جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : niknam

نخلستان باغ بهشت کیش

 

نخلستان باغ بهشت کیش تنها نخلستانی می باشد که از دوران قدیم به جای مانده است که در حال حاضر یکی از زیباترین مکان های گردشگری تور کیش می باشد. این نخلستان در غرب محلی به نام سفین قرار دارد این نخلستان با چشم انداز زیبای خود در هنگام غروب خورشید مکانی رویایی و آرامش بخشی را به وجود می آورد. لازم به ذکر است که یکی از شغل های قدیم افراد جزیره کاشت نخل بوده است که حدودا بیشتر درآمدهای خانواده ها از نخلستان ها بوده یکی از نماد های جزیره کیش نخل می باشد. در در دهه ی اخیر سازمان توسعه ی فضای سبز جزیره کیش اهمیت ویژه ای برای نخلستان ها قائل شده وبه سامان دهی نخلستان ها پرداخته است از جمله این نخلستان ها می توان به نخلستان طلوع کیش با طول ۱۵ کیلومتر در شرق جزیره کیش اشاره کرد که نهال های آن در سال 1373 کاشته شده است.

 

 

غواصی در جزیره کیش

 

 

 

 

غواصی در جزیره کیش یکی از هیجان انگیزترین و بهترین تفریح برای گردشگرانی که هیجان را دوست دارند می باشد. غواصی کردن در آب های خلیج فارس یکی از زیباترین تفریحات می باشد گردشگران تور کیش می توانند در هنگام غواصی و دیدن از ماهی های خلیج فارس به آن ها غذا هم بدهند غواصی در کیش در تمامی فصول از سال ممکن است  در سایت های زیبای غواصی کیش ماهی ها و جانوران بسیار زیبایی از جمله : ماهی جراح، دخترناخدا، هامور، جاش، ساردین، باراکودا، تون، اژدرماهی و همچنین سفره ماهیان زیبا و شکیل می‌ باشد.

درخت سبز کیش

 

درخت سبز کیش از کهنسالترین و با قدمت ترین درخت لور در جزیره زیبای کیش می باشد. عمر این درخت 600 سال است. درختان لور یا انجیر در ابتدا تنه می باشد ولی با رشد درخت شاخه های آن به سمت زمین آویزان میشوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل میشوند. این روند تا جایی ادامه پیدا می کند تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و در داخل زمین بوجود می آید. این مجموعه به دلیل سرسبزی و دارا بودن آلاچیق و صندلی هایی با طراحی خاص و جالب توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. تعدادی از مردم اعتقاد دارند که این درختان انرزی های خوب و مثبتی دارند و به همین دلیل برای برآورده شدن نیازهایشان نخ ها و پارچه هایی به شاخه های آن می بندند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 96

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

 

تور کیش اسفند 95





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: