان نوازی مدیترانه ای است هتل ماربل را به عنوان یکی از نفیس ترین و صمیمی ترین هتل ها در مرکز کوش آداسی شناخته می شود هتل دارای یک  فضای باز با شکوه همراه با یک استخر زیبا در فضای باز است  همچنین استخر کودکان نیز در کنار استخر اصلی قرار دارد نوار دور تا دور استخر توسط گیاهان سبز مدیترانه ای احاطه شده است. این هتل دارای یک تیم سرگرمی بزرگ و بسیار عالی است، در کنار یک محل عالی  امکانات هتل نیز بسیار عالی است، تمام موارد لازم برای یک تعطیلات کامل در این هتل مورد نظر قرار گرفته است. هتل ماربل حدود ۲۰ کیلومتر از شهر تاریخی  افسس فاصله دارد این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای میهمانان است اتاق های هتل بسیار مطبوع می باشند و به راحت ترین و زیباترین روش ممکن دکور شده اسند و امکانات خوبی مانند : دو تخت، حمام ،تلویزیون ماهواره ای و موسیقی، تلفن مستقیم، مینی بار، سشوار را در اختیار میهمانان تور کوش آداسی قرار می دهد اتاق ها دارای یک بالکن با نمایشی زیبا از باغ هتل هستندانواع ورزش ها و فعالیت های تفریحی شامل : زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، زمین بازی کودکان، استخر و میزهای تنیس روی میز و یک سالنتلویزیون در هت وجود دارد همچنین یک منطقه سلامتی و تمدد اعصاب با امکانات خوبی مانند حمام ترکی، سالن بدنسازی تناسب اندام، سونا، خدماتماساژ و سالن زیبایی (برخی از خدمات با هزینه اضافی) نیز در هتل وجود دارد. سرگرمی های شبانه و نمایش های زیبا در هتل برگزار می شودرستوران هتل دارای دو محیط داخلی و خارجی بسیار زیبا است که میهمانان هتل ماربل می توانند وعده های مختلف غذایی خود را به دلخواه در داخل و خارج رستوران میل کنند علاوه بر رستوران های اصلی  یک ساندویچ فروشی، یک کافه کوچک در سالن لابی، یک کافه در کنار استخر نیز به میهمانان انواع تنقلات و نوشیدنی های با طراوات را نمایش می دهد رستوران های هت به سبک بوفه انواع غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی را در طول روزبرای میهمانان هتل آماده می کنند.

    Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior.JPEG

    Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior_1.JPEG

    عکس ها و امکانات هتل ماربل کوش آداسی

      • سالن كنفرانس,سونا,لابي,پارك كودكان,جكوزي,كافي شاپ,آژانس خدمات مسافرتي,رستوران,ماهواره,خدمات خانه داري,پاركينگ اختصاصي هتل,اينترنت در لابي,فضاي سبز,پاركينگ سرپوشيده,اينترنت در واحد,گشت درون شهری و برون شهري,نمازخانه,تاكسي سرويس,لاندري,سالن ورزشي,صندوق امانات اختصاصي,كافي نت فروشگاه و غرفه,ترانسفر رايگان فرودگاه,گيم نت,چايخانه سنتي,چايخانه در بام هتل,زمين تنيس بيليارد و...
      • download.jpg
      • 6420211_14_b.jpg
      • download.jpg
      • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

     

    هتل بلمار کوش آداسی.gif.gif.gif.gif

    هتل بلمار کوش آداسی یک هتل 4 ستاره در ساحل زیبای کوش آداسی برای مسافران تور کوش آداسی است. هتل بلمار کوش آداسی دارای خدمات مخصوصی مانند ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، پذیرش شبانه روزی و شیشه‌های دوجداره و دیوارهای عایق صدا است. این امکانات، هتل بلمار کوش آداسی را به مکانی امن برای استراحت و گذران تعطیلات برای مهمانان تور کوش آداسی تبدیل کرده است. هتل بلمار کوش آداسی در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی قرار گرفته است و به همین دلیل از دیوارها و در و پنجره عایق صدا در این هتل استفاده شده است. فقط 650 متر از لابی هتل تا ساحل دریای اژه فاصله است. برای رفت و آمد به شهر، از ایستگاهی که در دویست متری هتل بلمار کوش آداسی قرار گرفته است می‌توان استفاده کرد.

    belmare1.jpg

    هتل بلمار کوش آداسی دارای 91 اتاق مجزا است که همه آنها به تهویه هوا، و بالکن اختصاصی مجهز برای مسافران تور کوش آداسی هستند. ساختمان هتل بلمار کوش آداسی سه طبقه است و بالکن‌های آن دارای شیشه مخصوصی هستند که جلوی دید از بیرون را می‌گیرند. هتل بلمار کوش آداسی دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. به همراه سونا و اتاق بدنسازی است. رستوران هتل بلمار کوش آداسی به صورت اچ بی هستند. به این معنا که صبحانه رایگان و سلف سرویس است. و از بین ناهار یا شام، یکی به انتخاب مسافر رایگان حساب خواهد شد.

    files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

    Belmare-Hotel-1.jpg

    files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-309ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

    files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-189ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

    جهت رزرو و دریافت اطلاعات راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل ریسوس آکوا بیچ ریزورت

    هتل ریسوس آکوا بیچ ریزورت در مرکز شهر زیبای کوش آداسی واقع شده است. این هتل 81 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و ... هستند. این هتل فول بورد دارای استخری سرباز با سرسره های آبی زیادی است که مسافران تور کوش آداسی می توانند در این استخر به تفریح بپردازند. در رستوران این هتل نیز انواع غذاهای خوشمزه مدیترانه ای، ترکی و بین المللی سرو می شود. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی میباشد.

     

    files_hotelPhotos_51638166531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

    44310520.jpg

    عکس ها و امکانات هتل ریسوس آکوا ریزورت کوش آداسی

    استخر سر باز، باغ، پارک آبی،  ساحل اختصاصی، تفریحات عصرگاهی، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم ایمنی.

    files_hotelPhotos_51638554531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

    risus-aqua-beach-resort.jpg

    risus-5.jpg

    جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

     

    هتل مجسدی کلاب کستور کوش آداسی .gif.gif.gif.gif.gif Majesty Club Kustur Hotel Kusadasi

    هتل مجسدی کلاب کستور کوش آداسی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در کوش آداسی میباشد. این هتل در سال 2000 ساخته شده است. این هتل مجسدی کلاب دارای ساحل اختصاصی ، 2 استخر روباز همراه با سرسره های آبی و حمام ترکی برای مهمانان تور کوش آداسی می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز بدنسازی ، سونا و زمین تنیس آن اشاره کرد. این هتل ۴۴۸ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به فروشگاه، استخر رو باز، باغ، ساحل خصوصی، دارت، بیلیارد، غواصی، پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور کوش آداسی اشاره کرد. این هتل از ساحل ۱ دقیقه پیاده فاصله دارد. اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره، تهویه مطبوع و مینی بار است. شهر افسوس در فاصله ۲۵ دقیقه ای با ماشین از این هتل واقع شده است. یک مینی کلاب برای کودکان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۲.۵ عصر تا ۵.۵ باز است. همچنین هتل از مرکز کوش اداسی ۴.۵ کیلومتر فاصله دارد.

    _مجسدی_کوش_آداسی_4.jpg

    _مجسدی_کوش_آداسی_1.jpg

    _مجسدی_کوش_آداسی.jpg

    _مجسدی_کوش_آداسی_3.jpg

    جهت رزرو و دزیافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

     

    هتل اوسلان کوش آداسی .gif.gif.gif Uslan Hotel Kusadasi

    هتل اوسلان کوش آداسی حدود 10 دقیقه پیاده تا ساحل اصلی شهر کوش آداسی فاصله دارد. فاصله ی پیاده روی از کاروانسرا و قلعه ای که در مرکز این شهر قرار گرفته تا هتل نیز 15 دقیقه می باشد. ازجمله فعالیت های تفریحی اطراف این هتل، ماهیگیری و شنا می باشد. مهمانان تور کوش آداسی که علاقه دارند مکان های بیشتری را سیاحت کنند می توانند از دفتر توریستی واقع در هتل ماشین کرایه کرده و اطلاعات توریستی دریافت کنند. این هتل فقط ۵ دقیقه تا مرکز کوش آداسی فاصله دارد و دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم می باشد. تمام اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه و دارای تلویزیون برای مسافران تور کوش آداسی هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند. این هتل تا ساحل کوش آداسی ۱۰ دقیقه فاصله دارد. ماهیگیری یکی از امکانات تفریحی این هتل است. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند.

    _اوسلان_کوش_آداسی_1.jpg

    _اوسلان_کوش_آداسی.jpg

    عکس ها و امکانات هتل اوسلان کوش آداسی

    پذیرش شبانه روزی,محل نگهداری کودک,سیستم تهویه مطبوع,کافی شاپ,بار,مینی بار,حمام و....

    _اوسلان_کوش_آداسی_2.jpg

    _اوسلان_کوش_آداسی_4.jpg

    _اوسلان_کوش_آداسی_3.jpg

    جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

     

     

    ادامه ی مطلب:

    تور کوش آداسی پاییز 95

    تور کوش آداسی آبان 95

    تور کوش آداسی آذر 95

    تور کوش آداسی زمستان 95

    تور کوش آداسی دی 95

    تور کوش آداسی بهمن 95

    تور کوش آداسی اسفند 95

     تور کوش آداسی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی , بهترین هتل های کوش آداسی , لوکس ترین هتل کوش آداسی , مجلل ترین هتل کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ماندرین بانکوک تایلند.gif.gif.gif.gifMandarin Hotel

هتل ماندرین بانکوک تایلند با فاصله چند قدمی تا ایستگاه مترو قرار دارد. این هتل دارای اتاق هایی لوکس می باشد و دسترسی به اینترنت Wi-Fi در آن رایگان است. این هتل دارای استخر و سالن بدنسازی می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های تایلند می باشد. این هتل دارای رستوران سنتی برای مسافران تور تایلند میباشد. هتل ماندرین یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در بانکوک تایلند میباشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند هتل ماندارین یکی از بهترین هتل های 4 ستاره و مقرون به صرفه ترین هتل در بانکوک تایلند است. این هتل با قرار دادن امکاناتی برای مسافران خود سعی کرده است که بتواند رضایت مسافران خود را جلب کند.

1.jpg

Mandarin-Oriental-Bangkok-Thailand.jpg

عکس ها و امکانات هتل ماندرین بانکوک تایلند

 سرویس نگهداری کودکان,استخر سر پوشیده,مرکز بدنسازی,خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت,لباسشویی,خشکشویی,صبحانه در اتاق,صرافی,فروشگاه هدایا و سوغات,خدمات تورها,فکس و کپی,رستوران,پذیرش شبانه روزی,آسانسور,گاوصندوق,فروشگاه در هتل

488932_14021921060018393912_STD.jpg

488932_14111814380023424898.jpg

488932_14111814390023424929.jpg

fbca40e7_2b35_42d5_9c9f_c0f9ad492d12.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سامویی ایلند بیچ ریزورت .gif.gif.gif Samui Island Beach Resort & Hotel

در اینجا می توانید از مهمان نوازی گرم و صمیمانه ی تایلندی در فضایی آرام و محاط با جنگل های سرسبز گرمسیری لذت ببرید. با این حال، بازارها، مغازه ها، رستوران ها و کلوپ های شبانه نیز در مجاورت ان واقع شده اند. این ریزورت در شمال ساحل Chaweng قرار گرفته که می توانید در زیر آفتاب و در کنار نخل های تنومند و خمیده استراحت کنید و پس از آن برای خنک شدن در آب نیلگون دریا شنا کنید. این هتل با ارایه ی خدماتی مناسب به مسافران تور تایلند یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر سامویی تایلند قرار دارد. این هتل دارای استخر,سونا,جکوزی و خدمات دیگر نیز میباشد. این هتل با قرار دادن رستوران های سنتی نیز این امکان برای مسافران تور تایلند فراهم شده است که بتوانند از غذاهای سنتی تایلند نیز استفاده کنند.

14197_101_z.jpg

003050-10-ih_pool.jpg

عکس ها و امکانات هتل آیلند سامویی بیچ تایلند

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,استخر,سونا,جکوزی,حمام,اتاق سیگار,صرافی,خشکشویی,ترانسفر فرودگاهی,اینترنت وای فای,عکس و فتوکپی و.....

15.jpg

files-hotels-20-هتل-سامویی-ایلند-بیچ-ریزورت-کافه-گردش9ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

files-hotels-14943101-هتل-سامویی-ایلند-بیچ-ریزورت-کافه-گردش9ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند.gif.gif.gifIbis Sathorn Hotel

هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند در سال 2004 ساخته شده است قلب منطقه تجاری و نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد که دسترسی آسانی به جاذبه های توریستی نظیر دریاچه چائو فرایا و بازارهای مختلف می دهد. دارای موقعیت مکانی عالی در شهر می باشد و در اطراف آن رستوران ومراکز خرید بانکوک برای مسافران تور تایلندواقع شده اند. با اقامت در این هتل به راحتی می تواند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل در کنار رودخانه ی زیبای Chao Phraya واقع شده و دارای اتاق هایی نورگیر با امکانات مدرن می باشد. در اتاق های هتل تلویزیون، ماهواره و قهوه ساز وجود دارد. هتل دارای استخر در فضای باز و سرویس گشت شهری رایگان به ایستگاه قطار هوایی Krungthonburi می باشد. اتاق ها کف چوبی دارند و در دکوراسیون آن ها از رنگ های روشن استفاده شده است. 

108193_121105163440738.jpg

24.jpg

عکس ها و امکانات هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند

استخر در فضای باز,آبگرم,رستوران و بار,هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد,استفاده از پارکینگ هتل رایگان است,سرویس اتاق ها ، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافخانه، اتوشویی، سالن کنفرانس، خدمات تورها، حمل چمدان ها رختشورخانه، سیستم امنیتی، سیستم تهویه، آسانسور، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است و....

ibis-Bangkok-Sathorn-1.jpg

ibis-Bangkok-Sathorn-2.jpg

ibis-Bangkok-Sathorn-3.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فوراما جامتین پاتایا تایلند .gif.gif.gif.gif Furama Jomtien Beach

هتل فوراما جامتین پاتایا تایلند، به میهمانان خود امکاناتی از قبیل پارکینگ رایگان، 2 استخر روباز، رستوران، کافه و اتاقهایی با چشم انداز خلیج سیام ارائه میدهد. اتاق های هتل از تراس اختصاصی، تلویزیون با کانال های شهری و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. اینترنت نیز، با پرداخت هزینه در دسترس علاقه مندان تور تایلند قرار خواهد گرفت. میهمانان تور تایلند میتوانند در مرکز بدنسازی هتل به ورزش پرداخته و یا در تریا کنار استخر، به صرف خوراک های سبک و نوشیدنی بپردازند. انواع خوراکهای تایلندی و بین المللی در رستوران Garden، شبانه روز سرو میشود. رستوران Hailong Bay، نیز به سرو انواع خوراکهای سنتی ویتنامی در فضای باز میپردازد. هتل در 2 کیلومتری جنوب شهر پاتایا واقع و در مجاورت مراکز خرید و رستوران های متعدد قرار گرفته است.

ibis-Phuket-Thailandtor.com-0-2.jpg

21331171.jpg

عکس ها و امکانات هتل فوراما جامتین پاتایا تایلند

سرویس نگهداری کودکان, مرکز بدنسازی, خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت,لباسشویی,فروشگاه هدایا و سوغات,خدمات تورها,فکس و کپی,رستوران,پذیرش شبانه روزی,آسانسور,گاوصندوق,تهویه,بار و...

49989951.jpg

49990031.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند .gif.gif.gif Nasa Vegas Hotel Bangkok Thailand

هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند این هتل درست در فاصله ی 16 کیلومتری از جاده ی منتهی به فرودگاه Suvarnabhumi قرار گرفته و با سالن ورزشی، تئاتر خصوصی و رستوران مختلط برای گردشگران تور تایلند تجهیز شده است. پارکینگ رایگان هم در دسترس است. دکوراسیون مدرن تایلندی با رنگ های ملایم طبیعی را می توانید در اتاق های این هتل مشاهده کنید. اینجا نورگیر خوبی دارد و با تلویزیون و حمام خصوصی با وان تجهیز شده است. این هتل دارای رستوران های سنتی برای گردشگران تور تایلندمیباشد. مسافرانی که قصد سفر به تایلند را دارند یکی از بهترین هتل های 3 ستاره که هم مقرون به صرفه میباشد و هم از نظر نزدیکی نیز تقریبا نزدیک فرودگاه تایلند نیز میباشد.

_ناسا_وگاس_بانکوک_تایلند_1.jpg

_ناسا_وگاس_بانکوک_تایلند_2.jpg

عکس ها و امکانات هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند

پذیرش شبانه روزی,محل نگهداری کودک,ماساژ,جکوزی,سونا,مرکز بدنسازی,اسکواش,خانه داری,مکانات جلسه و ضیافت,باسشویی,رایشگاه,دمات تورها,مرکز تجارت,کرایه اتومبیل,رویس مستخدم,رستوران,ذیرش شبانه روزی,تاقهای پاک و بدون سیگار,گاوصندوق,نبار بار و چمدان,تهویه و...

_ناسا_وگاس_بانکوک_تایلند_3.jpg

_ناسا_وگاس_بانکوک_تایلند_6.jpg

_ناسا_وگاس_بانکوک_تایلند_5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارک لند بوتیک پاتایا تایلند .gif.gif.gif  Mark Land Boutique Hotel Pattaya Thailand

هتل مارک لند بوتیک پاتایا تایلند واقع در منطقه ی چون بری و در سال 2005 نیز ساخته شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در تایلند میباشد. این هتل با مناظري زيبا از دماغه پاتايا تنها در چند قدمي ساحل پاتايا واقع گرديده است. اتاقهاي هتل با ديد دماغه پاتايا داراي امكاناتي نظير تلويزيون ،چاي وقهوه ساز ،دستشويي وحمام اختصاصي واينترنت بي سيم رايگان مي باشند. ميهمانان تور تایلند مي توانند با استفاده از مركز بدنسازي و يا ماساژ در مركز آبگرم خستگي سفر را از تن بدر نمايند. هتل همچنين داراي يك مركز تجاري مي باشد. رستوران Blue Sky در طبقه ۲۷هتل با ارائه منظره ايي به يادماندني به سرو انواع غذاي دريايي،تايلندي واروپايي مي پردازد. هتل تنها ۵دقيقه با مركز جشن پاتايا ودر نزديكي چندين مركز خريد،تفريحگاههاي شبانه و Alcazar ومركز سنگهاي قيمتي پاتايا قرار دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در تایلند میباشد. هتل مارک لند بوتیک پاتایا تایلند با ارایه خدمات مناسب و خوب به مهمانان خود یکی از بهترین هتل های تایلند میباشد. این هتل مارک لند بوتیک پاتایا، که از بهترین هتل های پاتایا می باشد، تنها2/5کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و به میهمانان تور تایلند این اطمینان را می دهد که سریع و راحت به تمامی امکانات شهر دسترسی پیدا کنند. 

_مارک_لند_پاتایا_تایلند_7.jpg

_مارک_لند_پاتایا_تایلند_6.jpg

عکس ها و امکانات هتل مارک لند پاتایا تایلند

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,سونا,استخر,جکوزی,اسپا,خدمات آب گرم,صرافی,خشکشویی,حمام و ....

_مارک_لند_پاتایا_تایلند_3.jpg

_مارک_لند_پاتایا_تایلند_5.jpg

_مارک_لند_پاتایا_تایلند_1.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آبان 95

تور تایلند آذر 95

تور تایلند نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های تایلند , مجلل ترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

جزیره بان در پوکت تایلند :

 

_بان2.jpg

 

 جزیره بان یکی از تفریحات پوکت درتایلند است که دارای ساحل شنی و مناسب برای  آب بازی میباشد. در سفر به این جزیره گردشگران تور تایلند می توانند قایق سوار شوند که این قایق ها از ساحل “واوای” یا “لیم کا” شروع به حرکت می کنند و مدت زمان ده دقیقه طول میکشد تا به مقصد برسند. در این جزیره مکانی برای استراحت و اقامت در شب ندارد.رفتن به این جزیره آرامش خاصی را به دنبال دارد. این جزیره همه ساله به خصوص ماههای تابستان شلوغ می باشد و بیشتر مردم تایلند تفریحات خود را دراین جزیره سپری می کنند. در این جزیره موجهای آبی صداهای دلنشینی به همراه دارد.

_بان1.jpg

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند :

_بودای_زمردین1.jpg

این مجسمه نشسته بودا ( درحال مدیتیشن ) از یشم سبز ساخته شده و با  لباسی از طلا تزئین شده  است و حدود 45 سانتیمتر بلندی داردمجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو  ( Wat Phra Kaew ) در مجموعه گرند پالاس ( Grand Palace ) واقع است.بودای زمردین مقدس ترین مجسمه بودا در کشور تایلنداست و معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در شهر بانکوک واقع شده است. بودای زمردین از تاریخچه ای طولانی برخوردار است:بر اساس افسانه ها، این بودا سال ۴۳ قبل از میلاد در هند ساخته شده و پس از۳۰۰ سال برای در امان ماندن ازجنگ داخلی به سریلانکا برده شد. پس از آن شاه برمه، فرستاده ای را برای بازگرداندن آن به سیلان فرستاد اما کشتی حامل آن گرفتار طوفان شد و درکامبوج لنگر انداخت. در سال های بعد پس از گذر از لائوس، به ایالت چیانگ رای در شمال تایلند رسید. در آن زمان حکمران چیانگ رای آن را مخفی کرد ولی در سال ۱۴۳۴ به علت برخورد صاعقه به معبد، این بودا کشف شد. سپس به شهر چیانگ مای برده شد و تا سال ۱۵۵۲ در آنجا ماند. سرانجام در قرن ۱۸، رامای اول که در آن زمان فرمانده بود، با تصرف بودای زمردین، آن را به ایالت خود آورد و پس از آنکه به پادشاهی رسید، این بودا را در مراسمی با شکوه در سال ۱۷۸۴ به کاخ خود در بانکوک کنونی منتقل کرد.این بودا سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند.

_بودای_زمردین_2.jpg

_بودای_زمردین_3.jpg

 

 
 

معبد بودای خوابیده تایلند :

_بودای_خوابیده_3.jpg

معبد بودای خوابیده (Wat Pho) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند در شهر پاتایا می باشد که ترکیبی از تاریخ و علم پزشکی سنتی تایلند می باشد. این معبد زیبا مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی استفاده می شود. بیشتر از هزار مجسمه بودا در این معبد وجود دارند و بیشتر شهرت آن، به دلیل وجود مجسمه بودای لمیده طلایی ( Gold Reclining Buddha ) به طول چهل و شش متر و ارتفاع پانزده متر میباشد. این معبد در جوار مجموعه گرند پالاس قرار دارد.

_بودای_خوابیده1.jpg

_بودای_خوابیده_2.jpg

 

 


:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند, بهترین جاذبه های گردشگری تایلند, مکان های گردشگری تایلند, جاذبه های دیدنی و گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 

هتل جبل علی بیچ دبی

هتل جبل علی بیچ دبی از جمله هتل های پنج ستاره دبی میباشد که در منطقه پالم جبل علی واقع شده و دارای زمین گلف و ساحل اختصاصی است.این هتل طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی دارد که متناسب با انواع سلیقه ها بوده و باعث استقبال گردشگران تور دبی از این هتل شده است.

هتل جبل علی بیچ دبی داراي ۲۵۳ اتاق می باشد که همگی دارای چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی هستند.همچنین کلیه اتاقها مجهز به  گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشند که هر روز توسط خدمه نظافت می شوند.لازم به ذکر است که هتل همچنین دارای و فروشگاه هاي متعدد،صرافی،اتاق جلسه کاملا مجهز و اتومبیل کرایه برای جا به جایی مسافران تور دبی می باشد.گردشگران دبی می توانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، موج سواري، ماهيگيري، اسب سواري، غواصي،نیز شرکت داشته باشند.

امکانات هتل جبل علی بیچ دبی:

رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و...از جمله امکانات هتل جبل علی بیچ دبی می باشند که گردشگران تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و  اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی است که از بهترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب شده و در كنار زمين گلف Creek Dubai و كلوپ قايق هاى بادبانى قرار گرفته است.این هتل دارای باغ ها و استخرهای سرپوشیده بوده و به مهم ترین مراکز خرید دبی بسیار نزدیک می باشدفاصله این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 2 کیلومتر می باشد و همچنین تا مترو دبی و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل امکانات خوبی را برای جلسات کاری و تجاری میهمانان تور دبی تدارک دیده است.

هتل پارک حیات دبی دارای ۲۲۵ اتاق است که هرکدام 170 متر و دارای طراحی و امکانات فوق العاده می باشند.همه اتاقهای این هتل مجهز به تلويزيون هاى LCD و اينترنت پرسرعت ،مدرن ترین وسایل،تختخواب و مبل های شیک ،حمام های تمیز،سرویسهای بهداشتی لوکس و...می باشند.همچنین اين مجموعه دارای هشت اتاق مجزاى بخار با تجهيزات بدنسازي و ۴ اتاق كنفرانس می باشد و برای اقامت خانواده ها نیز اتاق مخصوص تعبیه شده که باعث رضایت همه گردشگران تور دبی شده است.

از ویژگی های دیگر هتل پارک حیات دبی سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، استخر ، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین و... می باشند. این هتل ذارای 13 غذاخوری و اماکن تفریحی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی ، ژاپنی ، سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس نیز میل نمایند.

امکانات و خدمات هتل پارک حیات دبی:

تلویزیون هاى صفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره، اینترنت پرسرعت، گاوصندوق، مینی بار، تختخواب و مبلمان شیک، حمام ها و سرویسهای بهداشتی لوکس، هشت اتاق مجزاى بخار با تجهیزات بدنسازی و ۴ اتاق کنفرانس، سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران با غذاهای متنوع از جمله غذاهای شرقی، غربی و همچنین غذاهای دریایی عالی، استخر روباز و استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی و …از جمله امکانات هتل پارک حیات دبی هستند که مسافران تور دبی با استفاده از این امکانات اقامت خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش است که  در خیابان سنایی واقع شده و تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر نیز 2 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ،۵۰ واحد سوئیت دو خوابه ، ۸ واحد سوئیت دو تخته و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد که برای گردشگران تور کیش یک هتل دوستاره خوب و با قیمت مناسب می باشد.

امکانات هتل فارابی کیش:

رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش و....از جمله امکانات هتل فارابی کیش می باشند که مسافران تور کیشمی توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوبی را در این هتل سپری نمایند.

هتل فارابی کیش همچنین داراى دو كافى شاپ سنتى مجهز به ميز بيليارد ، اسنوكر ، قليان و كافى نت مجهز است و از ديگر امکانات رفاهى اين هتل نیز می توان به: آرايشگاه آقايان، دستگاه كليد سازى (مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سيستم خنك كننده به كليه واحدها )، گشت دور جزيره به مدت دو ساعت و نيم،لاندرى مجهز ( با ظرفيت بيش از دو هزار ملحفه ، پتو و غيره ) و سه دستگاه مينى بوس جهت جابه جا كردن مسافران تور کیش اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه می باشد. این هتل در نوار ساحلی جزیره کیش و در کنار بازار ونوس واقع شده و فاصله نزدیکی با اسکله تفریحی و سوپرمارکت دارد که مسافران تور کیش می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.همچنین این هتل تا دریا حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های هتل سالار کیش دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی،ماهواره ،کف پوش،کولر گازی ، مبل وآشپزخانه،ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

امکانات هتل سالار کیش:

از امکانات کلی هتل سالار کیش می توان به : یخچال، تلویزیون،تلفن،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی،سرويس فرنگي،حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ و... اشاره کرد که در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش هتلی سه ستاره و بسیار مناسب است که در در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ شده است و پشت هتل فلامینگو قرار دارد .این هتل به جهت نزدیکی به دریا و برخی مراکز خرید و تفریحات کیش و همچنین قیمت مناسب آن رضایت مسافران تور کیش را جلب نموده است.هتل شایلی از امکانات خوب و سرویس دهی عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را برای اقامت خوب و دلچسب مسافران کیش به کار گرفته است.

هتل شایلی کیش دو طبقه می باشد که دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت است . در رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می شود .بدین ترتیب این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، زمین بازی،پارکینگ اختصاصی،صندوق امانات،سیستم های حفاظتی، شستشو و نظافت،اتاق چمدان و... از جمله امکانات هتل شایلی کیش می باشند که مسافران تور کیش با استفاده از این امکانات اقامت خوب و دلپذیری را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

جاذبه های گردشگری کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 

 

 

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه می باشد که در غرب جزیره و در سواحل نیلگون کیش قرار دارد. اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و طول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و اما هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك کردن آن شدند، زیرا عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود.  دلیل به گل نشستن کشتی به طور کلی مشخص نیست ولی ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.

غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است و چون این کشتی در غرب جزیره قرار دارد منظره ای فوق العاده از غروب آفتاب را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

 

 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا 

پارک ساحلی میرمهنا کیش در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش در سال 1385 بنا شده است.

پارک ساحلی میرمهنا کیش دارای اسکله و مکان ماهیگیری میرمهنا در زمان مجاز و مسجد خاتم الانبیاء میباشد. گردشگران محترم تور کیش با تماشای مسجد ساحلی و اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور و پیاده روی بر این اسکله و تماشای لاک پشت های آزاد، اقامتی آرامبخش را در این جاذبه گردشگری کیش خواهند داشت.

پارک ساحلی میرمهنا کیش از 2 بخش تشکیل شده، بخش اول  مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و بخش 2  بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک را در بر میگیرد. مسافران عزیز تور کیش با قایق سواری گردشی خاطره انگیز برای خود رغم میزنند. در فاز اول مساحتی حدود 41 هزار متر مربع را شامل میشود و تفریحگاهی برای مسافران تور کیش با امکاناتی از جمله آلاچیق ها و محل پخت کباب و پارکینگ، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و مسیر دوچرخه و پیاده روی، بوفه و چایخانه شده است. گردشگران تور کیش با ماهی گیری بر روی اسکله پارک ساحلی میرمهنا، لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. فاز 2 با 50 هزار متر مربع مساحت، منطقه ای برای بازی کودکان است که مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان در این فاز دیده میشود.

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 

پارک بزرگ ملت مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر می کنید حتما از پارک ملت مشهد دیدن فرمایید این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد برای مسافران تور مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد و مجموع تسهیلات آن مشتمل بر زمین‌های متعدد بازی فوتبال، والیبال، اسکیت، استخر شنا و زمین وسایل بازی کودکان است.

_ملت_مشهد_2.jpg

یکی از قابلیت‌های مهم این بوستان وجود مجموعه شهربازی است که در آن سعی شده از وسایل جدید بازی برای پر کردن اوقات زائرین، مسافران و اهالی شهر مشهد استفاده شود. از طرفی این مکان علاوه بر جنبه تفریحی به لحاظ وجود مجتمع فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در محدوده آن، از نظر فرهنگی نیز حايز اهمیت است. بوستان ملت از جمله اماکنی است که با توجه به جایگاه شهری و تسهیلات و امکانات موجود همه روزه پذیرای تعداد کثیری از مجاوران و مسافران و مشتاقان فضای سبز و طبیعت زیبا می‌باشد.

_ملت_مشهد_3.jpg

 

شاندیز مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

_مشهد_1.jpg

علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهدنشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند. پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد

_مشهد_2.jpg

 

ورود به این محور از امتداد بلوار وکیل‌آباد ممکن است. رودخانه‌ها و دره‌های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبايی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. درختان و درخچه‌های غیرمثمر در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز، گرگ و… اشاره کرد، همینطور هدهد، توکای سیاه، دم جنبانک و… در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد. رودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهر مشهد و گردشگران تور مشهد منطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد.jpg

 

مجموعه تفریحی کوهسنگی

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. 

این محدوده به هیات مثلثی است که بخش عمده آن را ارتفاعات سنگی تشکیل می‌دهد. در این اراضی دو کوه کم ارتفاع سنگی قرار دارد که شکل و جنسیت خاص آن‌ها سبب نام‌گذاری این مکان شده است. از ارتفاعات کوهسنگی چشم‌انداز زیبايی از شهر مشهد و حرم مطهر رضوی دیده می‌شود.

_کوهسنگی_مشهد.jpg

 

 

وجود باغ‌های متعدد در شهر مانند باغ ملک‌آباد، باغ آستان قدس به زیبایی این مناظر می‌افزاید. بهترین و زیباترین منظر از شهر و پیرامون آن از فراز ارتفاعات کوهسنگی در ساعات بعدازظهر و عصر رؤیت می‌شود. بنابر روایات معتبره اسلامی، کوهسنگی همان مکانی است که حضرت رضا(ع) در جریان هجرت تاریخی – سیاسی خود از مدینه به مرو در زمان ورود به عارفی (مثقب) به این کوه تکیه نمودند و فرمودند: خداوند به آن برکت دهد. همچنین در دوره تیموری و صفوی نیز از این کوه یاد شده است.

پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران تور مشهد شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

 

_کوهسنگی_مشهد_1.jpg

مساحت پروژه مجموعه فرهنگی – تفریحی کوهسنگی در حدود یکصد هکتار است که به صورت هشت باغ، شامل بهشت، فرهنگی، سنگی، طبیعی، آرامگاه، ‌ورزشی و تفریحی طراحی شده است. به طوری که در هر یک از باغ‌ها حس تازه‌ای متبلور می‌شود. مزار شهدای گمنام نیز همچون نگینی بر تارک کوه می‌درخشد. امروزه بازار هنر خراسان نیز از جاذبه‌های گردشگری این مجموعه محسوب می‌شود. علاوه بر آن ساختمان سیزده طبقه موزه بزرگ خراسان از طرح‌های آینده در کوهسنگی قرار دارد. فروشگاه‌های پیرامون این مجموعه عرضه‌کننده انواع ملزومات و سوغات از جمله ظروف ساخته شده از سنگ سیاه هرکاره می‌باشد.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

venizia1.jpg

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سال 2003 میلادی و در لارای آنتالیا و منطقه زیبای کندو ساخته شده است.این هتل با فرودگاه آنتالیا 15 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 20 کیلومتر فاصله دارد.در ساخت این هتل از معماری ایتالیایی الهام گرفته شده که متشکل از از ۵ عمارت متفاوت ، پلاژ و ساحل اختصاصی است.این هتل با استفاده از بهترین و به روزترین امکانات می تواند اقامتیخاطره انگیز و لذت بخش را را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم کند.

venizia2.jpg

۵۳۶ اتاق در هتل ونیزیا پالاس آنتالیا موجود می باشد که شامل ۴۱۹ اتاق استاندارد ، ۴۰ اتاق با فضای خانوادگی ، ۵۹ اتاق کستلو استاندارد ، ۱۵ اتاق  خانوادگی ، ۶ اتاق ویژه عزیزان معلول و در نهایت سه ویلای مجلل و بک اتاق شاه نشین هستند.طراحی این اتاق ها به گونه است که پاسخ گوی نیازها و سلیقه های متفاوت مسافران تور آنتالیا می باشد.از امکانات اتاق های هتل ونیزیا پالاس آنتالیا می توان به : تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، حمام مدرن با لوازم جانبی ، و روم سرویس ۲۴ ساعته و...اشاره کرد.

venizia4.jpg

venizia3.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا :

امکانات رفاهی هتل ونیزیا پالاس آنتالیا شامل: رستوران های متنوع، مرکز زیبایی و آرایشگاه ، پزشک ، جواهر فروشی و بوتیک ، سوپر مارکت ، عکاسی ، چرم فروشی ، کافی نت و سالن اجتماعات برای رفاه حال بیشتر گردشگران در هتل،سیبل دارت ، زمین تنیس ، مینی فوتبال ، میز بیلیارد و پینگ پنگ ، سالن ایروبیک ، تیر و کمان ، دوچرخه سواری ، آموزش شنا و غواصی ، جت اسکی ، پارک و سرسره آبی ویژه کودکان و بزرگسالان ، استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار و سالن بدنسازی مجهز و... می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

venizia5.jpg

مواردی مانند: دکتر, آرایشگاه, ماساژ, بازیهای کامپیوتری, تلفن و نمابر, برخی نوشیدنی های الکلی, بولینگ و ورزشهای آبی شامل جت اسکی و اسکی روی آب، قایقرانی, آموزش غواصی, آموزش تنیس و...از جمله خدمات جانبی هتل ونیزیا پالاس آنتالیا می باشند که مسافران تور آنتالیا می توانند با پرداخت هزینه از آنها استفاده نمایند.

venizia6.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا پلازا آنتالیا

ramada1.jpg

هتل رامادا پلازا آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و ساحلی آنتالیا می باشد که دارای موقعیت مکانی و امکانات بسیار مناسبی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.فاصله این هتل تا مرکز خرید و رستوران و کافه بسیار نزدیک بوده و همچنین با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه ی شهر آنتالیا و مناره ی شکسته 800 متر فاصله دارد.فرودگاه آنتالیا نیز کمتر از 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

ramada2.jpg

سیتی کلاب ،نام مجموعه سونا و آبگرم هتل رامادا پلازا آنتالیا است.این مجموعه  بسیار بزرگ و دارای طیف گسترده ای از فعالیت های درمانی و سلامتی بوده و نیزدارای یک اتاق تناسب اندام مجهز و یک سونا می باشد.همچنین میهمانان می توانند در حمام ترکی تمدد اعصاب نموده و یا از برنامه های ماساژهای درمانی استفاده نمایند.باشگاه هتل رامادا پلازا آنتالیا نیز متشکل از سالن ورزشی و استخر سرپوشیده با مساحتی در حدود ۲۷۰۰ متر مربع می باشد که خدمات ماساژ برای بدن، پوست و صورت (با پرداخت هزینه اضافی)، جکوزی، سونا، اتاق بخار , سالن استراحت و کرایه دوچرخه از امکانات و خدمات این باشگاه هستند. در 3 رستوران مختلف هتل نیز مجموعه ای از غذاهای دریایی و ایتالیایی سرو می شود.این هتل صبحانه ی روزانه و بوفه ی ناهار و شام دارد و سرگرمی های شبانه ای را نیز برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می آورد.

ramada4.png

هتل رامادا پلازا آنتالیا  223 اتاق مجهز دارد که همه آنها مشرف به دریا یا کوه بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.همچنین کلیه اتاق های هتل رامادا پلازا آنتالیا ،دارای امکانات بسیاری همچون:سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،میز کار،حمام ، لوازم آشپزخانه، میز کار و بالکن اختصاصی بوده و سفر آرام و دلچسبی را برای شما به ارمغان می آورد.

ramada3.jpg

ramada6.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

رستوران ، کافه ، فروشگاه ، اینترنت، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری، پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل رامادا پلازا آنتالیا می باشند که گردشگران تور آنتالیا می توانند از همه آنها بهره مند شوند.

ramada5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 

هتل ناسیونال مسکو روسیه

هتل ناسیونال مسکو روسیه از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در سال 1903 ساخته شد و در دهه 1990 نیز دوباره بازسازی شد. این هتل در مرکز مسکو قرار دارد و دارای یک معماری تاریخی است.فاصله هتل ناسیونال مسکو با فرودگاه بین المللی مسکو روسیه تقریبا یک ساعت می باشد. همچنین این هتل فاصله نزدیکی با میدان سرخ و کرملین و مراکز خرید و ایستگاه‌های مترو دارد که باعث دسترسی راحت گردشگران تور روسیه به این مناطق می باشد.

هتل ناسیونال مسکو روسیه دارای 202 اتاق شیک و زیبا می باشدکه همه آنها با معماری و دکوری خاص و با میلمان آنتیک و زیبا تزیین شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون LCD،میز کار،حوله،سشوار، ماهواره، وای فای و ...می باشند.در رستوران هتل نیز غذاهای ایتالیایی و روسی و اروپایی و دسر و...سرو می شود .در ضمن شما مسافران گرامی تور روسیه می توانید همراه با موسیقی و پیانو غذای خود را میل کنید.

امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه:

رستوران، سونا، استخر، پارکینگ، سیستم حفاظتی، سالن ورزش، تلوزیون، یخچال، رادیو، ماهواره، اینترنت، روزنامۀ روز، سشوار، حمام، تلفن،سالن کنفرانس، مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن، فروشگاه و … از امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این سفر تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه

هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه که از هتل های 5 ستاره روسیه است،نزدیک میدان سرخ و در مرکز شهر مسکو واقع شده است.ایستگاه تئاترالنایا نزدیک‌ ترین ایستگاه به این هتل می باشد و در صورت درخواست مسافرين تور روسیه،ترانسفر فرودگاه نیز در اختیار آنها قرار می گیرد.این هتل دارای ۲۱۶ اتاق ،۲ رستوران، ۳ بار، یک اتاق کنفرانس، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب‌ اندام و بدنسازی می باشد که همه‌ ی اتاق‌ های آن با مینی‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهویه‌ ی مطبوع تجهیز شده اند.

امکانات هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه:

سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ،سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده (تمام فصل)، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای  مسافران معلول تور روسیه، سوئیت مخصوص تازه عروس، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسیه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز،خدمات تهیه بلیط تور روسیه، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب ، منوهای رژیمی، VIP پذیرش و ترخیص اختصاصی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوی رژیمی و …از جمله امکانات رفاهی هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل ساووی موسکو روسیه

هتل 5 ستاره ساووی موسکو روسیه که از بهترین و قدیمی ترین هتل های مسکو محسوب می شود،در مرکز پایتخت روسیه قرار گرفته و در سال 2005 بازسازی آن انجام شده و به عنوان یکی از عضو های معتبر هتل های لوکس جهان انتخاب شده است. فاصله این هتل با اماکنی مانند بولشوی و معالی تئاتر، میدان سرخ، موزه کرملین، بوتیک مد روز و کافه ها بسیار نزدیک می باشد.هتل ساووی موسکو روسیه اکنون به بالاترین سطح از تجمل و رفاه و آسایش برای مسافران تور روسیه رسیده است.

