نوشته شده توسط : niknam

هتل برجایا تایمز اسکوار مالزی

هتل برجایا

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی هتل برجایا تایمز اسکوار است که در خیابان بوکیت بینتانگ مالزی بنا شده است. این هتل دارای 650 اتاق مجلل می باشد.این هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 45 دقیقه فاصله دارد. ارایه اینترنت رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95 از امکانات ویژه این هتل می باشد. در نزدیکی این هتل مرکز خرید برجایا تایمز اسکوار است که مسافران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی به آنجا برونند. همچنین 6 دقیقه این هتل با منوریل فاصله دارد.

هتل برجایا2

امکانات هتل برجایا تایمز اسکوار مالزی:

صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، باشگاه ورزشی، اسکواش، بولینگ، خدمات نگهداری از اطفال، مرکز سلامت و آبگرم، استخر روباز، آسانسور، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، فروشگاه، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، خدمات کرایه اتومبیل، ماساژ، سونا، کاریوکی، رستوران، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور مالزی نوروز 95 و... 

هتل برجایا1

هتل برجایا3

  مطالب مرتبط:

 

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مالزی , بهترین هتل مالزی , لوکس ترین هتل مالزی , مجلل ترین هتل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل اینترکنتیننتال مالزی

هتل اینتر کنتیننتال

مجلل ترین هتل 5 ستاره مالزی هتل اینترکنتیننتال کوآلالامپور است که در قسمت شمالی پورت لوئیس این شهر و مشرف به خلیج بالاک لاوا قرار دارد. این هتل در مجموع 210 اتاق و سوییت مجهز تشکیل شده است. در هتل اینترکنتیننتال 6 کافی شاپ و رستوران برای استفاده مسافران تور مالزی نوروز 95 وجود دارد. فاصله این هتل با برج های دوقلوی پتروناس 10 دقیقه می باشد. مسافران تور مالزی نوروز 95 با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل اینتر کنتیننتال 2

هتل اینتر کنتیننتال 1

هتل اینتر کنتیننتال 4

امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داری، صرافی، خدمات کرایه اتومبیل، آرایشگاه مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، سرویس ایاب و ذهاب رایگان، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، بار و... 

هتل اینتر کنتیننتال 3

 

 

 

هتل گراند میلینیوم مالزی

هتل گرند میلینیوم

 شیک ترین هتل مالزی هتل 5 ستاره گراند میلینیوم است که در خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار دارد. این هتل مجموعا از 662 اتاق شیک و مجهز تشکیل شده است. فاصله بین  فرودگاه بین المللی کوالالامپور با هتل  50 کیلومتر می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز تجاری کوالالامپور بنا شده است. هتل گرند میلینیوم مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95  است. بازار پاویلیون در نزدیکی این هتل قرار دارد که مسافران تور مالزی نوروز 95 بتوانند به راحتی به بازار بروند.

هتل گرند میلینیوم2

هتل گرند میلینیوم3

هتل گرند میلینیوم 1

امکانات هتل شامل:

لباسشویی، خشکشویی مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، اتوکشی، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، اسکواش، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات نگهداری از اطفال، رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، آسانسور، کتابخانه، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، سرویس کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، بیلیارد، دارت، استخر روباز، سنا و... می باشد.

هتل لون پاین پنانگ مالزی

_لون_پاین_پنانگ_مالزی0.jpg

هتل لون پاین پنانگ یکی از هتل های مجلل 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. دراین هتل اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز تعبیه شده است. از امتیازات هتل داشتن فروشگاه های متعدد می باشد. سوئیت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل محیا است تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان تور مالزی نوروز 95 به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از مسافران تور مالزی نوروز 95 را به خود جلب می نماید.

_لون_پاین_پنانگ_مالزی22.jpg

_لون_پاین_پنانگ_مالزی11.jpg

 امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی:

مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... 

مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مالزی , بهترین هتل مالزی , لوکس ترین هتل مالزی , مجلل ترین هتل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

هتل اکورتور پنانگ از معروف ترین هتل های پنانگ است که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای نمایی باشکوه ، زیبا و مجلل است . برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانان تور مالزی بوده و امیدوار هستیم که لحظات خوبی را سپری کنید.

oktoria2.jpgoktoria1.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی ,هتل مالزی , بهترین هتل مالزی , لوکس ترین هتل مالزی , مجلل ترین هتل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد