نوشته شده توسط : niknam

اقتصاد ارمنستان

 

اقتصاد ارمنستان رتبه 132 را در جهان دارد، با یک محصول ناخالص داخلی از  ( GDP) 10.561 میلیون دلار است.129امین در جهان برای قدرت خرید PPP))، 25.329 میلیون دلار در سال است.ارمنستان جز دومین کشورهای که پس از فروپاشی شوروی به دلیل جمعیت کوچک شد.ارمنستان بین دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته است، از طرف مرز در شمال – شرق توسط گرجستان و ةآذربایجان و از سمت جنوب – غرب ایران و ترکیه قرار دارد.

زمان استقلال، ارمنستان تا حد زیادی در صنعت مواد شیمیایی، محصولات الکترونیکی، ماشین آلات، مواد غذایی فرآوری شده، لاستیک مصنوعی و منسوجات بود . به شدت وابسته به منابع خارجی است. کشاورزی تنها 20 درصد از محصول مواد خالص و 10 درصد از اشتغال قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 بود. معادن ارمنی به تولید مس، روی، طلا و سرب اختصاص داده شده است.اکثریت از انرژی با سوخت وارداتی، از جمله گاز و سوخت هسته ای از روسیه ( برای نیروگاه هسته ای) تولید شده، منبع انرژی داخلی اصلی برق آبی است.مقدار کمی از زغال سنگ، نفت و گاز توسعه یافته نشده است.

ruble-dram1.jpg

سرمایه گذاری شوروی در و پشتیبانی صنعت ارمنستان عملا از بین رفت،بطوری که شرکت های بزرگ هنوز قادر به عملکر می باشد.علاه بر این در سال 1990 زلزله امد که بیش از 25000 نفر کشته و 500.000 بی خانمان شده اند.اگرچه آتش بس سال 1994 برگزار شد، جنگ با جمهوری آذربایجان بر سر قره باغ حل و فصل نشده است.نتیجه اقتصاد در امتداد هر دو آذربایجان و مرزهای ترکیه را ویران کردهاست،به دلیل وابستگی ارمنستان به منابع خارج از انرژی و بسیاری از مواد خام است. راه های زمینی از طریق آذربایجان و ترکیه بسته شده است.مسیرهای از طریق گرجستان و ایران کافی و قابل اعتماد هستند.در 1992-1993، تولید ناخالص داخلی حدود 60 درصد از سطح 1989 در  کاهش یافته بود.ارز ملی، درام، تورم برای چند سال اول پس از معرفی آن در سال 1993 است. ارمنستان رشد اقتصادی قوی از سال 1995 به ثبت رسیده و تورم است که در چند سال گذشته قابل اغماض است رنج می برد.بخش های جدید مانند پردازش سنگ قیمتی ساخت طلا و جواهر و فناوری های ارتباطی است. صندوق بین المللی پول (IMF)، بانک جهانی، بانک اروپایی بازسازی، و همچنین سایر نهادهای مالی بین المللی (IFIs) و کشورهای خارجی در حال گسترش کمک های مالی و وام قابل توجه است.

ruble-dram.jpg

پیشرفت مداوم را بر روی توانایی دولت برای تقویت مدیریت اقتصاد کلان آن، از جمله افزایش جمع آوری عواید، بهبود فضای سرمایه گذاری و تسریع خصوصی سازی بستگی دارد.دولت گام های بزرگی در جهت پیوستن به سازمان تجارت جهانی ساخته شده است.در سال 1994، دولت ارمنستان یک برنامه آزاد سازی اقتصادی صندوق بین المللی پول حمایت بلند پروازانه که در نرخ رشد مثبت در سال 1995-2005 راه اندازی کرده بود. سیستم های توزیع برق در سال 2002. عدم توازن تجاری شدید ارمنستان بخش خصوصی واگذار شد تا حدودی توسط کمک های بین المللی جبران شده است، وجوه ارسالی از ارامنه خارج از کشور کار و سرمایه گذاری مستقیم خارجی است.روابط اقتصادی با روسیه نزدیک باقی می ماند، به ویژه در بخش انرژی است.دولت برخی از بهبود در مالیات و آداب و رسوم دولت در سال های اخیر ساخته شده است، اما اقدامات ضد فساد به پیاده سازی بسیار دشوار بوده است.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: اقتصاد ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل دوسیت تانی دبی

 

 Dusit-Thani-Dubai5.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai6.jpg

 

هتل دوسیت تانی دبی در جاده شیخ زاید، واقع در قلب منطقه مدبی مال است. مرکز تجارت جهانی و مرکز کنوانسیون بین المللی در دسترس آسان هستند.ترکیب یک برج شیشه ای با تکنولوژی بالا با دکور سنتی تایلندی است.اتاق های این هتل 5 ستاره لوکس در سبک تایلندی معاصر تزئین شده است و دارای یک حمام مدرن که شامل نمک حمام است.اتاق در طبقه فوقانی ارائه دیدگاه های پانوراما دبی است. این هتل لوکس دارای وای فای رایگان و استخر بر روی پشت بام است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و دارای یک رستوران ایتالیایی است.

امکانات تفریحی این هتل شامل ورزشگاه و اجاره کارکنان سالن زیبایی. خدمات شاتل رایگان به مرکز بین المللی دبی مال، بازار دبی، جمیرا بیچ پارک ها و سایر زمینه های کلیدی ارائه شده استمرکز تجارت یک انتخاب عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند به خرید برای خرید لباس، غذا و نام تجاری لوکس است. هتل دوسیت تانی دبی از 22 سپتامبر 2009 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

 

Dusit-Thani-Dubai1.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai3.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai4.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai7.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai8.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai9.jpg

 

 

 

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai.jpg

این هتل لوکس 5 ستاره دوبرج جذاب و دیدنی شهر دبی است.این هتل 4 ستاره جز 14 برنده جایزه رستوران ها، کافه ها ، سالن و باشگاه اسپا.برای مسافران تفریحی، هتل جی دبلیو ایده آل بین دبی مال و مرکز خرید امارات قرار داده شده،در کنار کسب و کار خلیج ایستگاه مترو و یک مکان دیدنی و جذاب برخوردار است. با پارک وادی پارک آبی می توان توسط ماشین در 20 دقیقه رسیده استباشگاه گلف امارات 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 25 دقیقه فاصله است.این هتل لوکس از 7 نوامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai8.jpg

امکانات اتاق ها

 

اتاق های این هتل 1608 اتاق مهمان لوکس و بسیار زیبا طراحی شده است و از ویژگی های یک دکور معاصر است.در تمامی اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، مبله و...  در اختیار مسافران تور دب یقرار داده تا در این هتل احساس راحتی کنند و لحظات به یاد ماندنی را سپری کنند.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai4.jpg

 

 JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai5.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai1.jpg

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی

 

14 رستوران، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، استخر روباز، آبگرم، گشت و گذار محلی، پارکینگ برای مسئولین موجود است، یک اتوبوس شاتل رایگان به دبی مال ارائه می هد.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai6.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai7.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai9.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai3.jpg

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai2.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل الغریر ریحان دبی

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai.jpg

 

هتل الغریر ریحان توسط روتانا یه محل اقامتی بزرگ در دبی است.الغریر یک قسمت را برای خرید خانه و قسمت دیگر آن رستوران هایی  با انواع غذاهای فرنگی است.این هتل 5 ستاره محلی مناسب برای لذت بردن از مکانه های گردشگری شهر دبی از جمله طلا، ادویه سوق، روستای میراث دبی و نهر دبی واقه در قلب شهر دبی است.شما می توانید با استفاده مترو به دیگر نقاط شهر دبی بروید.با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه مترو اتحادیه بروید.این 4 ایستگاه مترو دور از فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجاری جهانی دبی و بهداشت و درمان شهر دبی است.این هتل از 6 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر یکی از بزرگترین مجتمع های دبی است که 428 اتاق و سوئیت لوکس به مسافران تور دبی ارائه می دهد. همچنین باشگاه روتانا متفرقه در طبقه 18 که مزایای اضافی به مهمانان باشگاه فراهم می کند.در ضیافت ها و کنفرانس مکان مناسبی را برای جلسات، رویدادها و جشن ارائه می دهد.بهترین آبگرم در دبی در طبقه 5 این هتل است.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai1.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai5.jpg

مرکز تفریحی کودکان، خدمات شاتل، زمین گلف و قایق بادبانی در محیط داخلی هتل الغریر لذت ببرید.سوپر مارکت های بین المللی به هتل دسترسی دارد.یک مسجد در نزدیکی این هتل است و به مراکز خرید دسترسی راحتی دارد.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai7.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai8.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai6.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai9.jpg

هتل ریزنچر دبی

هتل ریزنچر 4 ستاره واقع در دبی و تنها 5 دقیقه با مرکز خرید امارت و برج خلیفه فاصله دارد.اتاق های این هتل از رنگ روشن و چیدمان منحصر به فرد استفاده شده است در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، حمام، تلویزیون صفحه تخت و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و مسافران با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند و شما مسافران عزیز می توان عصر را به تراس هتل بروید و از نمای زیبا برج خلیفه لذت ببرید.این هتل دارای خدماتی نظیر باشگاه، سونا و جکوزی، استخر، سال بدنسازی و ... 

rezencher-dubai3.jpg

rezencher-dubai1.jpg

rezencher-dubai2.jpg

rezencher-dubai.jpg

 

 

هتل بلوبی بلک استون دبی

Black-Stone-Hotel-dubai.jpg

این هتل 3 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد. از هتل  5 دقیقه تا ایستگاه مترو الرقه پیاده روی دارد. هتل بلوبی در مرکز تجاری دبی واقع شده است.از هتل تا فرودگاه بین المللی 4 کیلومتر و 5 کیلومتر فاصله دارد.این هتل از 15 اکتبر 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات اتاق ها

Black-Stone-Hotel-dubai4.jpg

هتل بلوبی بلک 182 اتاق( استاندارد، سوپریور،سوئیت جونیور، سوئیت اگزکیوتیو) که در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و مینی بار در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.چیدمان اتاق ها مدرن و شیک است و مسافران تور دبی در این اتاق ها احساس راحتی و آرامش می کنند.

Black-Stone-Hotel-dubai3.jpg

امکانات هتل بلوبی بلک استون دبی

مرکز تناسب، ذخیره سازی به چمدان، رستوران اصلی، استخر روباز، سالن اسپا و تندرستی و...

Black-Stone-Hotel-dubai1.jpg

Black-Stone-Hotel-dubai2.jpg

Black-Stone-Hotel-dubai5.jpg

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                



:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل کریستال سان ست آنتالیا

 

 

این هتل لوکس در منطقه سیده قرار گرفته و در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع ساخته شده است.هتل کریستال دارای ساحل اختصاصی است و از ویژگی های آن تنها با 4 دقیقه پیاده روی به ساحل میرسید.شما می توانید آب های شفاف دریای مدیترانه رو مشاهده کنید.از هتل کریستال تا مرکز شهر آنتالیا 65 کیلومتر، تا فرودگاه آنتالیا 62 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL است.این هتل 5 ستاره از 25 سپتامبر 2012 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

این هتل 584 اتاق (استاندارد، خانوادگی، جونیور سوئیت، کینگ سوئیت و اتاق ویژه معلولین) دارد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی خدمات اتاق نیز در منو ارائه شده است.از ویژگی های بارز کف پوش لمینیت، اتاق زیبا از کریستال های لوکس تزئین شده است.

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا

در رستوران منوی غذا برای ناهار خوری خوب وجود دارد. شما می توانید سلیقه منحصر به فرد از غذاهای ترکی و بین المللی، و انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی از رستوران های شیک و میله کریستال لذت ببرید.

استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا، اجرای زنده کنسرت های شبانه توسط تیم سرگرمی، مرکز آبگرم، اتاقث ماساژ، حمام ترکی، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس و...

 

 

 

هتل کریستال پالاس آنتالیا

 

 

این هتل لوکس در منطقه سیده آنتالیا قرار گرفته و در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع بنا شده است.این هتل 5 ستاره 55 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 60 کیلومتر از مرکز آنتالیا فاصله دارد.هتل کریستال پالاس در زنجیره هتل های کریستال قرار دارد و از ویژگی های این هتل 150 متر ساحل اختصاصی که تنها با 4 دقیقه پیاده روی به ساحل میرسید.سرویس دهی این هتا بصورت UALL می باشد.این هتل لوکس از 17 مارس 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

هتل کریستال از 509 اتاق(سوئیت ماه عسل، استاندارد، سوپریور و جونیور سوئیت) تشکیل شده است. اتاق های زیبا با دکوراسیون شیک و مدرن مجهز به تلویزیون ال سی دی، سرتختی شیک، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، بالکن خصوصی رو به مناظر طبیعت و .... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند که در این اتاق ها احساس آرامش کنند.

امکانات هتل کریستال پالاس آنتالیا

هتل کریستال دارای 6 رستوران است که در رستوران اصلی انواع غذاهای بین المللی سرو می شود.این هتل دارای 6 کافه است که در آن می توانید انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو کنید.

استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی، پارک کودکان، پارک آبی، کاخ کریستال، آبگرم با درمان های بدن و بالی به سبک اتاق ماساژ، غواصی، موج سواری، حمام افتاب، زمین تنیس و مینی گلف کریستال است. 

 شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

هتل دلفین دلوکس ریزورت آنتالیا

 

 

هتل 5 ستاره ریزورت ساحلی اتاق های آزاد در میان درختان نخل و باغ رنگارنگ قرار دارد.این هتل لوکس در سال 2001  در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع بنا گردیده و از 19 جولای 2010آماده پذیرای از گردشگران تور آنتالیا است. سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد.

از هتل تا مرکز آلانیا 32KM، تا مرکز آنتالیا 100KM و 90KM تا فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

امکانات اتاق ها

این هتل 418 اتاق( استاندارد، خانوادگی و ویژه معلولین) دارد و تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تهویه مطبوع، روم سرویس، بالکن اختصاصی رو به فضای سبز مجهز شده است.

امکانات هتل دلفین دلوکس ریزورت آنتالیا

استخر روباز،سرگرمی های تفریحی،  زمین تنیس، بسکتبال، بدنسازی، والیبال ساحلی، مینی‌فوتبال، بولینگ ،اتاق بازی ،ماساژ، حمام ترکی، سالن زیبایی و...

هتل دلفین ریزورت 7 رستوران دارد که در رستوران اصلی آن صبحانه،نهار و شام سرو می شود و دارای 6 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای غذاهای چینی، ایتالیایی، ژاپنی، ترکی، دریایی و فرانسوی سرو می کنند.

این مجموعه 11 کافه دارد که در آن انواع نوشیدنی ها سرو می شود.

 

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.یک استخر و جکوزی در فضای باز و آبگرم در سکت ساحل مدیترانه به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. از هتل تا ساحل اختصاصی 7 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل لوکس دارای یک مرکز سونا و تناسب اندام که میهمانان می توان یک وعده غذایی در رستوران و یک نوشیدنی به همراه آواز لذت ببرند.سرویس دهی این هتل UALL می باشد. فاصله هتل دایموند پریمیوم تا فرودگاه آنتالیا 58 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا 51 کیلومتر می‌باشد.این هتل لوکی از 9 جولای 2015 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

 

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس 194 اتاق( استاندارد، خانوادگی، ویژه معلولین) دارد که هر اتاق با یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات و... است و برخی از اتاق ها یک منطقه صندلی برای راحتی مسافران تور آنتالیا قرار داده است.از اتاق های ویژه به کوه و باغ ها دیدگاه وجود دارد.در تمامی اتاق ها لوازم آرایش رایگان است.

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

این هتل 4 رستوران دارد که در رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و رستوران آلاکارته عثمانی،رستوران آلاکارته ایتالیایی و اسنک بار

 

 

2 کافه در این هتل وجود دارد کافه بلابی و کافه استخر که در آن انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می شود.

خدمات 24 ساعته، سالن مشترک، خدمات نگهداری از کودکان، آرایشگاه، دوچرخه و کرایه ماشین، منطقه برای غواصی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و سرباز، پارک آبی، ماساژ، بیلیارد، زمین تنیس، دیسکو و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

 

هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

 

 این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد. سرویس‌دهی این هتل لوکس به صورت UALL می‌باشد.از هتل جاکاراندا تا مرکز آنتالیا 61 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 54 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از سال 2014 خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات اتاق ها

 

 

این هتل در مجموع 225 اتاق ( استاندارد، دلوکس، خانوادگی، سوپریور و سوئیت) است که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و ... است و تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا وجود دارد. شما گردشگران تور آنتالیا در اتاق های این هتل احساس راحتی و آرامش می کنید.

امکانات هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

این هتل زیبا دارای رستوران اصلی(صبحانه، ناهار و شام)، رستوران آلاکارته (ترکی، دریایی، ایتالیایی، TEPPANYAKI) و اسنک بار ساحلی برای مسافران سرو می کنند.

 این هتل دارای 6 کافه (لابی، DUBLIN، CHILLOUT، استخر، ساحلی، دیسکو) انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می کنند.

امکانات تفریحی

استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، بیلارد، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی و ...این هتل در تفریحات شبانه خود  به همرا آواز و موسیقی زنده است.

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ارمنستان هتل ۴ ستاره آکواتک ایروان است که در مرکز شهر ایروان در کشورارمنستان قرار گرفته است. شهرایروان ارمنستان در دامنهٔ کوه آرارات و بر کرانهٔ رود هرازدان بنا شده‌است که دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد.این هتل برای مسافران تور ارمنستان ورزش های آبی موتوری، غواصی ، موج سواری فراهم کرده است تا مسافران خود نهایت لذت را ببرند. از امکانات خوب این هتل اتاقی برای کودکان مسافران تور ارمنستان, مرکز خرید, باغی سر سبز و زیبا می باشد. مسافران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه می کنند.

امکانات هتل آکواتک ایروان ارمنستان:

خانه داری ،لباس شویی،خشک شویی،فکس وکپی، پذیرش وترخیص اختصاصی مسافران تور ارمنستان ، امکانات برای معلولین، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، مرکز خرید، باربیکیو، باغ ،کافی شاپ فضای باز, ماساژ،سونا ،وان آب داغ، حمام ترکی،حمام یونانی، و همچنین دارای استخر سرپوشیده وهم استخر روباز,سلامت وآبگرم و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است که در نزدیکی مرکز شهر ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق لوکس با طراحی مدرن و امکانات عالی نظیر بار, ال سی دی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. 

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین, استخر روباز, امکانات ورزشی, سایت کامپیوتر, ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن, رستوران برای مسافران تور ارمنستان , کافی شاپ, بار, اینترنت, ترانسفر فرودگاهی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال تولیپ ارمنستان

هتل رویال تولیپ ارمنستان یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل رویال تولیپ ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و زیبا و با امکاناتی شامل تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا ، میز کار، مینی بار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام سنگ مرمر با سشوار و حوله و لوازم بهداشتی می باشند. این هتل برای مسافران تور ارمنستان سونا، سولاریوم، سالن بدنسازی, ماساژ درمانی, استخر سرباز, آبگرم و .... فراهم کرده است. رستوران خوب ایتالیایی  این هتل با نمایش پانوراما از چارلز آزناوور میدان برای سرگرمی مسافران تور ارمنستانمی باشد. هتل رویال تولیپ ارمنستان در نزدیکی گالری ملی هنر و سالن اپرا و 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس قرار گرفته است. 

امکانات هتل رویال تولیپ ارمنستان:

آبگرم شیک ماساژ, درمان های زیبایی سونا, سولاریوم، یک استخر سرباز، یک سالن بدن سازی, 4 اتاق جلسه, پارگینک اختصاصی و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد. فاصله هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آسیا_مشهد.jpg

 

_آسیا_مشهد_1.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی سالن کنفرانس، کافی شاپ، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی و...

_آسیا_مشهد_2.jpg

_آسیا_مشهد3.jpg


 

هتل ایران مشهد:

هتل ایران مشهد هتل 4 ستاره تاپ میباشد دارای مکانی بسیار دنج و آرام میباشد .این هتل در سال 1388 بازسازی شده است. هتل در مجموع 132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه دارد. اینهتل در فاصله تنها 5 دقیقه ای به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد20 دقیقه با هتل فاصله دارد. اینترنت رایگان یکی از امکانات این هتل می باشد.

_ایران_مشهد.JPG

_ایران_مشهد6.jpg

امکانات هتل ایران مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، کافی نت،نمازخانه، اعلام حریق و...

_ایران_مشهد_4.jpg

 

هتل خورشید تابان مشهد :

هتل 4 ستاره خورشید تابان مشهد یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد است که در سال 1393 در خیابان پاسداران مشهد احداث شد.فاصله این هتل تا حرم کمتر از 10 دقیقه می باشد.هتل در مجموع از 75 اتاق تشکیل شده است. این هتل در فاصله 2 کیلومتری از حرم مطهر رضوی واقع شده است. فاصله فرودگاه تا این هتل 15 دقیقه تا ایستگاه راه آهن 20 دقیقه و تا ترمینال 10 دقیقه می باشد.

_خورشید_تابان_مشهد.jpg

images_1.jpg

امکانات هتل خورشید تابان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، ت استخر، سونا، جکوزی، اعلام حریق، فضای سبز، رو سرویس، لاندری، آسانسور،اکسی سرویس، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد و...

images.jpg

 

هتل 4 ستاره سلام مشهد :

هتل 4 ستاره سلام مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع احداث شده است.ااین هتل در مجموع 28 اتاق دارد و در فاصله 2 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع شده است. ترمینال 12 دقیقه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه از این هتل فاصله دارد. 

_سلام_2.jpg

امکانات هتل سلام مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری،لابی، کافی شاپ، لاندری، آسانسور، پارکینگ اختصاصی و...

_سلام_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فانوس دریا مشهد:

هتل 4 ستاره فانوس دریا مشهد درخیابان امام رضا (ع) و در جوار حرم مطهر رضوی و مراکز خرید احداث شده است. این هتل 10 طبقه در مجموع 105 اتاق دارد. رستوران این هتل ظرفیت 250 نفر را دارد و انواع غذاها را برای میهمانان تور مشهد سرو می کند. فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه می باشد.برای رزرو تور مشهد با آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

_فانوس_دریا1.jpg

امکانات هتل فانوس دریا مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، پارکینگ، سونا، صرافی، لباسشویی، جکوزی، تاکسی سرویس، آسانسور، ایر کاندشن،خشکشویی، سالن بدنسازی، ماهواره، مرکز خرید، صندوق امانات، اینترنت و... 

_فانوس_دریا2.jpg

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

                                



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

 

 

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...

 

 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.برای رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس بگیرید.

_قصرطلایی1.jpg

_قصرطلایی2.jpg

امکانات هتل قصر طلایی مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

_قصرطلایی3.jpg

_قصرطلایی4.jpg

 

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد یکی ازهتل های 5 ستاره مشهد با فاصله ی نزدیک به حرم مطهر حضرت رضا (ع ) مشهد در زیباترین خیابان شهر و نزدیک به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. این هتل دارای تمامی امکانات  تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، شهربازي كودكان، اينترنت وايرلس، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته، و همچنین امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد از قبیل: رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... برای میهمانان  محترم تور مشهد می باشد.هزينه اقامت كودكان زير 2 سال رايگان و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بهاست و هم چنین اقامت بالاي 5 شب  شامل يك شب اقامت رايگان در هتل بین المللی قصر مشهد مي باشد. 

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

                                



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین هتل ابجار گرند تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در خیابان شیخ زاید در 41 طبقه بنا گردیده است. این هتل از 1000 آپارتمان مجهز، راحت و مدرن تشکیل شده است. این هتل برای سرگرمی کودکان استخر و زمین بازی مخصوص ایجاد نموده است، یک کافی شاپ مدرن در طبقات بالای این هتل واقع شده است که تمام شیشه و رو به پالم جمیرا است و چشم انداز بینظیری به شما میهمانان تور دبی ارائه می دهد، همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 5 دقیقه و تا مراکز خرید معروف 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می باشد و در مجاورت ایستگاه مترو اینترنت سیتی قرار گرفته است از این رو گردشگران تور دبی می توانند با کمترین هزینه به نقاط مختلف دبی رفت و آمدنمایند.

امکانات هتل گلوریا دبی :

صبحانه، رستوران، کافی شاپ، استخر، استخر مخصوص کودکان، سونا، جکوزی، روم سرویس 24 ساعته، اطفای حریق، زمین بازی کودکان، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، ماساژ، اتاق جلسه، بار، فکس و کپی، صرافی، لاندری، فروشگاه، تهویه، صندوق امانات، گاوصندوق، باشگاه بدنسازی و...

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

 

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به ایستگاه متروی امارات تاورز می باشد که تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از  384 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... می باشد. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای متنوع را به مهمانان تور دبی ارائه می دهد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. این هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی :

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2007 در 6 طبقه بنا شده است . از امتیازات این هتل می توان به اتوبوس رایگان برای میهمانان تور دبی به مقصد دبی مال اشاره کرد که در آن جا صدها مغازه و فروشگاه وجود دارد. این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است که دارای 156 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و ... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند که زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی :

رستوران، روم سرویس شبانه روزی ،سالن بدنسازی ، بیزنس سنتر ، مرکز کنفرانس ، یک اتاق جلسه ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری ، روزنامه رایگان در لابی ، آسانسور ، باغ و....

 

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در خیابان رقه در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی دارا می باشد و به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دبی نزدیک است همچنین از دیگر امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو اشاره نمود تا به راحتی می توانند و با کمترین هزینه بتوانند به نقاط مختلف دبی دسترسی پیدا کنند. این هتل از 133 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای دکوراسیونی مجلل و شیک می باشند و  اقامتی توام با آرامش را به میهمانان تور دبی هدیه می دهد. تمامی اتاق های  هتل مجهز به حمام ، سشوار، سیستم تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، چای و قهوه ساز، اینترنت  ... می باشند.

امکانات هتل آونیو دبی :

رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، روزنامه، لباسشویی، اتو کشی، ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،  تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، بازی دارت، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار و ... 

