نوشته شده توسط : niknam

 

هتل جبل علی بیچ دبی

هتل جبل علی بیچ دبی از جمله هتل های پنج ستاره دبی میباشد که در منطقه پالم جبل علی واقع شده و دارای زمین گلف و ساحل اختصاصی است.این هتل طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی دارد که متناسب با انواع سلیقه ها بوده و باعث استقبال گردشگران تور دبی از این هتل شده است.

هتل جبل علی بیچ دبی داراي ۲۵۳ اتاق می باشد که همگی دارای چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی هستند.همچنین کلیه اتاقها مجهز به  گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشند که هر روز توسط خدمه نظافت می شوند.لازم به ذکر است که هتل همچنین دارای و فروشگاه هاي متعدد،صرافی،اتاق جلسه کاملا مجهز و اتومبیل کرایه برای جا به جایی مسافران تور دبی می باشد.گردشگران دبی می توانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، موج سواري، ماهيگيري، اسب سواري، غواصي،نیز شرکت داشته باشند.

امکانات هتل جبل علی بیچ دبی:

رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و...از جمله امکانات هتل جبل علی بیچ دبی می باشند که گردشگران تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و  اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی است که از بهترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب شده و در كنار زمين گلف Creek Dubai و كلوپ قايق هاى بادبانى قرار گرفته است.این هتل دارای باغ ها و استخرهای سرپوشیده بوده و به مهم ترین مراکز خرید دبی بسیار نزدیک می باشدفاصله این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 2 کیلومتر می باشد و همچنین تا مترو دبی و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل امکانات خوبی را برای جلسات کاری و تجاری میهمانان تور دبی تدارک دیده است.

هتل پارک حیات دبی دارای ۲۲۵ اتاق است که هرکدام 170 متر و دارای طراحی و امکانات فوق العاده می باشند.همه اتاقهای این هتل مجهز به تلويزيون هاى LCD و اينترنت پرسرعت ،مدرن ترین وسایل،تختخواب و مبل های شیک ،حمام های تمیز،سرویسهای بهداشتی لوکس و...می باشند.همچنین اين مجموعه دارای هشت اتاق مجزاى بخار با تجهيزات بدنسازي و ۴ اتاق كنفرانس می باشد و برای اقامت خانواده ها نیز اتاق مخصوص تعبیه شده که باعث رضایت همه گردشگران تور دبی شده است.

از ویژگی های دیگر هتل پارک حیات دبی سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، استخر ، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین و... می باشند. این هتل ذارای 13 غذاخوری و اماکن تفریحی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی ، ژاپنی ، سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس نیز میل نمایند.

امکانات و خدمات هتل پارک حیات دبی:

تلویزیون هاى صفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره، اینترنت پرسرعت، گاوصندوق، مینی بار، تختخواب و مبلمان شیک، حمام ها و سرویسهای بهداشتی لوکس، هشت اتاق مجزاى بخار با تجهیزات بدنسازی و ۴ اتاق کنفرانس، سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران با غذاهای متنوع از جمله غذاهای شرقی، غربی و همچنین غذاهای دریایی عالی، استخر روباز و استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی و …از جمله امکانات هتل پارک حیات دبی هستند که مسافران تور دبی با استفاده از این امکانات اقامت خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است.فاصله این هتل با فرودگاه تنها ۱۰ دقیقه می باشدکه مسافران تور دبی می توانند از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده نمایند.فاصله این هتل تا برج خلیفه نیز  15 دقیقه با ماشین می باشد.همچنین در صورت نیاز شما می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید وافی مراجعه کنید.

طراحی و  دکوراسیون اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن و سبک سنتی عربی می باشد و این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون ، اینترنت رایگان ، یک مینی بار ،حمام سنگ مرمر و...هستند.همچنین میهمانان تور دبی می توانند در محوطه اطراف استخر حمام آفتاب گرفته و یا از استخر سرپوشیده و داخلی هتل برای شنا کردن استفاده نمایند.

هتل گرند حیات دبی 14 رستوران و کافه دارد که دارای انواع غذاهای بین المللی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی، ژاپنی و یا سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس میل نمایند.

امکانات هتل گرند حیات دبی:

پاسخگویی ۲۴ ساعته،ترانسفر فرودگاه،نگهداری ازکودکان،امکانات مراسم،مرکز اداری،امکانات معلولین،پذیرش سریع،رختشویی/خشک شویی،انباربار و چمدان،روزنامه،اتاق های پاک و بدون دخانیات،رستوران،صندوق امانات،فروشگاه،اتاق دخانیات و...از جمله امکانات رفاهی هتل گرند حیات دبی به شمار می روند که مسافران تور دبی می توانند از همه آنها بهره مند شده و سفر آرام و دلپذیری را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

آكواريوم دبي

از زيباترين و جذاب ترين مكان هاي ديدني دبي آكواريوم آن است كه جزء بزرگ ترين آكواريوم در جهان است. در اين آكواريوم ده ميليون ليتر آب و بيش از سي و سه هزار نوع جانور آبزي, باغ وحش دريايي, مانند اختاپوسهاي بزرگ دريايي،كروكوديلها،سمورهاي آبي،شير ماهي،اسب آبي و .... مي باشد. در قسمت ديگر آكواريوم دبي انواع سوسمارها،مارهاي خزنده و مارمولكها وجود دارند. اين آكواريوم داراي طول پنجاه متر و عرض بيست متر و ارتفاع يازده متر نيز هست. مسافران تور دبي سوار بر قايق ميتوانند بر روي اب حركت كنند و از منظره زيباي آكواريوم لذت ببرند. تونل اين آكواريوم داراي طول چهل و هشت متر است و شما در اين تونل ميتوانيد به تماشاي اين آكواريو بزرگ بپردازيد.

 

باغ معجزه دبي

اين باغ بي همتاي دبي از زيباترين باغ هاي توريستي در گيتي است كه به طور متفاوت و خاصي در دبي ساخته شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ گوناگون با مهندسي زيبا در اين باغ پيمان داده شده اند. تنوع رنگ ها در اين باغ بسيار بالا مي باشد به طوري كه نمي شود گفت با وجود ۴۵ ميليون گل، چه رنگ هايي در جوار هم ايجاد شده اند و محيط را زيبا تر كرده اند. اين محل داراي سرويس بهداشتي، كافه و نماز خانه براي رفاه حال گردشگران تور دبي نيز مي باشد.

برج ساعت ديره دبي

از مكان هاي ديدني و جذاب دبي برج ساعت ديره است كه در منطقهٔ شرقي دبي به نام ديره قرار گرفته است. ديره نام يك فلكه در امارات متحده عربي است كه در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است. برج ساعت ديره دبي از نظر تجاري بسيار اهميت دارد و مسافران تور دبي آن را به عنوان ميدان ساعت مي دانند. اين برج توسط يك طراح در خارج از كشور طراحي شده و توسط يك معمار داخل كشور ساخته شده است. برج ساعت ديره دبي مورد توجه بسياري از مسافران تور دبي قرار گرفته است.

مطالب مرتبط:

تور دبي پاييز 95

تور دبي آبان 95

تور دبي آذر 95

تور دبي زمستان 95

تور دبي دي 95

تور دبي بهمن 95

تور دبي اسفند 95

تور دبي نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 هتل رفلکشن دبی

 

 هتل رفلکشن دبی در خیابان الجداف دبی ساخته شده است این هتل یکی از معروف ترین های 3 ستاره دبی می باشد. معماری این هتل بسیار جذاب است و دکوراسیون هر طبقه در این هتل با توجه به فرهنگ و معماری کشورهای مختلف از جمله : آمریکایی ،اروپایی و آسیایی طراحی و ساخته شده است. لازم به ذکر است که 200 متر پیاده روی تا ایستگاه کریک استادیوم دبی و حدودا 4 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 3 کیلومتر تا ایستگاه مترو سنتر فاصله دارد که از ویژگی های خاص این هتل می باشد که در مرکز شهر قرار دارد و از هر طرف به وسایل نقلیه راه دارد که برای رفاه گردشگران تور دبی می باشد.