هتل ساووی موسکو روسیه اتاق هایی لوکس با طراحی به سبک ایتالیایی دارد.از امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون LDC, تخت های کوین سایز , تشک های ارتوپدی و بالش ضد حساسیت , مینی بار و آب معدنی، اینترنت رایگان و...اشاره کرد. غذاهای روسی نیز در رستوران برای مسافران تور روسیه سرو می شود و در محیط دنج  هتل قهوه و سایر غذاهای سبک و شیرین ارائه می شود.همچنین امکانات آبگرم در هتل شامل استخر شنای سرپوشیده، یک مرکز سلامتی و ماساژ شیاتسو می باشد. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام با کلاس های تناسب اندام و سالن ورزش نیز می باشد.

امکانات هتل ساووی موسکو روسیه:

روم سرویس 24 ساعته, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, اتاق ماساژ, اسپا, استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, اینترنت پر سرعت, خشکشویی, اتو شویی, سالن ورزشی, سیستم تهویه عالی, رستوران, کافی شاپ ،پارکینگ رایگان و...از جمله از امکانات رفاهی هتل ساووی موسکو روسیه به شمار می روند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 

هتل جبل علی بیچ دبی

هتل جبل علی بیچ دبی از جمله هتل های پنج ستاره دبی میباشد که در منطقه پالم جبل علی واقع شده و دارای زمین گلف و ساحل اختصاصی است.این هتل طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی دارد که متناسب با انواع سلیقه ها بوده و باعث استقبال گردشگران تور دبی از این هتل شده است.

هتل جبل علی بیچ دبی داراي ۲۵۳ اتاق می باشد که همگی دارای چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی هستند.همچنین کلیه اتاقها مجهز به  گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشند که هر روز توسط خدمه نظافت می شوند.لازم به ذکر است که هتل همچنین دارای و فروشگاه هاي متعدد،صرافی،اتاق جلسه کاملا مجهز و اتومبیل کرایه برای جا به جایی مسافران تور دبی می باشد.گردشگران دبی می توانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، موج سواري، ماهيگيري، اسب سواري، غواصي،نیز شرکت داشته باشند.

امکانات هتل جبل علی بیچ دبی:

رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و...از جمله امکانات هتل جبل علی بیچ دبی می باشند که گردشگران تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و  اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی است که از بهترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب شده و در كنار زمين گلف Creek Dubai و كلوپ قايق هاى بادبانى قرار گرفته است.این هتل دارای باغ ها و استخرهای سرپوشیده بوده و به مهم ترین مراکز خرید دبی بسیار نزدیک می باشدفاصله این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 2 کیلومتر می باشد و همچنین تا مترو دبی و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل امکانات خوبی را برای جلسات کاری و تجاری میهمانان تور دبی تدارک دیده است.

هتل پارک حیات دبی دارای ۲۲۵ اتاق است که هرکدام 170 متر و دارای طراحی و امکانات فوق العاده می باشند.همه اتاقهای این هتل مجهز به تلويزيون هاى LCD و اينترنت پرسرعت ،مدرن ترین وسایل،تختخواب و مبل های شیک ،حمام های تمیز،سرویسهای بهداشتی لوکس و...می باشند.همچنین اين مجموعه دارای هشت اتاق مجزاى بخار با تجهيزات بدنسازي و ۴ اتاق كنفرانس می باشد و برای اقامت خانواده ها نیز اتاق مخصوص تعبیه شده که باعث رضایت همه گردشگران تور دبی شده است.

از ویژگی های دیگر هتل پارک حیات دبی سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، استخر ، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین و... می باشند. این هتل ذارای 13 غذاخوری و اماکن تفریحی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی ، ژاپنی ، سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس نیز میل نمایند.

امکانات و خدمات هتل پارک حیات دبی:

تلویزیون هاى صفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره، اینترنت پرسرعت، گاوصندوق، مینی بار، تختخواب و مبلمان شیک، حمام ها و سرویسهای بهداشتی لوکس، هشت اتاق مجزاى بخار با تجهیزات بدنسازی و ۴ اتاق کنفرانس، سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران با غذاهای متنوع از جمله غذاهای شرقی، غربی و همچنین غذاهای دریایی عالی، استخر روباز و استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی و …از جمله امکانات هتل پارک حیات دبی هستند که مسافران تور دبی با استفاده از این امکانات اقامت خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است.فاصله این هتل با فرودگاه تنها ۱۰ دقیقه می باشدکه مسافران تور دبی می توانند از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده نمایند.فاصله این هتل تا برج خلیفه نیز  15 دقیقه با ماشین می باشد.همچنین در صورت نیاز شما می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید وافی مراجعه کنید.

طراحی و  دکوراسیون اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن و سبک سنتی عربی می باشد و این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون ، اینترنت رایگان ، یک مینی بار ،حمام سنگ مرمر و...هستند.همچنین میهمانان تور دبی می توانند در محوطه اطراف استخر حمام آفتاب گرفته و یا از استخر سرپوشیده و داخلی هتل برای شنا کردن استفاده نمایند.

هتل گرند حیات دبی 14 رستوران و کافه دارد که دارای انواع غذاهای بین المللی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی، ژاپنی و یا سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس میل نمایند.

امکانات هتل گرند حیات دبی:

پاسخگویی ۲۴ ساعته،ترانسفر فرودگاه،نگهداری ازکودکان،امکانات مراسم،مرکز اداری،امکانات معلولین،پذیرش سریع،رختشویی/خشک شویی،انباربار و چمدان،روزنامه،اتاق های پاک و بدون دخانیات،رستوران،صندوق امانات،فروشگاه،اتاق دخانیات و...از جمله امکانات رفاهی هتل گرند حیات دبی به شمار می روند که مسافران تور دبی می توانند از همه آنها بهره مند شده و سفر آرام و دلپذیری را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 

هتل مری کوری توپکاپی استانبول

هتل مری کوری توپکاپی استانبول، یکی از معروف ترین هتل های استانبول است که در کنار جاذبه تاریخی فوق العاده مشهور بنا شده به طوری که اغلب گردشگران به جای بکار بردن نام اصلی آن از اسم هتل توپکاپی استانبول برای آن استفاده می کنند. این هتل با گرید ۵ ستاره، تا فرودگاه آتاتورک تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد.این هتل به مکان های مهم شهر میدان تکسیم دسترسی مستقیم دارد و همچنین مراکز نمایشگاه و کنگره در کنار هتل مری کوری قرار دارد.

دکوراسیون اتاق های این هتل موغوب بوده به طوری که مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. تهویه مطبوع و مینی بار از ویژگی های امکانات این هتل در استانبول است. اینترنت وای فای رایگان از دیگر سرویس های هتل مری کوری است که هر گردشگران را خوشحال می کند. حمام و دوش، به همراه سشوار، از جمله امکاناتی است که در هتل در اختیار مسافران تور استانبولقرار داده است.

امکانات هتل مری کوری توپکاپی استانبول:

استخر سر پوشیده نیز برای گردشگران همیشه پرآب بوده به طوری که با وجود اینترنت رایگان در اطراف آن، در محوطه ای پر تردد قرار گرفته است.مسافران می توانند از سالن مخصوص به این ورزش، در هتل بهره مند شوند. مرکز ماساژ ،سونا و جکوزی نیز از جمله امکانات دیگر این هتل برای گردشگران می باشد.

رستوران هتل شما می توانید منوهای ترکی و اروپایی را به خوبی در اختیار داشته باشید البته برای صرف صبحانه باید از بوفه خدمات خود را در خواست کنید. می توانید در کافه مستقر در هتل نیز انواع نوشیدنی های بین المللی را سفارش دهید.

هتل هیلتون بسفر استانبول

هتل هیلتون بسفر در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و منظره زیبایی از تنگه بسفر را می توان در هتل مشاهده کرد، این هتل تنها 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله داشته و از ویژگی های بارز آن استخر فضای باز و استخر سرپوشیده، باغ سبز زیبا، حمام سنتی ترکی و 6 رستوران و بار می باشد. ایستگاه متروی تقسیم پیاده 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

هتل هیلتون اتاق های روشن با بالکن مشرف به باغ یا تنگه بسفر را به شما گردشگران تور استانبولارائه می دهد، از ویژگی های بارز اتاق ها طراحی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد. شما در اتاق به آسانی می توانید به تنقلات متنوعی دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران می باشد. خوراک های منطقه ای مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی در تراس رستوران و با منظره بسفر سرو شده و باعث می شود که مسافران تور استانبول لحظات خوشی را سپری کنند.

باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.

 

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد.

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرایکی از هتل های لوکس استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله هتل ریکسوس پرا تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

امکاناتهتل ریکسوس پرا استانبول:

این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند.تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در هتل ریکسوس پرا استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

آكواريوم دبي

از زيباترين و جذاب ترين مكان هاي ديدني دبي آكواريوم آن است كه جزء بزرگ ترين آكواريوم در جهان است. در اين آكواريوم ده ميليون ليتر آب و بيش از سي و سه هزار نوع جانور آبزي, باغ وحش دريايي, مانند اختاپوسهاي بزرگ دريايي،كروكوديلها،سمورهاي آبي،شير ماهي،اسب آبي و .... مي باشد. در قسمت ديگر آكواريوم دبي انواع سوسمارها،مارهاي خزنده و مارمولكها وجود دارند. اين آكواريوم داراي طول پنجاه متر و عرض بيست متر و ارتفاع يازده متر نيز هست. مسافران تور دبي سوار بر قايق ميتوانند بر روي اب حركت كنند و از منظره زيباي آكواريوم لذت ببرند. تونل اين آكواريوم داراي طول چهل و هشت متر است و شما در اين تونل ميتوانيد به تماشاي اين آكواريو بزرگ بپردازيد.

 

باغ معجزه دبي

اين باغ بي همتاي دبي از زيباترين باغ هاي توريستي در گيتي است كه به طور متفاوت و خاصي در دبي ساخته شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ گوناگون با مهندسي زيبا در اين باغ پيمان داده شده اند. تنوع رنگ ها در اين باغ بسيار بالا مي باشد به طوري كه نمي شود گفت با وجود ۴۵ ميليون گل، چه رنگ هايي در جوار هم ايجاد شده اند و محيط را زيبا تر كرده اند. اين محل داراي سرويس بهداشتي، كافه و نماز خانه براي رفاه حال گردشگران تور دبي نيز مي باشد.

برج ساعت ديره دبي

از مكان هاي ديدني و جذاب دبي برج ساعت ديره است كه در منطقهٔ شرقي دبي به نام ديره قرار گرفته است. ديره نام يك فلكه در امارات متحده عربي است كه در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است. برج ساعت ديره دبي از نظر تجاري بسيار اهميت دارد و مسافران تور دبي آن را به عنوان ميدان ساعت مي دانند. اين برج توسط يك طراح در خارج از كشور طراحي شده و توسط يك معمار داخل كشور ساخته شده است. برج ساعت ديره دبي مورد توجه بسياري از مسافران تور دبي قرار گرفته است.

مطالب مرتبط:

تور دبي پاييز 95

تور دبي آبان 95

تور دبي آذر 95

تور دبي زمستان 95

تور دبي دي 95

تور دبي بهمن 95

تور دبي اسفند 95

تور دبي نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

تئاتر بولشوي مسكو روسيه

در حال حاضر در مسكو روسيه بيش از صد تئاتر وجود دارد يكي از قديمي ترين و مشهورترين تئاترهاي اروپا تئاتر بولشوي مسكو روسيه است كه جرء مهم ترين تالار و از افتخارات فرهنگ و هنر روسيه مي باشد و مسافران تور روسيه مي توانند براي تماشاي رقص به آنجا بروند. تئاتر بولشوي مسكو روسيه از مشهور ترين تالار هاي جهان براي هنر هاي اپرا و باله مي باشد. اين تالار در سال 1776 احداث و سه بار در سال هاي 1805,1812 و 1853 آتش گرفت. ديدن از سالن زيرزميني به ارتفاع شش طبقه براي مسافران تور روسيه بسيار جالب است. بناي ستون دار بي نظير آن در مركز مسكو روسيه نمونه معماري كلاسيك روسيه است. بالشوي تئاتر – تئاتر ملي روسيه، حافظ سنن روسي و مركز فرهنگ موزيكال جهان است. آلبرت كاووس معمار نامدار تنها كسي بود كه توانست سالن تماشاچيان را به شكل يك ساز بزرگ موزيكال طراحي كند در ساخت سقف از چوب به جاي آهن استفاده كرده، نقاشي هاي سقف نيز از تخته هاي چوبي درست شد. در تئاتر بولشوي مسكو روسيه بيش از ۲۵۰۰ نفر در بالشوي تئاتر كار مي كنند و حدود ۹۰۰ هنرمند اپرا ، كر ، باله ، اركستر ، گروههاي پانتوميم و كر كودكان به فعاليت مشغولند و تاثير زيادي بر مسافران تور روسيه گذاشته است.

كاخ كرملين مسكو روسيه

از زيبا ترين و بزرگ ترين كاخ هاي روسيه كاخ كرملين است كه در هسته مركزي شهر مسكو «ارگ» يا «كرملين» است. كاخ كرملين روسيه كه مي‌توان آن را مرواريد معماري و يادبود تاريخي روسيه معاصر ناميد از چهار قصر زيبا و چهار كليسا مجلل تشكيل شده ‌كه به منظور اسكان رئيس جمهور روسيه استفاده مي‌گردد. اين كاخ داراي 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎كن، راهرو و اتاق‎هاي اختصاصي براي اعضاي شخص اول مملكت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هايي براي خدمه فني است و كرملين جايي است كه تمام راه‎هاي روسيه به آنجا ختم مي‎شود. ديوارهاي كرملين و برج‌ها در سال‌هاي 1485 تا 1495 توسط استادان ايتاليايي ساخته شدند كه توجه بسياري از مسافران تور روسيه را به خود جلب كرده است. زواياي ناهماهنگ مثلثي شكل ديوار كاخ كرملين روسيه محوطه‌اي به مساحت 275000 متر مربع (68 جريب) را در بر مي‌گيرد. كف پوش برخي تالارهاي كاخ كرملين روسيه از پاركت است كه از 20 نوع چوب‌هاي گوناگون درست شده و چنين پاركتي يادآور نقش و نگار حك شده بر فرش است. در طي مدت 160 سال اين كاخ تغييرات زيادب كرده است. در اينجا ايوان مخوف و استالين حكومت كردند، «ناپلئون» از كرملين آتش‎گرفتن مسكو را تماشا كرد، «لنين» ديكتاتوري پرولتاريا را شكل داد، «گورباچف» مبتكر دگرگون‎سازي بود، «يلتسين» سعي كرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولاديمير پوتين» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسيه در رديف 10 كشور پيشرفته جهان تلاش كرد. كاخ كرملين روسيه در روزهاي پنجشنبه باز نيست و مسافران تور روسيه مي توانند در روزهاي ديگر از انجا ديدن نمايند و عكاسي داخل كاخ هاي آن ممنوع مي باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسيه پاييز 95

تور روسيه آبان 95

تور روسيه آذر 95

تور روسيه زمستان 95

تور روسيه دي 95

تور روسيه بهمن 95

تور روسيه اسفند 95

تور روسيه نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه , مکان های دیدنی روسیه , جاذبه های گردشگری ودیدنی روسیه , جاذبه های گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه

از بين سه هتل برتر شهر مسكو روسيه مي توان به هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه كه واقع در داخل مركز تجاري مسكو ،در نزديكي ميدان سرخ و كاخ كرملين ، مركز خريد بزرگ گوم GUM و بالشوي تئاتر،اشاره كرد. همچنين گردشگران تور روسيه اي كه به تئاتر، فرهنگ و معماري علاقه مند هستند، تورسكوي (Tverskoy) يك انتخاب عالي مي باشد. همچنين دسترسي آسان به مترو از ديگر ويژگي هاي اين هتل مي باشد. اين هتل داراي ۱۲ طبقه و ۳۳۴ اتاق بزرگ و لوكس و كلاسيك با امكان كنترل الكترونيكي پرده ها و نور اتاق و اينترنت رايگان در سرتاسر هتل مي باشد.هتل داراي تراس پشت بام با چشم انداز بزرگ و زيبا به ميدان سرخ و كاخ كرملين بوده كه لانج O2 واقع در هتل انواع غذاي ژاپني و بين المللي و كافي شاپ و رستوران نويكوف (Novikov) نيز انواع غذا هاي اروپايي و آسيايي را براي گردشگران تور روسيه سرو مي كند همچنين در كافه رستوران Russe نيز غذا هاي اصيل روسي را با دستور پخت اصلي طبخ مي شود.

امكانات هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه :

امكانات مركز وسيع اسپاي هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه شامل وان آب گرم، استخر سر پوشيده و ۱۴ اتاق درمان ، روشنايي (نورپردازي) كريستال، شمع ها و امكانات بسيار زيبا، مركز تناسب اندام و سالن زيبايي، پاركينگ خصوصي ، نهار هاي بسته بندي شده، اجاره اتومبيل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزينه اضافي)، ترانسفر فرودگاهي (با پرداخت هزينه اضافي)، پذيرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافي، خدمات تور، خدمات بليط، محل نگهداري چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رساني، خدمات نگهداري و مراقبت از نوزاد و كودكان، لباسشويي، خشك شويي، خدمات اتوشويي، واكس كفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و ميهماني ها، مركز تجاري، فكس و فتوكپي، آرايشگاه و سالن زيبايي، فروشگاه ، امكانات اتاق VIP را نام برد و امكاناتي عمومي نظير روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق هاي بدون استعمال دخانيات، تسهيلات براي مهمانان داراي ناتواني جسمي، آسانسور، اتاق هاي عايق صدا، سيستم گرمايشي مي باشد ،كاركنان هتل ريتز كارلتون با مسافران تور روسيه به زبان هاي انگليسي و روسي صحبت مي كنند.

 

جهت اطلاعات بيشتر از تور روسيه با آژانس سالي گشت تماس حاصل نماييد.

هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه

هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه كه از هتل هاي 5 ستاره روسيه است،نزديك ميدان سرخ و در مركز شهر مسكو واقع شده است.ايستگاه تئاترالنايا نزديك‌ ترين ايستگاه به اين هتل مي باشد و در صورت درخواست مسافرين تور روسيه،ترانسفر فرودگاه نيز در اختيار آنها قرار مي گيرد.اين هتل داراي ۲۱۶ اتاق ،۲ رستوران، ۳ بار، يك اتاق كنفرانس، يك استخر سرپوشيده، يك مركز تناسب‌ اندام و بدنسازي مي باشد كه همه‌ ي اتاق‌ هاي آن با ميني‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهويه‌ ي مطبوع تجهيز شده اند.

امكانات هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه:

سونا، مركز سلامت و آبگرم، ماساژ،سولاريوم، حمام تركي و بخار، استخر سرپوشيده (تمام فصل)، سرويس نگهداري كودكان، اتاق و امكانات براي مسافران معلول تور روسيه، سوئيت مخصوص تازه عروس، امكانات جلسه و ضيافت، ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسيه، فكس و كپي، مركز تجارت، دستگاه خودپرداز،خدمات تهيه بليط تور روسيه، سرويس مستخدم، سرويس اياب و ذهاب ، منوهاي رژيمي، VIP پذيرش و ترخيص اختصاصي، پذيرش شبانه روزي، روزنامه، بالكن، اتاقهاي پاك و بدون سيگار، آسانسور، پذيرش و تحويل سريع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوي رژيمي و …از جمله امكانات رفاهي هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه مي باشند كه مسافران تور روسيه مي توانند اقامت خوب و راحتي را در اين هتل سپري نمايند.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور روسيه پاييز 95

تور روسيه آبان 95

تور روسيه آذر 95

تور روسيه زمستان 95

تور روسيه دي 95

تور روسيه بهمن 95

تور روسيه اسفند 95

تور روسيه نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل باروت لارا آنتاليا

baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتاليا از هتل هاي 5 ستاره ساحلي آنتاليا است كه داراي استخرهاي سرپوشيده و فضاي باز با اسلايد آب مي باشد .فاصله اين هتل تا فرودگاه آنتاليا تنها 10 كيلومتر مي باشد. اين هتل 8 رستوران مجزا و همچنين آبگرم به همراه حمام تركي دارد كه مسافران تور آنتاليا مي توانند سفر خوشي را در اين هتل سپري كنند.

baroot2.jpg

اتاق هاي هتل باروت لارا آنتاليا داراي امكاناتي همچون :تلويزيون ال سي دي, ماهواره, تلفن, ميني بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سيستم تهويه مطبوع, روم سرويس 24 ساعته, گاو صندوق و يخچال و... مي باشند.اتاق هاي بزرگ نيزبا بالكن و ميز و صندلي تجهيز شده و هر كدام داراي منطقه اي براي نشيمنگاه مجهز به تلويزيون LCD، دي وي دي پلير (در صورت درخواست) و ميني بار مي باشد.لازم به ذكر است كه ميهمانان تور آنتاليا ميتوانند از مركز ورزش هاي آبي آنتاليا هم استفاده كنند.

baroot6.jpg

هتل باروت لارا آنتاليا داراي رستوران هايي با غذاهاي محلي و بين المللي است كه اين غذاها مي تواند در اتاق مسافر نيز سرو شود.همچنين در اين هتل يك شيريني پزي و 5 بار مختلف تعبيه شده كه انواع غذاها و نوشيدني ها را براي ميهمانان تور آنتاليا فراهم مي كند.انواع سرگرمي ها همچون اجراي تيم نمايشي لارا و موسيقي زنده در كلوپ شبانه هتل نيز برقرار مي باشد.

baroot3.jpg

baroot5.jpg

امكانات هتل باروت لارا آنتاليا:

از امكانات هتل باروت لارا آنتاليا مي توان به :رستوران و بار, استخر سرپوشيده, سالن زيبايي, سالن بدنسازي, سونا و جكوزي, ماساژ, سالن كنفرانس, استخر روباز, زمين تنيس, محل نگهداري كودكان, خدمات پرينت و فكس, صرافي, پاركينگ, لاندري, فروشگاه, سالن بازي, سرويس ترانسفر, ميز بيليارد, پرستار كودك, بوفه صبحانه و ....اشاره كرد كه همه مسافران تور آنتاليا ميتوانند از اين امكانات بهره ببرند.

baroot4.jpg

جهت رزرو وخريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل كريستال سان ست آنتاليا

sanset4.jpg

sanset1.jpg

هتل كريستال سان ست آنتاليا كه در منطقه سيده و شهر آنتاليا قرار دارد از هتل هاي 5 ستاره آنتاليااست.اين هتل بسيار مجهز و باشكوه و لوكس مي باشد و داراي استخرهايي متعدد و امكانات و ورزشهاي مفرح و سرگرم كننده بسياري است.هتل كريستال سان ست حدود ۷۰ كيلومتر تا مركز آنتالياو ۶۵ كيلومتر تا فرودگاه بين المللي آنتاليا فاصله دارد.همچنين اين هتل داراي پلاژ اختصاصي بوده و ميهمانان تور آنتاليا ميتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداري از امكانات موجود اقامت لذت بخشي را در آنتاليا تجربه نمايند.

sanset7.jpg

هتل كريستال سان ست آنتاليا ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن دارد كه هركدام آنها متناسب با سلايق مسافران تور آنتاليا متنوع مي باشند. رنگ هاي گرم اين اتاق ها باعث آرام بخش بودن آن گشته اند.هر اتاق بالكني نيز با چشم انداز بي نظير درياي مديترانه دارد. در نتيجه هميشه از بهترين خدمات و امكانات در اين اتاق ها استفاده شده است.

sanset2.jpg

امكانات هتل كريستال سان ست آنتاليا:

از امكانات هتلكريستال سان ست آنتاليا ميتوان به:سالن بدنسازي مجهز ، چندين استخر سرپوشيده و روباز ، ورزش هاي آبي ، واليبال ساحلي ، بسكتبال ساحلي ، ميز بيليارد ، سيبل دارت ، جت اسكي ، ميز پينگ پنگ ، دو مركز ماساژ و اسپا ، سونا و جكوزي ، حمام تركي ، بازي هاي كامپيوتري ، خدمات پزشكي ، ميني گلف ، تنيس ، سرويس نگه داري از كودك ، سرگرمي كودك ، غذاي مخصوص كودك ، فروشگاه ، سينما و ۷ رستوران و بار با انواع غذاهاي تركي ، بين المللي ، و بسياري خوراك ها و نوشيدني هاي الكلي و غير الكلي و ...اشاره كرد كه مسافران تور آنتاليا مي توانند از آنها بهره مند شوند.

sanset5.jpg

 

امكانات اتاق هاي هتل كريستال سان ست آنتاليا:

امكانات اتاق هاي اين هتل آنتاليا نيز شامل:روم سرويس ۲۴ ساعته ، سيستم برودتي و حرارتي مناسب ، تهويه مطبوع ، تلويزيون ال سي دي ، ماهواره ، يخچال ، ميني بار ، حمام همراه وان ، آينه مخصوص آرايش و سشوار ، جكوزي ، صندوق امانات ، كليد الكترونيكي ، سرويس بيدارباش و كفپوش لمينيت و...مي باشند كه همواره باعث اقامتي خوب و خاطره انگيز براي ميهمانان تور آنتاليا شده است.

sanset3.jpg

جهت رزرو وخريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل ونيزيا پالاس آنتاليا

venizia1.jpg

هتل ونيزيا پالاس آنتاليا از هتل هاي 5 ستاره آنتاليا است كه در سال 2003 ميلادي و در لاراي آنتاليا و منطقه زيباي كندو ساخته شده است.اين هتل با فرودگاه آنتاليا 15 كيلومتر و با مركز شهر آنتاليا 20 كيلومتر فاصله دارد.در ساخت اين هتل از معماري ايتاليايي الهام گرفته شده كه متشكل از از ۵ عمارت متفاوت ، پلاژ و ساحل اختصاصي است.اين هتل با استفاده از بهترين و به روزترين امكانات مي تواند اقامتيخاطره انگيز و لذت بخش را را براي ميهمانان تور آنتاليا فراهم كند.

venizia2.jpg

۵۳۶ اتاق در هتل ونيزيا پالاس آنتاليا موجود مي باشد كه شامل ۴۱۹ اتاق استاندارد ، ۴۰ اتاق با فضاي خانوادگي ، ۵۹ اتاق كستلو استاندارد ، ۱۵ اتاق خانوادگي ، ۶ اتاق ويژه عزيزان معلول و در نهايت سه ويلاي مجلل و بك اتاق شاه نشين هستند.طراحي اين اتاق ها به گونه است كه پاسخ گوي نيازها و سليقه هاي متفاوت مسافران تور آنتاليا مي باشد.از امكانات اتاق هاي هتل ونيزيا پالاس آنتاليا مي توان به : تلويزيون ال سي دي با كانال هاي ماهواره اي ، ميني بار ، سيستم تهويه مطبوع ، تلفن ، حمام مدرن با لوازم جانبي ، و روم سرويس ۲۴ ساعته و...اشاره كرد.

venizia4.jpg

venizia3.jpg

امكانات هتل ونيزيا پالاس آنتاليا :

امكانات رفاهي هتل ونيزيا پالاس آنتاليا شامل: رستوران هاي متنوع، مركز زيبايي و آرايشگاه ، پزشك ، جواهر فروشي و بوتيك ، سوپر ماركت ، عكاسي ، چرم فروشي ، كافي نت و سالن اجتماعات براي رفاه حال بيشتر گردشگران در هتل،سيبل دارت ، زمين تنيس ، ميني فوتبال ، ميز بيليارد و پينگ پنگ ، سالن ايروبيك ، تير و كمان ، دوچرخه سواري ، آموزش شنا و غواصي ، جت اسكي ، پارك و سرسره آبي ويژه كودكان و بزرگسالان ، استخر سرپوشيده و روباز ، سونا و جكوزي ، حمام تركي و بخار و سالن بدنسازي مجهز و... مي باشند كه ميهمانان تور آنتاليا مي توانند از آنها بهره مند شوند.

venizia5.jpg

مواردي مانند: دكتر, آرايشگاه, ماساژ, بازيهاي كامپيوتري, تلفن و نمابر, برخي نوشيدني هاي الكلي, بولينگ و ورزشهاي آبي شامل جت اسكي و اسكي روي آب، قايقراني, آموزش غواصي, آموزش تنيس و...از جمله خدمات جانبي هتل ونيزيا پالاس آنتاليا مي باشند كه مسافران تور آنتاليا مي توانند با پرداخت هزينه از آنها استفاده نمايند.

venizia6.jpg

جهت رزرو وخريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا پاييز 95

تور آنتاليا آبان 95

تور آنتاليا آذر 95

تور آنتاليا زمستان 95

تور آنتاليا دي 95

تور آنتاليا بهمن 95

تور آنتاليا اسفند 95

تور آنتاليا نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ،هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل پانک آنتالیا

هتل پانک آنتالیا هتلی 3 ستاره در آنتالیا می باشدکه در نزدیکی ساحل مدیترانه احداث شده است.این هتل تا فرودگاه آنتالیا 7 کیلومتر فاصله دارد.امکانات این هتل میتوان به روم سرویس ۲۴ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ،دستر این هتل به اینترنت پر سرعت رایگان ، استخر سرباز از خدمات این هتل می باشد. برای برخورداری از این هتل با تور آنتالیا همراه شوید.

 

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا در گروه هتل های ۳ ستاره آنتالیا می باشد هتل لارا وورد در ۲۰۰ متری ساحل لارا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی و چشم انداز طبیعی خوبی برخوردار است. این هتل ۳ ستاره فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد وهمچنین تنها ۱۵ دقیقه تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب می کند.

امکانات هتل لارا وورد آنتالیا:

هتل لارا وورد دارای اتاق هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت خانودگی که با طراحی کاملا منحصر به فرد و با چیدمان عالی مبلمان تزیین شده است و مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد. کارکنان پذیرش هتل لارا وورد ، شبانه روز پاسخگوی گردشگرانم تور آنتالیا می باشند. میهمانان میتوانند داخل هتل و یا در رستوران فضای باز آن به صرف انواع غذای های ترکی و بین المللی بپردازند.ازجمله امکانات دیگر باشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی ، پينگ پنگ، بازی دارت و ماهیگیری به رایگان استفاده کنند و مسافران تور آنتالیا می توانند از خدمات این هتل لذت ببرند.

هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا هتلی 4 ستاره و در منطقه ای آرام واقع شده است. این هتل شیک و لوکس تا ساحل تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای آرام از شهرآنتالیا می تواند بهترین اتنخاب برای گردشگران تور آنتالیا باشد و می توانند بهترین اقامت را در این هتل زیبا داشته باشند. در ضمن توریست های تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند به مرکز شهر کمر آنتالیا به آسانی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

هتل گرند لوکولوس دارای 84 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشند. گردشگران و توریست های تور آنتالیا در سالن بدنسازی هتل می توانند ساعاتی را به ورزش بپردازند. همچنین هتل دارای استخر روباز و حمام ترکی می باشد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و اروپایی را سفارش داده و میل نمایند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

امکانات ویژه معلولین ، خدمات پرستاری کودک ، خشکشویی ، خدمات بازی کودکان

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

royal_tower_hotel_antalya.jpg

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا در حومه شهر کمر و آنتالیا واقع شده در سال 2011 و در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع بنا شده است. فرودگاه آنتالیا ۴۳ کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای موقعیت عالی بوده با طبیعتی بی نظیرو استثنایی که با دریا ۱۵۰ متر فاصله دارد و با مکان های دیدنی دارای ساحل شنی وطبیعت فوق العاده خود آماده پذیرایی گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا دارای یک رستوران و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سونای جرفه ای استپارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.اتاق های هتل دارای حمامخصوصی باحمام آبگرم است تراس،تلویزیون صفحه تخت باکانال های ماهواره ایدر اتاق موجود است. امکانات این هتل 4 ستاره نظیر اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ،ماساژ، جکوزی، استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی، پینگ پنگ ،بازی دارت، کرایه دوچرخه، موج سواری، اسب سواری در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

royal_tower_hotel_antalya2.jpg

royal_tower_hotel_antalya4.jpg

royal_tower_hotel_antalya5.jpg

royal_tower_hotel_antalya1.jpg

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

پارک یوروک کمر آنتالیا

پارک یوروک کمر آنتالیا پارکی زیبا و روستایی می باشد. اهالی این منطقه به صورت سنتی زندگی کرده اند و اکثراً در حرفه های سنتی نیز مشغول به کارهستند. درختان و بوته های سرسبز و زیبا و همچنین فرهنگ کوچ نشینان ترک جلوه خاصی به پارک یوروک آنتالیا داده است و توجه زیادی از توریست های تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. همچنین گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند لباس های کوچ نشینان را بپوشند و از غذاهای سنتی ترکی نیز لذت ببرند.

جهت رزرو و خریدتور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا و در قرن 18 ساخته شد. نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر اطراف آن قرار گرفته است و داخل آن را با آیه های قرآنی مزین گردیده شده است. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا دیدن این مسجد در برنامه سفرشان قرار دارد.

MoradpashaMosque2.JPG

 

غار بلدیبی آنتالیا

قبل از هرچیزی بهتره بدونین ناحیه بلدیبی در ۳۸ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و ۱۵ کیلومتری شهر کمر واقع شده و از تفریح گاه های آنتالیا به آمار میاد و در طول سنه میزبان آمار زیادی از گردشگران تور آنتالیا است .ناحیه بلدیبی مناظر کوهستانی و طبیعی زیبایی داره و پر از درخت های نارنج و کاج هستش این طبیعت برای اکثر مردم دلچسبه خصوصا واسه افرادی که پیاده روی تو طبیعت رو خیلی می پسندند .

غار بلدیبی که در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا و ۱۹ کیلومتری کمر و بین شهر کمر و آنتالیا و در نزدیکی تونل camdag قرار گرفته و یکی از جذابترین دیدنی های آنتالیا می باشد . درون این غار آنتالیا آثار متعلق به دوراق ماقبل تاریخ بدست اومده . غار بلدیبی در کنار دریا و در ارتفاع ۲۵ متری قرار داره . درون حفاری های اتمام شده در غار بلدیبی آلت سنگ چخماق متعلق به دوره پارینه سنگی پیدا شده وانگهی نقاشی انسان شماتیک ، الهه والده ، بز و آهو و بر روی بارو غار کشیده شده و رنگ آمیزی شده . غار بلدیبی د رواقع یک سایت باستان شناسیه که در تمام ایام سنه به روی ملت بازه .گردشگران تور آنتالیا حتما از این جاذبه دنج لذت ببرید.

gharbalidibi.jpg

gharbalidibi1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل قائم کیش

 

اگر مسافران تور کیش به دنبال هتلی خوب و با کیفیت و ارزان قیمت هستند هتل قائم کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش که در مرکز جزیره زیبای کیش روبروی بازار زیتون با دو ساختمان قدیمی و نوساز و با 80 اتاق و 240 تخت بنا شده است . هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران مشترک بهره می برند. این هتل برای گردشگران تور کیش که قصد خرید دارند بسیار مناسب می باشد زیرا که از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار عالی به دریا و بازار ها دارد.

جهت اطلاع از قیمت و رزرو از تور کیش با ما تماس حاصل نمایید.

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره بسیار با کیفیت کیش می باشد.به علت دور بودن هتل از مراکز خرید هتل برای گردشگران تور کیش که قصد خرید را دارند سرویس هایی تا بازار برای رفاه حال گردشگران تور کیش قرار داده است.از مزیت هایی ایتن هتل می توان به تمیزی اتاق ها و کارکنان دلسوز و مجرب این هتل و نزدیکی به برخی از جاذبه های گردشگری همچون پارک آهوان کیش اشاره کرد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

این هتل خدماتی همچون لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی لذیذ و با کیفیت ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و... در اختیار میمانان تور کیش خود قرار می دهد.

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو قدیم ) در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این هتل انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور ساخته شده است. این هتل به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسبش یکی از انتخاب های خوب برای تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش :

هتل شایلی کیش دارای امکاناتی نظیر: رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع مختلفی از نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و کار آزموده آماده پذیرایی به میهمانان تور کیش می باشند.

 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش از لحاظ کیفیت و قیمت از جمله هتل های 3 ستاره خوب تور کیش می باشد که هوداران خاص خود را دارد،هتل در موقعیت عالی و مناسب با دسترسی راحت و اسان به مرکزهای خرید و گردشگری کیش مانند بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از امکانات تفریحی متنوع شامل: جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، پاراسل، غواصی، دوچرخه سواری و بولینگ و...) می باشد . هتل جام جم از جمله پرطرفدار ترین هتل های کیش با کادر و مجرب ومهمان نواز در تمامی طول شبانه روز اماده پذیرایی از گردشگران تور کیش اعم از گردشگر داخلی ویا خارجی می باشند.



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کيش، يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري جزیره کیش می باشد. باغ پرندگان کیش از سال 1380 دایر است و هرساله گردشگران تور کیش از این باغ زیبا دیدن می کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان و توریست های تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند. دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.

 

درباغ پرندگان کیش بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا نگهداري مي شوند. در برکه وسط باغ فلامينگوها، پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار، ايبيس، قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي، مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد توریست های تور کیش قرار مي دهد. از دیگر گونه هایی که در باغ پرندگان کیش می توان مشاهده کرد طاووس ها ، انواع طوطی ها ، پنگوئن های پاسیاه و مرغ شاخ دار می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس باکشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد.

آب های اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهی هاي تزئينی و خوراکی، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قايقهاي کف شيشه ای تماشای اين زيبايی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را برای مسافران تور کیش نيز فراهم کرده اند.

 

 

غواصی در کیش

جزیره کیش از نظر محیط زیست طبیعی ، یکی از بکرترین مناطق خلیج فارس بوده و به جرأت می توان گفت که قسمت مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیباترین مناطق و مساعدترین سایت های غواصی در کشورمان را در برگرفته است.پوشش مرجانی کیش واقع در سواحل شرقی کیش بوده که هر ساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان تور کیش به غواصی قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمامی طول سال امکان پذیر می باشد و سایت های کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین مراکز اموزشی تفریحی،کیش را به یک قطب غواصی کشور تبدیل نموده است.

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل فاند گرجستان

از جمله هتل های خوب و با کیفیت کشور گرحستان ،هتل 3 ستاره هتل فاند واقع در شمال تفلیس ،و با فاصله 3 کیلومتری از دریای تفلیس ،1 کیلومتری از دهکده المپیک ،12 کیلومتر از مرکز شهر تفلیس ،9 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس می باشد. این هتل با لابی زیبای خود مکان مناسبی برای آن دسته از مسافران تور گرجستان که قصد ندارند هزینه زیادی کنند برای برگزاری جلسات کاری می باشد.هتل فاند تفلیس گرجستان دارای 71 اتاق با طراحی رنگ های روشن و با هوای مطبوع و زیبا به سبک کلاسیک و مجهز به یک تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا و یک حمام خصوصی می باشد.کارکنان این هتل به زبان های آلمانی ،انگلیسی ،ترکی ،چینی و روسیبا مسافران تور گرجستان صحبت می کنند.

امکانات هتل فاند گرجستان :

از دیگر خدماتی که هتل برای رفاه حال گردشگران تور گرجستان مهیا ساخته است می توان به اتو کشی، امکانات اتاق VIP، امکانات جلسه و ضیافت، بسته های نهار ،پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ،ذخدمات تورها ، دستگاه خودپرداز ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، لباسشویی ، مرکز تجارت، منوهای رژیمی ،سرویس نگهداری کودکان ،کارائوکه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار ، امکانات باربیکیو ، انبار بار و چمدان ، باغ ، بوفه ، پذیرش شبانه روزی ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه، روزنامه ، گاوصندوق ، گرمایش ، محل مخصوص کشیدن سیگار ،سالن‌های جلسات و… اشاره کرد.همچنین در رستوران هتل ، انواع غذاهای اروپایی، گرجستانی و چینی، و انواع نوشیدنی ها را برای مسافران تور گرجستان سرو می شود.

جهت روزرو و اطلاعات بیشتر از تور گرجستان با ما تماس حاصل فرمایید.

 
هتل بوموند گاردن ریزورت گرجستان از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 3 ستاره گرجستان می باشد.این هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب و داشتن قیمتی مناسب و همچنین داشتن کادر مجرب که در تمام طول شبانه روز آماده خدمات رسانی به میهمانان تور گرجستان می باشند از جمله هتل های خوب و پر طرفدار بین گردشگران تور گرجستان می باشد.
 
 

 

امکانات بوموند گاردن ریزورت گرجستان :

 
این هتل برای رفاه حال گردشگران تور گرجستان داری خدمات رفاهی از جمله:باربیکیو،استخر سرباز ،ورود حیوانات ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، منوی غذای رژیمی ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی ، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها، بوفه رستوران ،بار ،چک این ،چک اوت خصوصی ، رستوران ، کفاشی ، خدمات دربان ، خشکشویی ،روزنامه ، سوئیت برای ماه عسل ، آسانسور ، اجاره اتومبیل ، پارکینگ ،ATM روی سایت، فکس ، فتوکپی ، مرکز تجاری ، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه هوا،سالن پذیرایی ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای،خدمات شاتل می باشد.
 
 
برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور گرجستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل د پلازا تفلیس گرجستان

هتل د پلازا تفلیس گرجستان از جمله بهترین و با کیفیت ترین هتل های 4 ستاره که در سال 2008 تاسیس شده است ، و واقع در شهر تفلیس گرجستان و در در مرکز تجاری تفلیس، در فاصله 200 متر از مرکز نمایشگاهی گرجستان و در 1 کیلومتری از استادیوم دینامو و پارک آبی و نزدیک به دیگر جاذبه های گردشگری تور گرجستان همچون دریای تفلیس ، پارک vake ، استادیوم Mikheil Meskhiمی باشد.این هتل دارای 19 باب اتاق های بزرگ و سوییت با امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، پنکه سقفی ، تلفن ، مینی بار ، تلویزیون LCD با کانالهای کابلی/ ماهواره ای ، فیلم در صورت درخواست ، چای/قهوه ساز، حمام و سشوار و ... می باشند

 

امکانات هتل د پلازا تفلیس گرجستان:

این هتل برای رفاه حال بیشتر مسافران تور گرجستان خدماتی همچون رستوران،بار ، wifi رایگان در تمامی فضاهای هتل ،کامپیوتر با دسترسی اینترنت در لابی، پارکینگ خصوصی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی ) ، پذیرش شبانه روزی،خدمات اطلاعات ،خدمات ترجمه،خدمات امنیتی شبانه روزی، انبار چمدانها،خدمات خشکشویی و لباسشویی ، روزنامه در لابی، امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها، دستگاه کپی واسکن،آسانسور ،سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع،ترانسپورت فرودگاهی،خدمات شاتل ( با پرداخت هزینه ) ، امکان اجاره ماشین، تاکسی سرویس و.... آماده کرده است.

برای رزرو تور گرجستان و اطلاعات بیشتر با شماره های 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

 

هتل رویال کروز گرجستان

هتل رویال کروز گرجستان با طراحی منحصر به فرد خود که به شکل یک کشتی ساخته شده و در سواحل رودخانه‌ی Mtkvari در مکانی مناسب در مجاورت مرکز شهر واقع شده است .این هتل تا شهر باستانی تفلیس (که در آن کلیسای سنت جورج متعلق به قرن سیزدهم و همان باستانی Abanotubani واقع شده است) 15 دقیقه ،تا ایستگاه قطار مرکزی 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی تفلیس 20 دقیقه فاصله دارد.به میهمانان ارائه میدهد. هتل در محیطی آرام و نزدیک به ساحل قرار گرفته است. هتل کروز در تفلیس گرجستان در مجموع دارای 51 اتاق با طراحی خاص و لوکس با تم دریانوردی و ملوانی داشته و مجهز به عایق صوتی و تلویزیون LCD و وسایل بهداشتی بوده و همین طور دارای بالکن های اختصاصی که برخی از آنها رو به رودخانه می‌باشد.این هتل 3 ستاره با داشتن کادری مجرب از پرطرفدارترین هتل های تور گرجستان می باشد.

 

امکانات هتل رویال کروز گرجستان :

این هتل دارای اینترنت رایگان، باغ، تراس، تجهیزات باربکیو، رستوران (منوی آزاد) ، رستوران (سلف سرویس) ، امکان صرف صبحانه در اتاق،منوی رژیمی مخصوص، پارکینگ اختصاصی رایگان، روم سرویس، نهار بسته بندی شده، اجاره ی خودرو، ترانسفر شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، راهنمای گردشگری، خدمات مربوط به بلیط، انبار چمدان، check-in/check-out اختصاصی، خشکشویی، اتوشویی، تجهیزات مربوط به ملاقات یا نشست، دستگاه فکس/فتوکپی، سوئیت عروس، گاوصندوق، اتاقهای مخصوص افراد غیرسیگاری، آسانسور، نمازخانه، سیستم گرمایشی، اتاقهای عایق صوتی، اتاقهای ضدآلرژی، محل مخصوص افراد سیگاری و کلیه امکانات را برای رفاه حال گردشگران تور گرجستان دارا می باشد. همچنین میهمانان تور گرجستان می توانند در رستوران هتل هر روز صبحانه به شکل بوفه با انواع غذاهای گرجستانی و اروپایی را میل نمایند.

 

 

مطالب مرتبط :

تور گرجستان پاییز 95

تور گرجستان آبان 95

تور گرجستان آذر 95

تور گرجستان زمستان 95

تور گرجستان دی 95

تور گرجستان بهمن 95

تور گرجستان اسفند 95

 

تور گرجستان نوروز 96

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره گرجستان,بهترین هتل های گرجستان , لوکس ترین هتل گرجستان , مجلل ترین هتل گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مرکز خرید فیروزه مشهد

 

مرکز خرید فیروزه مشهد یکی از پر اهمیت ترین مراکز در مشهد می باشد دلیل این اهمیت فیروزه این شهر می باشد که می تواند سوغات خوبی برای گردشگران تور مشهد باشد. استان شناسان قدمت یکی از سنگ های فیروزه که در نیشابور کشف شده را به 5500 سال پیش می دانند. 

 

امکانات مرکز خرید فیروزه مشهد :

 

مرکز خرید فیروزه مشهد علاوه بر سنگ های فیروزه و عقیق از امکانات زیادی برخوردار می باشد از جمله این امکانات : زیور آلات ،پوشاک زنانه و مردانه ،لوازم آرایشی و بهداشتی ،شعبه های بانک ها ،کیف و کفش ،خرازی ،رستورانی زیبا و شیک با غذایی با کیفیت بالا و ... که همه این ها برای خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد تا سفر و خرید خوشی را داشته باشند.

 

بازار گوهرشاد مشهد

 
 
 
 
بازار گوهرشاد مشهد یکی از معروف ترین و مدرن ترین مراکز خرید شهر مشهد می باشد که مساحتی آن حدود 2100 متر مربع است. یکی از مزیت های این مرکز خرید کالاهای مرغوب و با کیفیت از جمله : پوشاک ،لوازم آرایشی و بهداشتی ،تلفن های همراه ،کیف و کفش ،وسایل صوتی و تصویری و.... که همه این ها برای خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد تا سفر و خرید خوشی را داشته باشید.
 
 

مرکز خرید کیان سنتر مشهد

 

 

 مرکز خرید کیان سنتر مشهد یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری مشهد بوده که علاوه بر فروشگاه های متعدد کیف و کفش، چمدان، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، طلا و جواهر، عطر و ادکلن، بدلیجات، لوازم خانگی، موبایل ، کامپیوتر و... دارای قسمت های دیگری مانند سالن بازی های کودکان ، رستوران و فست فود، هایپر مارکت می باشد که گردشگران تور مشهد می توانند از این مجموعه بازدید کنند و علاوه بر خرید به تفریح هم بپردازند مرکز خرید کیان سنتر مشهد در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسی واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد ,مراکز خرید معروف مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد , مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مسجد شاکرین استانبول

 

 

مسجد شاکرین استانبول یکی از زیباترین مساجد استانبول می باشد که حدود 3000 متر مربع مساحت دارد و در سال 2009 ساخته شده است. در معماری این مسجد سبک ایرانی ،اروپایی ،هندی و معماری مدرن به کار رفته است که نظر هر کسی را به خود جلب میکند لازم به ذکر است که معمار تمامی مساجد استانبول به دست مردان می باشد ولی مسجد شاکرین تنها مسجدی است که معمار آن یک زن بوده است. بیشتر مصالح ساخته شده در این مسجد از شیشه می باشد. این مسجد با فضایی عالی و عرفانی خود گردشگران تور استانبول را به آرامشی وصف نشدنی می رساند.

 

 

موزه موزائیک استانبول

 

موزه موزائیک استانبول یکی از بزرگ ترین موزه های شهر استانبول می باشد. این موزه دارای اتلیه بزرگ برای کودکان و بزرگسالان دارد که هریک بطور اختصاصی می باشد و سالن هایی با نماهای زیبا که مکانی آرامش بخش و لذت بخشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. این موزه در جهان در رده دوم قرار گرفته است. موزائیک های موجود در این مجموعه متعلق به دوران بیزانس ،قستنطنیه و...... می باشد که صحنه هایی از این دوران را به نمایش گذاشته است. در حیاط این موزه حدود 80,000,000 موزائیک از جنس آهن و شیشه ساخته شده است.

 

 

 

شهر بازی ویالند استانبول



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

نخلستان باغ بهشت کیش

 

نخلستان باغ بهشت کیش تنها نخلستانی می باشد که از دوران قدیم به جای مانده است که در حال حاضر یکی از زیباترین مکان های گردشگری تور کیش می باشد. این نخلستان در غرب محلی به نام سفین قرار دارد این نخلستان با چشم انداز زیبای خود در هنگام غروب خورشید مکانی رویایی و آرامش بخشی را به وجود می آورد. لازم به ذکر است که یکی از شغل های قدیم افراد جزیره کاشت نخل بوده است که حدودا بیشتر درآمدهای خانواده ها از نخلستان ها بوده یکی از نماد های جزیره کیش نخل می باشد. در در دهه ی اخیر سازمان توسعه ی فضای سبز جزیره کیش اهمیت ویژه ای برای نخلستان ها قائل شده وبه سامان دهی نخلستان ها پرداخته است از جمله این نخلستان ها می توان به نخلستان طلوع کیش با طول ۱۵ کیلومتر در شرق جزیره کیش اشاره کرد که نهال های آن در سال 1373 کاشته شده است.

 

 

غواصی در جزیره کیش

 

 

 

 

غواصی در جزیره کیش یکی از هیجان انگیزترین و بهترین تفریح برای گردشگرانی که هیجان را دوست دارند می باشد. غواصی کردن در آب های خلیج فارس یکی از زیباترین تفریحات می باشد گردشگران تور کیش می توانند در هنگام غواصی و دیدن از ماهی های خلیج فارس به آن ها غذا هم بدهند غواصی در کیش در تمامی فصول از سال ممکن است  در سایت های زیبای غواصی کیش ماهی ها و جانوران بسیار زیبایی از جمله : ماهی جراح، دخترناخدا، هامور، جاش، ساردین، باراکودا، تون، اژدرماهی و همچنین سفره ماهیان زیبا و شکیل می‌ باشد.

درخت سبز کیش

 

درخت سبز کیش از کهنسالترین و با قدمت ترین درخت لور در جزیره زیبای کیش می باشد. عمر این درخت 600 سال است. درختان لور یا انجیر در ابتدا تنه می باشد ولی با رشد درخت شاخه های آن به سمت زمین آویزان میشوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل میشوند. این روند تا جایی ادامه پیدا می کند تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و در داخل زمین بوجود می آید. این مجموعه به دلیل سرسبزی و دارا بودن آلاچیق و صندلی هایی با طراحی خاص و جالب توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. تعدادی از مردم اعتقاد دارند که این درختان انرزی های خوب و مثبتی دارند و به همین دلیل برای برآورده شدن نیازهایشان نخ ها و پارچه هایی به شاخه های آن می بندند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 96

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

 

تور کیش اسفند 95



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 هتل رفلکشن دبی

 

 هتل رفلکشن دبی در خیابان الجداف دبی ساخته شده است این هتل یکی از معروف ترین های 3 ستاره دبی می باشد. معماری این هتل بسیار جذاب است و دکوراسیون هر طبقه در این هتل با توجه به فرهنگ و معماری کشورهای مختلف از جمله : آمریکایی ،اروپایی و آسیایی طراحی و ساخته شده است. لازم به ذکر است که 200 متر پیاده روی تا ایستگاه کریک استادیوم دبی و حدودا 4 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 3 کیلومتر تا ایستگاه مترو سنتر فاصله دارد که از ویژگی های خاص این هتل می باشد که در مرکز شهر قرار دارد و از هر طرف به وسایل نقلیه راه دارد که برای رفاه گردشگران تور دبی می باشد.

 

امکانات  هتل رفلکشن دبی :

 

 هتل رفلکشن دبی اتاق هایی با تهویه مناسب هوایی ، حمام ، استخر روباز ، سیستم صوتی و تصویری ، رستوران با انواع غذاهای دریایی و محلی و ایرانی ، مبلمان راحت و شیک ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی گرم و سرد که همه این خدمت رسانی ها برای رفاه و آسایش گردشگران تور دبی می باشد. 

 

هتل صدف دبی

 

هتل صدف دبی در فاصله نزدیکی از بازار مرشید دبی و گلد سوک معروف ساخته شده است. ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل است. همین طور با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید که مکان دیدنی برای گردشگران تور دبی می شود.

 

امکانات هتل صدف دبی :

این هتل امکانات کاملی برای مرکزتجاری و سالن کنفرانس دبی نیز دارد. علاوه بر آن هتل صدف خدمات ترنسفر به هتل و فروشگاههای شهر را نیز انجام می دهد. رستوران هتل غذاهای بین المللی طبخ می کند و خدمات اتاق ها به صورت 24 ساعته می باشد.

 

دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

هتل صدف دبی هتل 3 ستاره می باشد که یکی از بهترین و مناسب ترین هتل در دبی خود می باشد همنچنین هتل صدف می تواند با امکانات ویژه خود سفری خوب و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور دبی محیا کند.

 

 

 

هتل ارکید دبی

 

هتل ارکید دبی یکی از شیک ترین  هتل های 3 ستاره دبی که در مرکز منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الریگا ساخته شده است ، و در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جادبه های گردشگری دبی پذیرای گردشگران تور دبی می باشد .

 

امکانات سرگرم کننده هتل ارکید دبی از استخر موجود در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا و اتاق بخار متشکل شده است.

 

گردشگران می توانند انواع غذاهای دریایی را در رستوران ارکید  صرف کنند و از انواع نوشیدنی‌ های کافی‌ شاپ‌ ها، کلاب شبانه‌ ی فیلیپینی سیندی ، کلاب شبانه‌ ی هندی شاما ، کلاب شبانه‌ ی عربی ال روابی  و بارهای تاورن و آکوا  و قهوه‌خانه لذت یک گردش و تفریح به یاد ماندنی را در تور دبی تجربه کنند.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95 

تور دبی آذر 95 

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

شهر جرموک ارمنستان

شهر توریستی جرموک ارمنستان یک شهر کوهستانی با چشمه های آب گرم است که در جنوب استان ویتس دزر  و 53 کیلومتری شرق استان یغگنادزور است. جمعیت شهر جرموک در سال 2011 چیزی حدود 4628 نفر بوده است.اسم جرموک در زبان ارمنی به معنای جای گرم است.دارای طبیعت بسیار زیبا ، آب و هوای تمیز و چشمه آب گازدار جرموک است که هر ساله در فصل تابستان توریستان تور ارمنستان بسیاری را جذب می نماید. آب آشامیدنی جرموک خواص درمانی زیادی دارد و از زمان قرون وسطی تا کنون آب درمانی در آن وجود داشته است. یکی دیگر از ویژگی های این شهر وجود چشمه های آب آشامیدنی در نقاط مختلف شهر است که دمای آنها بین ۳۰ تا ۷۰ درجه است. اینشهر در ارتفاع 2080 از سطح دریا در کوه های  ویتس دزر در میان جنگل های انبوه  در یک فلات که توسط رودخانه آرپا به دو بخش تقسیم شده است. مسافران تور ارمنستان از این مکان گردشی می توانند بازدید کنند.



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان , مکان های دیدنی ارمنستان, جاذبه های گردشگری ودیدنی ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل هیلتون ارمنستان

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ارمنستان هتل هیلتون است که در ایروان پایتخت ارمنستان است. هتل هیلتون ارمنستاندارای 176 اتاق تمیز با امکانات عالی و خوب از جمله تلویزیون های LCD با سایز 32 اینچ،میزکار،مینی بار و یک بالکن زیبا با چشم اندازی فوق العاده رو به شهر که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.از امکانات این هتل می توان گفت بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا که برای  مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای ایتالیایی همراه با نوشیدنی های عالی می باشد. هتل هیلتون ارمنستان تا میدان جمهوری 10 دقیقه بصورت پیاده و تا کارخانه شراب و کنیاک سازی آرارات فقط 15 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور ارمنستان به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل هیلتون ارمنستان:

استخر, مرکز فیتنس, کارکنان چند زبانه, سالن بدن سازی برای تور ارمنستان, اجاره اتومبیل, بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان

 

 

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره اپرا سوییت ایروان ارمنستان است که در شهر ایروان و با اپرا ارمنستان 500 کیلومتر فاصله دارد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان دارای اتاق هایی با دکوراسیون خاص و شیک، فضایی آرامش بخش و با امکاناتی عالی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به شبکه های جهانی و محلی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات خوب این هتل می توان گفت خدمات 24 ساعته رزرواسیون، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات نظافت 24 ساعته، خشکشویی، اتاق امکانات، خدمات تورگردی، اجاره ماشین و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. کافه مخصوص که دارای انواع نوشیدنی‌ها و دسر ها و همچنین در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی, ایتالیایی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان 8 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو , به میدان جمهوری 1.8 کیلومتر , قطار شهری ایروان نیز 6 کیلومترو 15 کیلومتر هم بعد از هتل فرودگاه بین المللی زوارتنوتس قرار گرفته است. از خدمات تفریحی و سرگرمی هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان می توان گفت ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت, آبگرم, مرکز بدنسازی و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

امکانات هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان:

 

ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت مخصوص مسافران تور ارمنستان , آبگرم , سرویس نگهداری کودکان, مرکز بدنسازی ,  خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین , خدمات تورها,  فکس و کپی,  مرکز تجارت, خدمات تهیه بلیط , رستوران, پذیرش شبانه روزی - روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

 

هتل هاوس ارمنستان

هتل هاوس ایروان از جمله هتل های زیبا و آرام  4 ستاره واقع در مرکز شهر ایروان ارمنستان با موقعیت مکانی عالی و نزدیک به مهم ترین جاذبه های دیدنی ایروان ارمنستان که تنها چند دقیقه فاصله دارد.هتل هاوس ایروان ارمنستان بخاطر داشتن معماری و طراحی خاص و مجلل داخلی و خارجی ساختمان به جاذبه دیدنی مبدل شده است.کارکنان مجرب و کار آزموده در تمامی طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میخمانان تور ارمنستان می باشند همچنین در این هتل به زبان های روسی,انگلیسی,آلمانی صحبت می شود و مسافران عزیز تور ارمنستان از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

 

 

 امکانات هتل هاوس ایروان :

 
در این هتل بنا به خواست گردشکران تور ارمنستان دارای سرو صبحانه در اتاق,منو مخصوص رژیم غذایی شما,غذای مخصوص بچه می باشد.همچنین برای رفاه حال مسافران تور ارمنستان خدماتی از قبیل امکانات باربکیو,استخر رو باز (فصلی)سالن ماساژ و رستوران با منوی غذاهای دریایی ، غذاهای سنتیارمنستان و غذاهای پرطرفدار بین المللی و کافی شاپ مجلل و مدرن ,اجاره دوچرخه,باغ,تراس,دسترسی به اینترنت WiFi در همه هتل ,سرویس اتاق,کرایه ماشین,ترانسفر فرودگاه,پذیرش 24 ساعته,خدمات بلیط,انبار به چمدان,خشکشویی,خدمات اتوکشی,سرویس روزانه,اتاق فکس فتوکپی,گاوصندوق,پوشاک,سیستم تهویه هوا مطبوع, پارکینگ عمومی فراهم دیده است.
 
 
 
 جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مسجد جمیرا دبی

مسجد در دبی، در امارات عربی متحده است که مسجد جمیرا در منطقه جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد با یک گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقریبی ۴۰ متر، و منبری بسیار شیک ، نمونه‌ای از معماری نوین اسلامی است.در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است.این مسجد از مشهورترین مسجد های شهر دبی است.تصوير اين مسجد بعنوان سمبلي بر روي اسکناسهاي 500 درهمي چاپ شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

 هتل شانگری لا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و از لحاظ جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید این هتل در مرکز شهر واقع شده است و به وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد ، این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه و تا مرکز کنوانسیون بین المللی  5 دقیقه پیاده فاصله دارد.    

هتل شانگری لا دبی از  704 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات ، اتاق هایی ویژه معولان و سوئیت لوکس ورویایی تشکیل شده است که همه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ،حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. و اتاق ها از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل برخوردارند.

امکانات هتل شانگری لا دبی :

استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، زمین تنیس، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات لاندری، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی مسافران تور دبی ، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری، کرایه اتومبیل، باغ، بار، رستوران، محل مخصوص کشیدن سیگار، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ و ... 

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند

هتل آپارتمان امارات کنکورد دبی

هتل آپارتمان امارات کنکورد دبی در منطقه ی دیرا در نزدیکی نهر دبی واقع شده است.این هتل در 400 متری دبی کریک و ایستگاه مترو الرقه قرار داردو تا فرودگاه بین المللی 7 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 4 ستاره 176 اتاق دارد و تمامی اتاق ها  مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون، ماهواره و میز کار می باشند و دارای محوطه ای برای فعالیت بیش از 300 نفر می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و مدیترانه ای سرو می شود.از هتل تا آب نمای شهر،باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و مراکز تجاری فاصله کوتاهی دارد.

امکانات هتل  آپارتمان امارات کنکورد دبی:

 استخر ،بیلیارد، اسنوکر، فوتبال دستی، پینگ پونگ و انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند.علاوه براین، هتل، دارای مرکز دندانپزشکی، گشت های شهری،صحرایی،ماجراجویی، خرید، ماهیگیری در عمق دریا، تور دریایی با قایقهای سنتی داهو از امکانات این هتل می باشد که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره، در میدان الناصر واقع شده است. این هتل دارای 105 اتاق بزرگ می باشد که دکور آن ها با وسایل چوبی تزیین شده است و مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، حمام، سیستم تهویه می باشد همچنین بالکن اتاق ها چشم انداز زیبایی از خلیج فارس و خور دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. در رستوران "تراتوریا" نیز می توانید از انواع غذاهای ایتالیایی پاستا و پیتزا لذت ببرید.  هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه های بین المللی 10 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل الخلیج دبی : Nasser Square, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل الخلیج دبی :

رستوران، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل (با هزینه)، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ و ...

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مجتمع تجاری خیام مشهد 

_تجاری_خیام1.jpg

یکی از اماکنی که در برنامه روزانه زائرین حرم امام رضا (ع) وجود دارد ، بازار است و به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات

اجتماعی همواره دارای اهمیت زیادی بوده است. مشهد علاوه بر مراکز متنوع قدیمی دارای بازارهای محلی است که به زائران خدمت رسانی

میکنند. مرکز تجاری خیام مشهد در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این

مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس

باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله

امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، رستوران ، کافی شاپ ، بیمه و حمل و نقل

بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد.

_تجاری_خیام.jpg

مسافران تور مشهد می توانند برای خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند.

بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

 

برج نور مشهد :

_نور_3.jpg

برج نور مشهد  یکی از بزرگترین مجتمع های تجاریمشهد می باشد.این مجتمع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسیمشهدواقع شده است .اگر باتور مشهدبه مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما ,مرکز خرید برج نورمشهداست.

_نور_1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد ,مراکز خرید معروف مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد , مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.برای رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس بگیرید.

_قصرطلایی1.jpg

_قصرطلایی2.jpg

امکانات هتل قصر طلایی مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

_قصرطلایی3.jpg

_قصرطلایی4.jpg

_قصرطلایی5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

رستوران شاندیز صفدری کیش

shandizSafdari.JPG

رستوران شاندیز صفدری کیش در محیطی زیبا در زمستان 1394 افتتاح شده و ظرفیت این رستوران 900 نفر است. این رستوران زیبا و رویایی با محیطی آرام و استثنایی یکی از بهترین رستوران های کیش است که به همراه موزییک آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.همچنین در کنار این رستوران زیبا ، اولین جامپینگ منحصر به فرد ساخته شده است که یکی از مهیج ترین تفریحات جزیره زیبای کیش به حساب می آید.رستوران شاندیز صفدری  در نزدیکی کناره مرجان قرار گرفته است . 

shandizSafdari1.JPG

shandizSafdari2.JPG

آدرس: جزیره کیش- بعد از بازار مرجان - روبروی برج های دوقلو

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش یکی از معروف ترین رستوران های جزیره نقره فام کیش است. این رستوران با کیفیت بالا، غذاهای لذیذ و قیمت مناسب  توانسته توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کند.نوع این رستوران چلو کبابی می باشد و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب برای گردشگران کیش سرو می کند.

joojeanari.jpg

joojeanari1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور یکی از زیباترین رستوران های جزیره کیش با ظرفیت 100 نفر می باشد. رستوران کوه نور به همراه کافی شاپی در داخل و خارج ، همچون مرواریدی درخشان، نمای زیبایی به محدوده خود داده است .نور پردازی منحصر به فرد این رستوران در شب زیباترین خاطره ای است که می توان به یادگار از سفر به جزیره زیبای کیش به همراه داشت , منوی رستوران به گونه ای تنظیم شده است تا مسافران تور کیش، با هر سلیقه ای بتوانند غذای دلخواه خود را سفارش دهند.

آدرس: کیش ، میدان امیرکبیر، روبرو دانشگاه

 kohenoor.jpg

kohenoor1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,بهترین رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش, رستوران های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کردبرای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید

 

_شایان.jpg

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

_شایان_4.jpg

_شایان_3.jpg

_شایان_5.jpg

 

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره کیش واقع گردیده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد. از امتیازات این هتل برای میهمانان تور کیش ، نزدیکی آن به بازار ونوس و اسکله تفریحی می باشد.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش :

یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ...



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

فروشگاه تانساش :

 

.jpg

تانساش آنتالیا معروف به فروشگاه بزرگ مواد غذاییست .اما علاوه بر مواد غذایی دیگر محصولات نیزدر آن  وجود دارد. فروشگاه تانساش دو طبقه دارد که طبقه اول مختص غذاها و خوراکی های سنتی و مدرن است.انواع شیرینی جات و ترشیجات سالم در آنجا یافت می شود.و همچنین طبقه دوم این فروشگاه مختص کالاهای الکترونیکی و پوشاک و صنایع دستی  و … می باشد.از قابلیت های این فروشگاه مجهز وجود ماشین های خرید و پله برقی های مناسب جهت جابه جایی سبدها خرید می باشد.در فروشگاه تانساش تمامی مایحتاج شما وجود دارد…. . با تور آنتالیا می توانید از خرید در تانساش لذت ببرید .

 

_2.jpg

 

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا :

این مرکز خرید در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است و دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.

_ام_ام_مایگروس_آنتالیا.jpg

مرکز خرید میگروس آنتالیا :

_خرید_میگروس_آنتالیا.jpg

مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 قرفه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی شامل انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی  و ... می باشدl .علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا همراه شوند .

 

_خرید_میگروس_آنتالیا_3.jpg

 

بازار آنتالیا

بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد . همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند . در بازار آنتالیا کفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید . با تور آنتالیا می توانید از خرید در بازار آنتالیا لذت ببرید.

 

markt_ayt.jpg

 

-آنتالیا-بازار.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید معروف آنتالیا ,بهترین مراکز خرید آنتالیا, مکان های خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا 5 ستاره یکی از هتل های ساحلی منطقه بلک شهر آنتالیا است.این هتل زیبا در نزدیکی دریای مدیترانه و منطق خوش آب و هوا بلک قرار دارد.این هتل شیک در سال 2007 افتتاح شده است و در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع قرار دارد.هتل کریستال تا مرکز شهر آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۴۰ کیلومتر فاصله  دارد.این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد و گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل 372 اتاق دارای که دکوراسیون و چیدمان آن خاص و منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای  بالکن اختصاصی می باشد.اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون،تهویه مطبوع،مینی بار، روم سرویس و ...از جمله خدماتی است که به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

امکانات هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ،حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، مینی گلف ،  میز پینگ پنگ ، میز بیلیارد ، کلاب و پارک کودکان، اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ، رستوران هایی باشکوه ، سالن زیبایی ، کافی شاپ ، بار و … می باشد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 هتل کریستال آدمیرال آنتالیا

 هتل کریستال آدمیرال در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره در امتداد دریای مدیترانه قرار دارد و با ساحل فقط 50 متر فاصله دارد و از لحاظ جغرافیایی ۱۲ کیلومتر تا مراکز خرید سیده ، ۸۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۸۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، پلاژ و ساحل اختصاصی ، بهره مندی از طبیعت شگفت انگیز و امکاناتی ایده آل سبب شده تا هتل کریستال آدمیرال به نیکویی یاد شود. این هتل 5 ستاره دارای ۶۹۴ اتاق و سوئیت لوکس می باشد که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای گردشگران تور آنتالیا به ارمغان آورده است.

 امکانات هتل کریستال آدمیرال آنتالیا:

انواع ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سولاریوم ، یوگا ، زمین تنیس ،اسکواش ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، زمین گلف ، اسکواش ، سالن کنفرانس ،پرستار کودک ، سرویس نگهدای از کودک ، موسیقی زنده ، پارکینگ ، سالن بازی آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار دهد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا 5 ستاره یکی از مدرن ترین و به روز ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا بشمار میاید. هتل سلطان سیده آنتالیا در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق گردشگری آنتالیا می باشد. منطقه سیده دارای آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  در مجموع ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()