هتل آونیو دبی

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/77 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی One Sheikh Zayed RoadDubai 125511United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

 هتل القصر مدینات دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا قرار گرفته است این هتل دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد. همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا واقع شده است. این هتل از طریق یک کانال آبی به پارک آبی وایلد وادی راه ارتباطی وجود دارد و گردشگران تور دبی می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده نمایند. هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل القصر مدینات از 292 اتاق تشکیل شده است که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس یک رستوران دریایی قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای متنوع و لذیذ دریایی را در این رستوران میل نمایند علاوه بر این رستوران، این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

آدرس هتل القصر مدینات دبی : Jumeirah Beach Road, Madinat Jumeirah Resort, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل القصر مدینات دبی :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

 

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل روبروی مرکز خرید برجمان قرار دارد و گردشگران تور دبی دسترسی راحتی به این پاساژ دارند. این هتل از 390 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام، سیستم تهویه و ... می باشند.  رستوران "لی مترو" در این هتل شبانه روزی است و انواع غذاهای بین المللی در آن برای میهمانان تور دبی سرو می شود. در طبقه نوزدهم این هتل نیز رستورانی وجود دارد که چشم انداز زیبا از شهر دبی را دارا می باشد و در آن غذاهای آسیایی سرو می شود. هتل تا مرکز تجارت جهانی 10 دقیقه رانندگی فاصله دارد و به موزه دبی و بازار بر دبی نیز نزدیک می باشد. این هتل برای ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی دبی با هزینه اضافی سرویس شاتل در نظر می گیرد.

آدرس هتل پارک رجیس کریس کین دبی : Sheikh Khalifah Bin Zayed St. Opp Burjuman Centre, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل پارک رجیس کریس کین دبی :

 استخر سر باز، سونا، باشگاه، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_1.jpg

هتل اسپادانا کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا گردیده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و دارای 79 اتاق است که در مجموع 221 تخت خواب را دارا می باشد. یکی از مزایای هتل که می توان به آن اشاره نمود مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد است از این رو میهمانان تور کیش می توانند در هتل هم به تفریح بپردازند. فاصله هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

آدرس هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

_اسپادانا_کیش_2.jpg

_اسپادانا_کیش_3.jpg

_اسپادانا_کیش_4.jpg

_اسپادانا_کیش_5.jpg

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل سان رایز از 4 طبقه تشکیل شده است و در هر طبقه 8 الی 10 سوئیت 1 تا 3 خوابه وجود دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز کیش مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت سبب گردیده تا هتل مورد توجه گردشگران تور کیش واقع شود. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس 2 قرار دارد. در کل فاصله این هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد.

آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 امکانات هتل سان رایز کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و...

 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1374 در جزیره زیبای کیش بنا شده است. فاصله هتل پارسیان کیش با فرودگاه جزیره حدود 10 دقیقه می باشد و دارای استبال فرودگاهی است. هتل پارسیان از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است از این رو توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون واقع گردیده است. همچنین نزدیک به دریا می باشد و به اماکن و اسکله تفریحی دسترسی آسان دارد.  هتل پارسیان دارای 100 آپارتمان و سوییت می باشد و ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است.  در رستوران های هتل پارسیان کیش انواع غذاهای متنوع برای میهمانان تور کیش سرو می شود که می توان به غذاهای دریایی، فست فود و کبابی اشاره نمود. در طبقه بالای لابی هتل، رستوران غذای دریایی و ایرانی نیز وجود دارد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است و انواع پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و...  را با کیفیت خوب به مسافران تور کیش ارائه می دهد. این هتل مجهز به دوربین های مدار بسته می باشد همچنین دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم است که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز گردیده و مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

آدرس هتل پارسیان کیش : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

 امکانات هتل پارسیان کیش :

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها،  آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

 

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. از این رو برای گردشگران تور کیش که قصد خرید دارند مناسب است. همچنین هتل نزدیک به دریاست. این هتل دارای صبحانه و نهار و شام می باشد و یکی از امتیازات آن تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک است. هتل پانیذ دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. طراحی این هتل به سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود. فاصله هتل پانیذ تا فرودگاه جزیره 3 کیلومتر می باشد. 

آدرس هتل پانیذ کیش :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

امکانات هتل پانیذ کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و سال 1369 در بلوار ایران کیش بنا شده است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره کیش می باشد. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی شد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور کیش سرو می کند.

آدرس هتل گلدیس کیش : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , ارزان ترین هتل کیش , مناسب ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد.برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

-مارینا-پارک_4.jpg

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید

 

_شایان.jpg

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

_شایان_4.jpg

_شایان_3.jpg

_شایان_5.jpg

 

 

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

 

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل لارا هاردیانوس آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل لارا هاردیانوس آنتالیا :

با فرودگاه آنتالیا 9 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس تنها در فاصله 650 متری ساحل لارا واقع شده است .

امکانات هتل :

استخر در فضای باز ، استخر مخصوص کودکان ، رستوران ، از دیگر امکانات هتل می توان به زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، حمام ترکی ، سونا و اتاق ماساژ نام برد . اینترنت در تمامی نقاط هتل در دسترس است . 

 -لارا-هادریانوس.jpg

-لارا-هادریانوس1.jpg 

 امکانات اتاق ها :

هتل لارا هادریانوس دارای 132 اتاق ، اتاقهای هتل لارا هادریانوس همگی دارای بالکن ، تلویزیون ، گاو صندوق است .

امکانات هتل برای مسافرین کوچک :

 استخر مخصوص کودکان ، زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری دارد.

 

 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی : 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل قرار دارد . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است . 

-هیمروس-بیچ2-انتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ-آنتالیا3.jpg

امکانات هتل : 

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعته تور آنتالیا و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ، اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .

 

-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

 

1هتل-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ1-آنتالیا.jpg

 

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ، تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های هتل دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها قابل استفاده می باشد .

 

-هیمروس-بیچ2-آنتالیا.jpg

 

 

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه ی کالی واقع شده است. این هتل دارای مساحت 760 متر مربع است و توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است. میهمانان تور آنتالیا میتوانند از فضای آرامش بخش باغ مرکبات و میوه های گرمسیری و گل های رنگارنگ آن لذت ببرند. هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس ، پارکینگ و اینترنت رایگان است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون با ماهواره ، پارکت ،مبلمان ،حمام با جکوزی و مینی تریا می باشند. هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. همچنین از امتیازات دیگر هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک می باشد.

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است که فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. این هتل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین تشکیل شده است. این هتل اقامتی خوب و سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورد.

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیدهسالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانساستخر روباز, یوگا, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافیپارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, بوفه صبحانه و ...