 

امکانات  هتل رفلکشن دبی :

 

 هتل رفلکشن دبی اتاق هایی با تهویه مناسب هوایی ، حمام ، استخر روباز ، سیستم صوتی و تصویری ، رستوران با انواع غذاهای دریایی و محلی و ایرانی ، مبلمان راحت و شیک ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی گرم و سرد که همه این خدمت رسانی ها برای رفاه و آسایش گردشگران تور دبی می باشد. 

 

هتل صدف دبی

 

هتل صدف دبی در فاصله نزدیکی از بازار مرشید دبی و گلد سوک معروف ساخته شده است. ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل است. همین طور با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید که مکان دیدنی برای گردشگران تور دبی می شود.

 

امکانات هتل صدف دبی :

این هتل امکانات کاملی برای مرکزتجاری و سالن کنفرانس دبی نیز دارد. علاوه بر آن هتل صدف خدمات ترنسفر به هتل و فروشگاههای شهر را نیز انجام می دهد. رستوران هتل غذاهای بین المللی طبخ می کند و خدمات اتاق ها به صورت 24 ساعته می باشد.

 

دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

هتل صدف دبی هتل 3 ستاره می باشد که یکی از بهترین و مناسب ترین هتل در دبی خود می باشد همنچنین هتل صدف می تواند با امکانات ویژه خود سفری خوب و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور دبی محیا کند.

 

 

 

هتل ارکید دبی

 

هتل ارکید دبی یکی از شیک ترین  هتل های 3 ستاره دبی که در مرکز منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الریگا ساخته شده است ، و در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جادبه های گردشگری دبی پذیرای گردشگران تور دبی می باشد .

 

امکانات سرگرم کننده هتل ارکید دبی از استخر موجود در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا و اتاق بخار متشکل شده است.

 

گردشگران می توانند انواع غذاهای دریایی را در رستوران ارکید  صرف کنند و از انواع نوشیدنی‌ های کافی‌ شاپ‌ ها، کلاب شبانه‌ ی فیلیپینی سیندی ، کلاب شبانه‌ ی هندی شاما ، کلاب شبانه‌ ی عربی ال روابی  و بارهای تاورن و آکوا  و قهوه‌خانه لذت یک گردش و تفریح به یاد ماندنی را در تور دبی تجربه کنند.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95 

تور دبی آذر 95 

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مسجد جمیرا دبی

مسجد در دبی، در امارات عربی متحده است که مسجد جمیرا در منطقه جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد با یک گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقریبی ۴۰ متر، و منبری بسیار شیک ، نمونه‌ای از معماری نوین اسلامی است.در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است.این مسجد از مشهورترین مسجد های شهر دبی است.تصوير اين مسجد بعنوان سمبلي بر روي اسکناسهاي 500 درهمي چاپ شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

 هتل شانگری لا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و از لحاظ جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید این هتل در مرکز شهر واقع شده است و به وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد ، این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه و تا مرکز کنوانسیون بین المللی  5 دقیقه پیاده فاصله دارد.    

هتل شانگری لا دبی از  704 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات ، اتاق هایی ویژه معولان و سوئیت لوکس ورویایی تشکیل شده است که همه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ،حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. و اتاق ها از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل برخوردارند.

امکانات هتل شانگری لا دبی :

استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، زمین تنیس، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات لاندری، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی مسافران تور دبی ، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری، کرایه اتومبیل، باغ، بار، رستوران، محل مخصوص کشیدن سیگار، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ و ... 

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند

هتل آپارتمان امارات کنکورد دبی

هتل آپارتمان امارات کنکورد دبی در منطقه ی دیرا در نزدیکی نهر دبی واقع شده است.این هتل در 400 متری دبی کریک و ایستگاه مترو الرقه قرار داردو تا فرودگاه بین المللی 7 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 4 ستاره 176 اتاق دارد و تمامی اتاق ها  مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون، ماهواره و میز کار می باشند و دارای محوطه ای برای فعالیت بیش از 300 نفر می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و مدیترانه ای سرو می شود.از هتل تا آب نمای شهر،باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و مراکز تجاری فاصله کوتاهی دارد.

امکانات هتل  آپارتمان امارات کنکورد دبی:

 استخر ،بیلیارد، اسنوکر، فوتبال دستی، پینگ پونگ و انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند.علاوه براین، هتل، دارای مرکز دندانپزشکی، گشت های شهری،صحرایی،ماجراجویی، خرید، ماهیگیری در عمق دریا، تور دریایی با قایقهای سنتی داهو از امکانات این هتل می باشد که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره، در میدان الناصر واقع شده است. این هتل دارای 105 اتاق بزرگ می باشد که دکور آن ها با وسایل چوبی تزیین شده است و مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، حمام، سیستم تهویه می باشد همچنین بالکن اتاق ها چشم انداز زیبایی از خلیج فارس و خور دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. در رستوران "تراتوریا" نیز می توانید از انواع غذاهای ایتالیایی پاستا و پیتزا لذت ببرید.  هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه های بین المللی 10 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل الخلیج دبی : Nasser Square, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل الخلیج دبی :

رستوران، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل (با هزینه)، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ و ...

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

کافی شاپ یخی دبی

یکی از جذاب ترین و زیبا ترین مکان های دبی کافی شاپ یخی آن است که در در مرکز  شهر دبی قرار دارد. این کافی شاپ یخی دبی هنگام ورود به مسافران تور دبی لباس گرم می دهد تا آنها لذت ببرند. ظرفیت ای کافی شاپ 40 نفر و روزانه پذیرای حدود 100 نفر است. دمای این کافی شاپ زیر صفر است ومیز و صندلی که برای پذایرایی از مسافران تور دبی استفاده می شود ساخته شده از یخ است و برای اینکه مسافران احساس سرما نکنند ازپوست برای روکش از آنها استفاده شده است. از آنجایی که ورود به کافی شاپ یخی دبی بسیارگران است برای جذب مسافران تور دبی از راه های مختلفی استفاده شده است. ازجمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند و همچنین دراین کافی شاپ ازپرده های برفی نیز استفاده شده است. کافی شاپ یخی دبی  یکی از سرد ترین کافی شاپ های جهان است که سرمای آن زیر صفر است و  تمام امکانات و طراحی داخلی آن از جنس یخ است و حس یخی خاصی را به مسافران تور دبی القا می کند.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

 هتل آتلانتیس دبی

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 


امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2007 در 6 طبقه بنا شده است . از امتیازات این هتل می توان به اتوبوس رایگان برای میهمانان تور دبی به مقصد دبی مال اشاره کرد که در آن جا صدها مغازه و فروشگاه وجود دارد. این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است که دارای 156 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و ... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند که زیبایی اتاق را برای میهمانان تور دبی دو چندان می کند.

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی :

رستوران، روم سرویس شبانه روزی ،سالن بدنسازی ، بیزنس سنتر ، مرکز کنفرانس ، یک اتاق جلسه ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری ، روزنامه رایگان در لابی ، آسانسور ، باغ و....

 


مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2004 در منطقه دیره در 8 طبقه بنا گردید. از امتیازات این هتل در بین گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به مراکز تجاری اشاره نمود . همچنین این هتل در کنار فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از 108 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ماهواره، تلویزیون، رادیو، یخچال، حمام، سشوار، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم و ... می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل جواهر گاردن دبی :

استخر روباز، استخر سرپوشیده، سسونا و جکوزی، سالن ورزشی، انبار بار و چمدان ،صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی رایگان ،آسانسور ، رستوران، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت وآمد به مراکز خرید رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ،  اینترنت پر سرعت رایگان در همه جای هتل و ...

هتل جواهر گاردن دبی

 

هتل جواهر گاردن دبی

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی خرداد 95

 

تور دبی تابستان 95

 

تور دبی تیر 95

 

تور دبی مرداد 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ابن بطوطه گیت دبی

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی هتل 5 ستاره ابن بطوطه گیت است که در مرکز شهر دبی قرار گرفته است. هتل ابن بطوطه گیت دبی ۳۹۶ اتاق بزرگ و شیک با امکانات کامل و دکارسیون شیک و مدرن طراحی و در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل برای راحتی مسافران تور دبی سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بطوطه دبی که در کنار آن است فراهم کرده است. از امکانات تفریحی و آبی هتل ابن بطوطه گیت دبی ماساژ ، استخر ۴ فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ، زمین گلف, گیم نت ، کلوپ با DJ و ... مخصوص مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 7 رستوران که هر کدام انواع غذاهای متفاوت ایتالیایی, بین المللی, سنتی و همراه با منویی از غذاهای رژیمی و همچنین 2 بار با انواع نوشیدنی ها برای خوشحالی و راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی فراهم کرده است. هتل ابن بطوطه گیت دبی برای کودکان مسافران تور دبی محلی زیبا و تمیز مهیا کرده است تا خانواده در رفاه کامل باشند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد. 

امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی:

ماساژ ، استخر ۴ فصل برای مسافران تور دبی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سالن بدنسازی، زمین گلف، سرویس نگه داری از کودک، گیم نت، کلوپ با DJ، بوفه، ۷ رستوران متنوع، ۲ بار، آرایشگاه، فروشگاه، منوهایی رژیمی, فروشگاه, صرافي و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که در مرکز شهر درمنطقه دیره دبی قرار گرفته است. هتل آواریدبی یک ساختمان ۷۰ طبقه با ۱۷۸ اتاق شیک و زیبا با طراحی مردن و امکانات بالا نظیر  چای ساز – قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان ، مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای ۲ رستوران با انواع غذاها و نوشیدنی ها و رستوران درخت زیتون، واقع در لابی هتل، ۲۴ ساعت شبانه روز مخصوص مسافران تور دبی می باشد. هتل آواری دبی برای مسافران تور دبی یک استخر برای آب تنی و شنا روی سقف و جکوزی و سالن سونا و ... فراهم کرده است تا مسافران تور دبیبتوانند روز های خوشی را سپری کنند. فرودگاه بین المللی, ایستگاه مترو الرقه و  نهر بسیار به این هتل نزدیک می باشد.

امکانات هتل آواری دبی:

یک استخر برای آب تنی و شنا روی سقف برای مسافران تور دبی , جکوزی, سالن سونا, رستوران درخت زیتون, ۲ رستوران, کرایه اتومبیل، خدمات شاتل (هزینه اضافه)، شاتل فرودگاه (هزینه اضافه)، نرخ ارز ، نگهداری چمدان، خدمات دربان، خدمات سرویس نگهداری از کودکان ، خشکشویی، خدمات اتو، امکانات نشست ،ضیافت، مرکز تجارت ، امکانات اتاق VIP،صندوق امانات و ... در اختیار مسافران تور دبی می باشد. 

 

هتل آونیو دبی

هتل 4 ستاره آونیو یکی از زیبا ترین هتل های دبی می باشد که در خیابان رقه قرار گرفته است.این هتل دارای از 133 اتاق زیبا تشکیل شده  است. در قدیم نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در هتل آوینو فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی فراهم شده است. این هتل دارای یک استخر روبازکه روی پشت بام هتل و یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی قرار گرفته است. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. هتل آونیو دبی برای کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...برای مسافران تور دبی می باشد.

هتل پولمن مال امارات دبی

زیبا ترین هتل 4 ستاره دبی هتل پولمن مال امارات است که در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی و 15 دقیقه سواره تا مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده و 20 و 15 دقیقه سواره، به ترتیب تا فرودگاه بین المللی و مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. پارکینگ رایگان برای مسافران تور دبی موجود می باشد اتاق های هتل پولمن مال امارات دبی به چشم اندازه شهر مشرف است که نمای بسیار زیبایی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل برج العرب دبی

 

هتل برج العرب دبی در شمار هتل های 7 ستاره دبی قرار دارد و یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل به سبک خاصی طراحی شده و معماری آن مثل بادبان کشتی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا لوکس دارد. به دلیل طراحی منحصر به فرد هتل برج العرب دبی آن را به عنوان سنبل جهان عرب می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر شما میهمانان تور دبی در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

امکانات هتل برج العرب دبی:

پذیرایی و خوش آمد گویی از میهمانان تور دبی ، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و میهمانان تور دبی برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد این رستوران با زیبایی خیره کننده همواره توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند.

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی ( City Season Suites ) در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است.  هتل سیتی سیزن دبی در نزدیکی بسیاری از جاذبه های شهر مثل مرکز دیره قرار گرفته است که از این رو دسترسی به این مراکز را برای میهمانان تور دبی آسان نموده است. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 4 کیلومتر می باشد، هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. این هتل بهترین خدمات و امکانات رفاهی را به مسافران تور دبی ازائه می دهد تا اقامتی بی دردسر و آرام داشته باشند و از آن نهایت لذت را ببرند. این هتل از ۹۴ اتاق تشکیل شده که همگی مبله هستند و مجهز به سیستم تهویه، وان حمام و حوله و روزنامه ی روزانه که به اتاق آورده می شود.

امکانات هتل سیتی سیزن دبی :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، دربان، رختشورخانه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، آسانسور، سالن برگزاری جلسات، پرستار، کافی شاپ، سوئیت خانوادگی، خدمات تورها، رستوران، فروشگاه، باشگاه ورزشی، ماساژ، سونا، استخر، استخر کودکان، جکوزی، اینترنت بی سیم در اتاق ها و درلابی هتل و ...

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی سیزن دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره دبی هتل کنکورد امارات اند رزیدنس است هتل در یکی از بهترین مکان هایدبی و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی فاصله نزدیکی با آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و بازار های بزرگ و تجاری برای راحتی مسافران تور دبی دارد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار تمیز شیکبا امکانات عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه فاصله بسیار کمی دارد.

 

امکانات هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی:

,سرویس نگهداری کودکان و ماساژ , استخر روباز , سونا, حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور دبی, اسنوکر، پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد, تور های صحرا و تور دریایی و تور شهر, اینترنت و.. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل سامیت دبی

یکی از هتل های خوب و زیبای دبی هتل 4 ستاره سامیت می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا و تمیز با امکاات خوب برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه کمتر از ۵ کیلومتر فاصله دارد. در فضای بیرون هتل سامیت دبی استخر زیبا همراه با جکوزی که در اختیار مسافران تور دبی است می باشد. مسافران تور دبی می توانند کودکان خود را به سالن بازی ببرند تا کودکان لحظات خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل سامیت دبی:

استخر سرباز ,جکوزي ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافي نت, کافي شاپ, پارکينگ ,آسانسور ,تاکسي, اینترنت و ... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل آونیو دبی

هتل 4 ستاره آونیو یکی از زیبا ترین هتل های دبی می باشد که در خیابان رقه قرار گرفته است.این هتل دارای از 133 اتاق زیبا تشکیل شده  است. در قدیم نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در هتل آوینو فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی فراهم شده است. این هتل دارای یک استخر روبازکه روی پشت بام هتل و یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی قرار گرفته است. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. هتل آونیو دبی برای کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...برای مسافران تور دبی می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی ,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل داماک مزون دبی

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل داماک مزون می باشد که در یکی از مناطق شلوغ و دیدنی رو به روی برج دو قلو قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های نوساز و شیک که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل داماک مزون دبی استخری بزرگ,  بازار و اتاق درمانی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مسافران تور دبی می باشد.مسافران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل داماک مزون دبی:

هار خوری و کافه, اتاق های خانوادگی و وجود سالن های بازی ,نگهداری از کودک ,سالن ماساژ مخصوص مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, خشکشویی, فروشگاه, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

یکی از مناسب ترین و شیک هتل های 5 ستاره دبی هتل آرجان بای روتانا است. این هتل دارای ۱۶۷ شیک و مجهز می باشد تا راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی را فراهم کند. امکانات اتاق های هتل نظیر سيستم تهويه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان شیک و راحت, اینترنت, بالکن با نمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت شما و ... وجود دارد.طراحی این هتل به سبک معماری مراکشی می باشد و مدر خاطره مسافران تور دبی می ماند.

 

امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی:

استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور دبی و... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ال بوستان روتانا دبی

 هتل 5 ستاره ال بوستان روتانا جزو مجلل ترین هتل های دبی می باشد که در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت مجلل تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس شیک هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس مسافران تور دبی وجود دارد. این هتل نزدیک به باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی برای مسافران تور دبی می باشدمسافران تور دبی با رفتن به هتل ال بوستان روتانا می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و... مخصوص مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل آتلانتیس دبی

مجلل ترین هتل 5 ستاره دبی هتل آتلانتیس است که در جزیره نخل جمیرا واقع شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق و سوییت  مجلل تشکیل شده است. این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان مخصوص مسافران تور دبی است. باشگاه گلف در نزدیکی هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین است. هتل آتلانتیس تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه فاصله دارد. اتاقهای این هتل در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم  برای مسافران تور دبی است.

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

پارک آبی وادی وحشت در دبی

 

یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا پارک وادی وحشت دبی است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا دبی قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی دردبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت دبی بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها با غذاهای متفاوتی و فروشگاه های بزرگی دایر است که مسافران تور دبی می توانید برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

آب نمای برج خلیفه در دبی 

 

یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای دیدار از آب نما در این محل توریست هایی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و مسافران تور دبی را به خود جذب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان منسابی برای گردشگران تور دبی می باشد.

 

پارک ساحلی جمیرا دبی

 

یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق گدشگری دبی جمیرا بیچ یا همان پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود جاذبه هایی از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های مسافران تور دبی قرار می‍‌گیرد. از آنجایی که این منطقه ساکنینی از اروپا تا مالزی و فیلیپین و ایران را در خود جای داده است، دارای فرهنگی چند ملیتی شده که این خود باعث مضاعف شدن جاذبه های گردشگری دبی این منطقه شده است. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی مجلل می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند.امکانات دیگری نظیر ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و… می باشد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر خود امکان سفر به دیگر مناطق دبی را از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند. هتل لوکس برج‌العرب که در یک جزیره مصنوعی خلیج فارس قرار گرفته واز زمان ساختش تاکنون شاهکاری در صنعت توریسم خاورمیانه محسوب می‌شود.این هتل که شامل اتاق های تک نفره تا سوئیت های رویال و رنج وسیعی از خدمات رفاهی می‌باشد، پذیرای مسافران تور دبی از تمام دنیا به خصوص اروپا می باشد.مسافران تور دبی آماده به جای گذاشتن بهترین خاطرات سفرتان به دبی می‌باشد

تور دبی اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

هتل دی میدان دبی

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی بهار 95

تور دبی اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی بهار 95

تور دبی اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتلچشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95

تور دبی فروردین 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95

تور دبی فروردین 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

بهترین هتل 4 ستاره دبی هتل آونیو است که در خیابان رقه واقع شده و در مجموع از 133 اتاق مجهز برای مسافران تور دبی نوروز 95 تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی نوروز 95وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. این هتل برای مسافران تور دبی نوروز 95 کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

هتل آونیو دبی1

هتل آونیو دبی2

هتل آونیو دبی3

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...

هتل آونیو دبی4

 

 

هتل امارات گرند دبی

امارات گراند3

یکی از هتل های خوب  4 ستاره دبی هتل  امارات گرند می باشد که در اتوبان شیخ زائد واقع شده است. این هتل در مجموع از 409 اتاق مجهز تشکیل شده که همگی دارای اینترنت وایرلس می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95 اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی مسافران تور دبی نوروز 95 در نظر گرفته شده است.

امارات گراند4

امارات گراند

امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی نوروز 95، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...

امارات گرند 5

 

 

هتل ارکید دبی

_ارکید_دبی.jpg

یکی از هتل های خوب دبی هتل 3 ستاره ارکید است که در منطقه دیره و در خیابان الرقه قرار دارد. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است.هتل ارکید دارای 84 اتاق بسیار شیک است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد.فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا فرودگاه 5 دقیقه است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.با تور دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

_ارکید_دبی1.jpg

2.JPG

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا,اینترنت و...