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل کاپلان پارادایس آنتاليا

هتل کاپلان پارادایس آنتاليا 4 ستاره در شهر ساحلی تکیروا در کنار کوهستان تاهتالی آنتالیا قرار دارد.این هتل بافرودگاه 52 کیلومتر و 5 کیلومتر از سه جزیره منطقه دیوینگ قرار گرفته است.این هتل دارای پذیرش 24 ساعته . امکانات ویژه معلولین و پارکینگ می باشد. اتاقها دارای چیدمان شیم و منحصر به فرد می باشد تمامی اتاق هادارای امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا و تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و یک بالکن اختصاصی می باشند.

امکانات هتل کاپلان پارادایس آنتاليا:

استخر سر پوشیده و دو استخر سرباز،سرسره آبی،کلاب کودکان،صبحانه رایگان، کافی شاپ، اسنک بار، بار ساحلی،استخر کودکان، تنیس، باشگاه ورزشی، چتر های آفتاب گیر ساحلی، اسپا، ایروبیک، کرایه دوچرخه، سونا، سرسره های آبی، زمین بازی، سالن بیلیارد،سالن کنفرانس، رختشورخانه، باغ، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سرویس دهی اتاق ها و.. از خدمات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 5 ستاره کریستال آلوادونا آنتالیا در سال ۲۰۰۵ میلادی در منطقه  بلک بنا شده و در سال ۲۰۱۰ میلادی باز سازی گردید. این هتل در مجموع 447 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا50  کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر است. هتل کریستال آلوادونا پلاژ اختصاصی و امکانات تفریحی و ورزشی  کامل دارد.

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_2.JPG

امکانات هتل کریستال آلوادونا آنتالیا:

5 رستوران، پذیرش شبانه روزی، مرکز  SPA، اتاق بازیهای کامپیوتری، کافی نت، تلفن، خشکشویی، پرستار کودک، پزشک، لباسشویی، اتوکشی، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، 5 بار، 2 استخرروباز و سرپوشیده، ایروبیک و ژیمناستیک، مینی فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، مینی گلف، تنیس روی میز، بیلیارد، بولینگ، دارت، واتر پلو، قایقرانی و موج سواری، جت اسکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_3.jpg

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا.jpg

 

هتل 5 ستاره لارا فامیلی کلاب در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. هتل در مجموع 540 اتاق و سوییت دارد. این هتل دارای 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای می باشد. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 9 کیلومتر است.

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، بسکتبال، میز بیلیارد، پینگ پنگ، بولینگ، سالن بدنسازی، سیبل دارت، سونا، جکوزی، چندین استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، سولاریوم، گیم نت، خدمات پزشکی، مرکز خرید مدرن، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن زیبایی، سرویس نگهداری از کودکان، صندوق امانات، تهویه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_2.jpg

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_4.jpg

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا.jpg

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰۰ متر مربع و در منطقه Beldibiدر ساحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در مجموع ۱۱۰۷ اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا ۳۵ کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  ۴۵ کلیومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا.jpg

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور، تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_4.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_5.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_2.jpg

 

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل 4000 متر مربع می باشد.

_رویال_پالم_آنتالیا_3.JPG

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 5 ستاره کریستال آلوادونا آنتالیا در سال ۲۰۰۵ میلادی در منطقه  بلک بنا شده و در سال ۲۰۱۰ میلادی باز سازی گردید. این هتل در مجموع 447 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا50  کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر است. هتل کریستال آلوادونا پلاژ اختصاصی و امکانات تفریحی و ورزشی  کامل دارد.

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_2.JPG

امکانات هتل کریستال آلوادونا آنتالیا:

5 رستوران، پذیرش شبانه روزی، مرکز  SPA، اتاق بازیهای کامپیوتری، کافی نت، تلفن، خشکشویی، پرستار کودک، پزشک، لباسشویی، اتوکشی، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، 5 بار، 2 استخرروباز و سرپوشیده، ایروبیک و ژیمناستیک، مینی فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، مینی گلف، تنیس روی میز، بیلیارد، بولینگ، دارت، واتر پلو، قایقرانی و موج سواری، جت اسکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_3.jpg

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا.jpg

 

هتل 5 ستاره لارا فامیلی کلاب در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. هتل در مجموع 540 اتاق و سوییت دارد. این هتل دارای 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای می باشد. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 9 کیلومتر است.

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، بسکتبال، میز بیلیارد، پینگ پنگ، بولینگ، سالن بدنسازی، سیبل دارت، سونا، جکوزی، چندین استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، سولاریوم، گیم نت، خدمات پزشکی، مرکز خرید مدرن، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن زیبایی، سرویس نگهداری از کودکان، صندوق امانات، تهویه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_2.jpg

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_4.jpg

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا.jpg

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰۰ متر مربع و در منطقه Beldibiدر ساحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در مجموع ۱۱۰۷ اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا ۳۵ کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  ۴۵ کلیومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا.jpg

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور، تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_4.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_5.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_2.jpg

 

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل 4000 متر مربع می باشد.

_رویال_پالم_آنتالیا_3.JPG

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مجتمع تجاری خیام مشهد 

_تجاری_خیام1.jpg

یکی از اماکنی که در برنامه روزانه زائرین حرم امام رضا (ع) وجود دارد ، بازار است و به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات

اجتماعی همواره دارای اهمیت زیادی بوده است. مشهد علاوه بر مراکز متنوع قدیمی دارای بازارهای محلی است که به زائران خدمت رسانی

میکنند. مرکز تجاری خیام مشهد در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این

مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس

باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله

امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، رستوران ، کافی شاپ ، بیمه و حمل و نقل

بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد.

_تجاری_خیام.jpg

مسافران تور مشهد می توانند برای خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند.

بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

 

برج نور مشهد :

_نور_3.jpg

برج نور مشهد  یکی از بزرگترین مجتمع های تجاریمشهد می باشد.این مجتمع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسیمشهدواقع شده است .اگر باتور مشهدبه مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما ,مرکز خرید برج نورمشهداست.

 

بازار شرق زیست مشهد :

_شرق_زیست_مشهد1.jpg

بازار شرق زیست مشهددر توریستی ترین و پر رفت و آمد ترین منطقه مشهد واقع شده و در ضلع شمالی حرم مطهر با فاصله ای کمتر از 100 متر از حرم مطهر یکی از بزرگترین مراکز خرید مجاور حرم علی ابن موسی الرضا در شهر مقدسمشهدمی باشد
این مجموعه شامل 180 باب مغازه بوده که در سه طبقه همکف، مثبت یک و منفی یک مجتمع بزرگ شرق زیست واقع شده اند. مشاغلی که در بازار بزرگ شرق زیست مشغول به فعالیت می باشند شامل: انواع پوشاک زنانه و مردانه، سجاده و تسبیح، سوغات مشهد 
شامل زرشک و زعفران و خشکبار، لوکس و لوازم خانگی، کفش و دمپایی، محصولات فرهنگی و ... می باشند.اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید خرید از این مرکز خرید را ازدست ندهید.

 

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد در سال 1383 افتتاح شده و یکی از مراکز تجاری مورد توجه در بین شهروندان و توریستان داخلی و خارجی این شهر مشهد می باشد. پروما مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای است . مجموعه ساختمانی پروما در 4 طبقه و با مساحت25000 متر مربع ساخته شد که طبقه ی همکف آن به هایپر مارکت پروما تعلق دارد و در آن می توانید انواع محصولات مورد نیاز مانند موادغذایی، میوه، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و همه نیازهای خود را بطور جامع تهیه کنید. پارکینگ این مرکز خرید دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پله برقی، رستوران و کافی شاپ می بلشد که مسافران تور مشهد می توانند از این مرکز خرید بهره ببرند.

proma-mashhad.jpg

امکانات مرکز خرید پروما مشهد:



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,بهترین مراکز خرید مشهد, مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

روستای ساناهین ارمنستان

یکی از بهترین مکان های دیدنی ارمنستان روستای ساناهین ارمنستان است که در شمال استان لوری که  بخشی از شهر آلاوردی می باشد قرارگرفته است که از طریق تله کابین با این شهر پیوند دارد. ساناهین در زبان ارمنی به معنای «کهنتر از آن یکی» می باشد و منظور از آن، قدیمی‌تر بودن صومعه ساناهین از صومعه هاغپات است. در این شهر صومعه معروفی قرار دارد که به همراه صومعه هاغپات که در نزدیکی آن است در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند و عمده شهرت این شهر به دلیل وجود این صومعه می باشد. این صومعه در قرن ۱۰ میلادی ساخته شد و به عنوان محلی برای آموزش تذهیب و خوش‌نویسی بوده است که بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار دارد. روستای ساناهین و هاغپات بر روی دو دشت و در دو طرف دره ای ژرف قرار گرفته اند و مسافران تور ارمنستان می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

شهر جرموک ارمنستان

شهر توریستی جرموک ارمنستان یک شهر کوهستانی با چشمه های آب گرم است که در جنوب استان ویتس دزر  و 53 کیلومتری شرق استان یغگنادزور است. جمعیت شهر جرموک در سال 2011 چیزی حدود 4628 نفر بوده است.اسم جرموک در زبان ارمنی به معنای جای گرم است.دارای طبیعت بسیار زیبا ، آب و هوای تمیز و چشمه آب گازدار جرموک است که هر ساله در فصل تابستان توریستان تور ارمنستان بسیاری را جذب می نماید. آب آشامیدنی جرموک خواص درمانی زیادی دارد و از زمان قرون وسطی تا کنون آب درمانی در آن وجود داشته است. یکی دیگر از ویژگی های این شهر وجود چشمه های آب آشامیدنی در نقاط مختلف شهر است که دمای آنها بین ۳۰ تا ۷۰ درجه است. اینشهر در ارتفاع 2080 از سطح دریا در کوه های  ویتس دزر در میان جنگل های انبوه  در یک فلات که توسط رودخانه آرپا به دو بخش تقسیم شده است. مسافران تور ارمنستان از این مکان گردشی می توانند بازدید کنند.

 

گاسگاد ارمنستان

cascade_armenia.jpg

گاسگاد ارمنستان معروف به هزار پله یکی از مهم ترن بخش های طرح جتمعی است که در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و در سال 1970 تکمیل شده است. گاسگاد کم ارتفاع ترین نقطه ی شهر را به بلندترین نقطه ی آن متصل می کند و شامل ۷۵۰ پله است که به آن ۱۰۰۰ پله می گویند. درشمالی ترین نقطه گاسگاد یک بنا به مناسبت 50 سالگرد پیروزی روس ها علیه آلمان های نازی ساخته شده است که در مرکز آن یک برجک قرار دارد و بر روی آن نشان جاودانگی حک شده است. در طبقه های گاسگاد تندیس های بسیاری از هنرمندان معاصر یافت می شود.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این فضا بازدید کنند.

cascade_armenia1.jpg

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از نرخ ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود. این هتل در بیابان های دبی ایجاد شده و با فضای آرامش بخش خود چشم انداز زیبایی از بیابان های دبی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد. طراحی هتل باب الشمش به سبک قلعه های سنتی عربی می باشد و حیاط آن به سبک روستاهای عربی طراحی شده است. این هتل 4 رستوران دارد که با انواع غذاهای سنتی و بین المللی خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد. هتل باب الشمس از 113 اتاق تشکیل شده است که به صورتی خاص و زیبا طراحی شده اند. مسافران تور دبی می توانند با اتومبیل جیپ، شتر یا اسب به گردش در بیابان های اطراف این هتل بپردازنند و از سکوت و آرامش بیابان لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز دبی 45 دقیقه می باشد.

امکانات هتل باب الشمس دبی :

باغ، تراس، استخر سرباز، پینگ پونگ، دوچرخه سواری، اسب سواری، مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، اجاره دوچرخه، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات بعدازظهر، رستوران، بار، فروشگاه، سالن زیبایی، فکس، کپی، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، عابر بانک، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاهی، وای فای و ...

هتل باب الشمس دبی 

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی ( RIXOS THE PALM DUBAI ) از جمله هتل زنجیره ای مجلل و مدرن در مساحت به وسعت  ۱۰ هکتار واقع در پالم جمیرا در فاصله 40 دقیقه ای با فرودگاه با ماشین و 30 دقیقه ای با از مرکز تجاری دبی واقع می باشد. این هتل برای مسافران محترم تور دبی در طول اقامتشان خدماتی رایگان دارا می باشد. هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم با دویست و سی و یک باب اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و دل نشین با چشم اندازی فوق العاده با بالکنی اختصاصیب و چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس همچنین تخت هایی که برای افتاب گرفتن، حمامی پوشیده از سنگ مرمر زیبا  و وان حمامی عمیق اماده پذیرایی از مسافرانی که تور دبی را بر گزیده اند می باشد.

 

 

 

 

امکانات هتل ریکسوس پالم دبی :

این هتل برای مسافران تور دبی خدماتی از قبیل امکانات ورزشی: یوگا، ژیمناستیک آبی، آموزش ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال آبی، تنیس، فوتبال آبی، سالن بدنسازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ، شطرنج،غواصی استفاده نمایند.هتل ریکسوس پالم دبی گشت هایی به دلخواه مسافران در دبی همچون چتر بازی،بالن،گشت شهری دبی،گشت شهری ابوظبی،کویر سافاری،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات،فواره دبی در مرکز خرید دبی،موسیقی سنتی ترکی در رستوران A’LA TURCA و مرکز تندرستی و SPA،ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور،حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار در اختیار میهمانان عزیز دبی می گذارد.

 

 

رستوران های متنوع هتل ریکسوس پالم دبی ارائه مجموعه ای از انتخاب های وسیع با تاکید بر نوشیدنی منحصر به فرد ترکی  و همچنین انواع نوشیدنی ها ی  خوب را از سراسر جهان با استفاده از طعم و مزه و رنگ های مورد علاقه میهمانان عزیز تور دبی و همچنین با تجربه ای جدید و خاص از آشپزی را با آشپزان متخصص و معتبر ترکی دارا می باشد. در این هتل رستوران A LA TURCA ALL DAY DINING  غذاهای ترکی و در رستوران CHEF ترکیبی از غذاهای مدرن اروپایی، استرالیایی، آرژانتینی و غذاهای گوشت سنتی ترکی با چاشنی های مدرن و کیفیت بالای مواد غذایی و در رستوران ROCCHA MEDITERRANEAN انواع  غذاهای مدیترانه ای سرو خواهد شد. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه های متعددی می باشد که برای آرامش و راحتی میهمانان در کنار استخر، ساحل و دیگر فضاهای هتل می باشد در شیرینی فروشی هتل برای علاقه مندان به شیرینی انواع کیک ها و شیرینی های ترکی سنتی تهیه می شود علاوه بر آن در این شیرینی فروشی انواع مختلف و متنوع شیرینی های بین المللی با طعم و مزه فراموش نشدنی به فروش میرسد.

 

 

هتل ادرس دبی مال دبی

هتل ادرس دبی مال دبی The Address Dubai Mall Hotel در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی از شمار مجلل ترین هتل های ۵ ستاره دبی با کادر مجرب و خوش مشرب که به زبان هایی مانند فیلیپینی، چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی مسلط بوده که همین امر موجب راحتی میهمانان تور دبی شده می باشد.هتل دارای 244 اتاق با بالکن های خصوصی مشرف به چشم انداز زیبای شهر دبی و برج الخلیفه با امکاناتی مجهز همچون تلویزیون و یک بارکوچک می باشد. 

امکانات هتل ادرس دبی مال دبی :

این هتل برای گردشگران تور دبی خدماتی رفاهی مانند استخر درفضای باز و سونا، باشگاه ورزشی که در تمام ایام  هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده، آبگرم، ماساژ  ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور دبی، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی و در اتاق ها می باشد. در رستوران های هتل ادرس دبی مال دبی انواع غذاها بین المللی و فست فود و نوشیدنی ها با انواع سلیقه ها سرو می شود.

 

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند

 

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

رستوران جمیل کیش

jomil.jpg

رستوران جمیل کیش در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش قرار دارد.ظرفیت این رستوران 200 نفر است.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش سرو می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

رستوران نهنگ سفید کیش

NahangSefid.jpg

رستوران نهنگ سفید کیش انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با كیفیت عالی به مسافران تور کیش ارائه می کند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران کیش است. در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی است. مسافران تور کیش می توانند از این رستوران لذت ببرند.

رستوران آسیا کلاسیک کیش

asia.jpg

رستوران آسیا کلاسیک کیش از بهترین رستوران های جزیره زیبای کیش می باشد و در این رستوران گونه ها غذاهای  ایرانی، فرنگی و دریایی را با كیفیت عالی به مسافران تور کیش ارائه می دهند. البته قیمت غذا در بسیاری از رستورانهای کیش به نسبت سایر انواع آن در سرزمین اصلی به نسبت بالا است.

در جزیره کیش رستوران ها در دو گونه متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی. بها غذا در رستورانهای با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهایی است که تنها سرو غذا دارند. مسافران تور کیش میتوانند با رفتن به این رستوران زیبا از بهترین غذا ها و بهترین محیط لذت ببرند.

آدرس: کیش، فاز یک مجتمع بوستان 

 

رستوران آب و برق کیش

abobargh.jpg

رستوران آب و برق کیش در کنار محوطه شرکت آب و برق قرار گرفته است که انواع غذاهای سنتی و فرنگی را برای مسافران تور کیش سرو می کند. کارکنان این رستوران بسیار مودب و میهمان پذیر می باشند. مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

abobargh1.jpg

 

رستوران فودلند کیش

foodland.jpg

 رستوران فودلند کیش با وسعت 2500 متردر سال 1389 افتتاح شده و در نزدیکی کناره کیش ، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار دارد.در این رستورا ن بیش از 100 نوع  غذا با کیفیت عالی سرو می شود.فضای این رستوران بزرگ، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ لوکس جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت. این رستوران یکی از 4 ستوران برتر جزیره کیش است که در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

foodland2.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,بهترین رستوران های کیش ,رستوران های خوب کیش, رستوران های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا :

اینرستوران آنتالیا معروف به میز شاهانه است. رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا به مدت ۲۰ سال قبل از آنکه به سرزمین گرم آنتالیا منتقل شود در آنکارا موفق بوده؛ جاییکه به عنوان نخستین رستوران در تفرجگاه ساحلی شروع به کار نموده است. در فصل تابستانی در باغ بهار خواب گونه مشرف به اسکله خوراک گوشت سرو میشود. اما بنظر میرسد که این رستوران نام خود را از اتاقهای غذاخوری امپراطوری عثمانی قدیم گرفته است. منوی رستوران شامل خوراکهای مدیترانه ای و ترکی است و نوعی غذای دریایی ترکی به نام Tygar را پیشنهاد میکند.

آدرس رستوران کرال سوفاراسی  :  Around Town, Yacht Harbor 35, Antalya, Turkey

.jpg

رستوران آرکاداش بالینک آنتالیا منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است و علاقه مندان تور آنتالیا می توانند برای صرف غذا به این رستوران رفته و از طمع غذاهای ترکی و استیک های آن لذت ببرند همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید .
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا.png
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا_4.jpg
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا.jpg

 

رستوران 7mehmet آنتالیا :

_7mehmet_آنتالیا.jpg

 

 

 

 

 

 

 

رستوران mehmet7 یکی از رستوران های زنجیره ای و محبوب ترکیه است که در آن غذاهای سنتی ترکی در یک محیط  کاملا متفاوت سرو می شود گردشگران تور آنتالیا در صورت علاقه به غذاهای خانگی ترکی می توانند سری هم به این رستوران زیبا بزنند.

 

_های_محلی__2.jpg

_های_محلی__1.jpg

 

رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا :

منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید . مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

_آرکاداش_بالیک_آنتالیا.jpg

_آرکاداش_بالیک_آنتالیا_2.jpg

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیامناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 2رستوران-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا ,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا, رستوران های مناسب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()