_ارکید_دبی3.jpg

_ارکید_دبی4.jpg



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیهال دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تاایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آتلانتیس دبی

_آتلانتیس.jpg

مجلل ترین هتل دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق بسیار زیبا و سوییت های شیک تشکیل شده است. این هتل دارای یک فضای مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های بزرگ و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف  Emirates در کیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد.در هتل آتلانتیس تور دبی انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم موجود است.

Atlantis3.jpg

Atlantis2.jpg

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی،گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

Atlantis4.jpg

Atlantis5.jpg

هتل امواج روتانا دبی 

AMWAJ روتانا 3

شیک ترین هتل 5 ستاره دبی هتل امواج روتانا است که در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق لوکس تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای مسافران تور دبی نوروز 95 سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را برای مسافران تور دبی نوروز 95 سرو ميکند.

AMWAJ روتانا

AMWAJ روتانا 1

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...

AMWAJ روتانا 2

 

 

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

بهترین هتل 4 ستاره دبی هتل آونیو است که در خیابان رقه واقع شده و در مجموع از 133 اتاق مجهز برای مسافران تور دبی نوروز 95 تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی نوروز 95وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. این هتل برای مسافران تور دبی نوروز 95 کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

هتل آونیو دبی1

هتل آونیو دبی2

هتل آونیو دبی3

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 465 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

 

 

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی زمستان 94

 

تور دبی دی 94

 

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل امارات گرند دبی

امارات گراند3

یکی از هتل های خوب  4 ستاره دبی هتل  امارات گرند می باشد که در اتوبان شیخ زائد واقع شده است. این هتل در مجموع از 409 اتاق مجهز تشکیل شده که همگی دارای اینترنت وایرلس می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95 اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی مسافران تور دبی نوروز 95 در نظر گرفته شده است.

امارات گراند4

امارات گراند

امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی نوروز 95، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...

امارات گرند 5

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4ستاره آواری دبی :

هتل 4ستاره آواری دبی در منطقه دیره و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان مهم و شلوغ الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 178 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. ایستگاه مترو الرقه تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده است. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی می باشد که هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد.

Avari1.jpg

Avari2.jpg

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، بار، صندلی های مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی,  صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، فکس و کپی، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز،سونا، جکوزی و...

Avari3.jpg

Avari4.jpg

Avari5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آواری دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیهال دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیهال دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین این هتل تور دبی تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ابجار گرند دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین این هتل تور دبی تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ابجار گرند دبی,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تور دبی ، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

 

 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی ,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

 

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

 

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی ,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگرانتور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانانتور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی , لوکس ترین هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4ستاره آواری دبی :

هتل 4ستاره آواری دبی در منطقه دیره و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان مهم و شلوغ الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 178 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. ایستگاه مترو الرقه تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده است. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی می باشد که هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد.

Avari1.jpg

Avari2.jpg

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، بار، صندلی های مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی,  صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، فکس و کپی، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز،سونا، جکوزی و...

Avari3.jpg

Avari4.jpg

Avari5.jpg

 


هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانان سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را سرو ميکند.

_روتانا1.jpg

_روتانا_2.jpg

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، خدمات خانه داری،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،  سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...

_روتانا_3.JPEG

_روتانا_4.jpg

_روتانا_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

 

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافرانتور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

 

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 465 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگرانتور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانانتور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی , لوکس ترین هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4ستاره آواری دبی :

هتل 4ستاره آواری دبی در منطقه دیره و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان مهم و شلوغ الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 178 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. ایستگاه مترو الرقه تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده است. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی می باشد که هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد.

Avari1.jpg

Avari2.jpg

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، بار، صندلی های مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی,  صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، فکس و کپی، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز،سونا، جکوزی و...

Avari3.jpg

Avari4.jpg

Avari5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آواری دبی , لوکس ترین هتل دبی , بهترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد